Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin erota miehestä,koska seksipaineet ahdistaa.

Vierailija
01.12.2011 |

Miehen mielestä seksiä pitäisi olla melkein joka päivä, vaikka meillä on vauva ja uhmaikäinen.

Minuun hän ei koske eikä lähesty ilman seksiaikeita. Ei saa ikinä olla "rauhassa", koska miehen tarpeet on niin suuret.

Seksiä on pari kertaa viikossa, sen verran itsekin pystyn syttymään juuri ja juuri. Mutta aina en jaksa sitäkään. Sitten mies masturboi esim. sängyssä vieressäni, jos en halua seksiä.

Ahdistaa tämä: seksiä, seksiä, seksiä. Haluaisin olla rauhassa ja elää ilman, että tuo on tärkein tarve.

Eron jälkeen en halua enää miestä. Ihanaa olisi jos saisi olla rauhassa ja ilman pelkoa siitä että "taas" pitää harrastaa seksiä, jotta mies olisi tyytyväinen :( .

Kommentit (131)

Vierailija
1/131 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tiennyt lapsentekohetkellä, että miehen libido on voimakas?

Tuliko voimakkaat halut yllätyksenä?

Vierailija
2/131 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapset oli pieniä. Meillä auttoi (vähäksi aikaa) se, kun kerroin miehelle, että miten stressaan siitä, että hän vonkuu seksiä jatkuvasti, ja se aiheuttaa sen etten itse tahdo sitä enää yhtään. Yritin olla syyttelemättä miestä ja ottaa asian esiin asiallisesti, jotta mieskin ymmärtäisi, että vonkaamisesta on vain haittaa hänellekin. Mies lakkasi vonkaamasta, se aloitti kyllä samoihin aikoihin treenata maratonia varten, kai se tarvitsi jotain muuta mietittävää seksin tilalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/131 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusin itsekin melkein joka päivä. Mutta kun tuli lapsia - kaksi lasta melko lyhyellä ikäerolla, niin vähitellen se on hiipunut.

Molemmat lapset on valvottaneet (mies on saanut nukkua työssäkäyvänä) ja hoidan yksin suurimman osan kotitöistä ym. arjen asioista. Ei todellakaan ole jaksamista eikä mitään himoja jatkuvaan seksiin.

Oletin että miehelläkin ne himot laantuu, mutta niin ei käynytkään :( .

ap

Vierailija
4/131 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen,että syynä on osin hormonikierukka, joka saattaa vaikuttaa halukkuuteeni. Päällimmäinen ajatus on, että haluan vaan olla rauhassa ja touhuta omia juttujani.

Vierailija
5/131 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttuja ajatuksia, mun mies nyt 42 v ja sama ralli jatkuu

tosin ei kyllä ihan sängyssä mun vieressä itseänsä kopeloi, mutta muuten on aina tississä kiinni :/

sohvalle ei voi viereen käpertyä ilman että kädet alkaa haahuilla tietyissä paikoissa jne jne

Vierailija
6/131 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen,että syynä on osin hormonikierukka, joka saattaa vaikuttaa halukkuuteeni. Päällimmäinen ajatus on, että haluan vaan olla rauhassa ja touhuta omia juttujani.

Olen 40+, minulla on hormonikierukka ja voisin silti rakastella mieheni kanssa päivittäin.

Mies ei halua. Jos en saa viikkoon, minusta tulee ilkeä, kireä bitch, joka kärttä mieheltä munaa.

Ei tämä ole kovin kivaa.

Ikävä kyllä mies oli alkuhuumassa aktiivinen ja hämäsi heikkoa libidoaan alkuvaiheessa. Tämän takia en viitsisi erota, mutta toivon päivittäin että haluaisin vähemmän.

Vierailija
7/131 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muistan samaa entisestä suhteestani. Että muuta läheisyyttä ei ollut, kuin seksimielessä. Kyllä kävi keljuttamaan!

Nykyisen kanssa on niin ihanaa, kun voidaan olla lähekkäin muutoinkin, katsoa leffaa sohvalla sylikkäin, antaa/saada hierontaa, suudella yms. eikä ole mitään paineita siitä, että kaiken kosketuksen on johdettava seksiin.

Mikä taas saa aikaan sen, että haluan seksiä aktiivisesti, juuri nimenomaan sen takia, kun on sitä muuta, vapautunutta läheisyyttä ja sitä kautta rakkautta, arvostusta, kunnioitusta ja halua. Ihana oravanpyörä! =)

Vierailija
8/131 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen lasta olin itsekin himokas ja seksiä oli joka päivä. raskauduttuani sitten en möhömahanikanssa enään halunnutkaan seksiä ja harrastimme sitä minimaalisen vähän ja pakkopullana): ajatus silloin oli että nyt ei tarvitse enään viikkoon naida kun tänään annan..

ajattelin että tilanne muuttuu kun pääsen möhömahasta eroon, mutta ei se nyt entiseen palannut:( nykyään seksi tekee jopa kipeää, harrastamme kerran viikossa ja mies vonkuu kokoajan:( jos sanon että en halua kun sattuu niin sitten haluaa suihinoton.. kun mä voisin vain olla, juurikin löhötä vierekkäin sohvalla, sängyllä, jne. ilman mitään seksuaalista toimintaa.

se vonkuminen on rasittavaa:( odotan nykyään menkkoja kuin kuutanousevaa niin tietää että pääsee taas hetkeksi eroon vonkumisesta.. paitsi että silloin vonkuu juurikin tuota suihinottoa silloin.

Vierailija
9/131 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sanon että en halua kun sattuu niin sitten haluaa suihinoton..

Eikö miehelle ole mitään väliä sillä, että sinä et haluaisi sitä antaa? Annat siis vain hänen pyynnöstään. Ei siinä mitään pahaa, ajattelevaistahan se on, mutta mietin vaan, että jos mies antaisi mulle suuseksiä vain minun pyynnöstäni, niin en minä voisi siitä nauttia. Muutenkin jos toinen tuntuu tekevän sitä jotenkin vastentahtoisesti, niin en pääse ollenkaan fiilikseen.

Voisin kuvitella, että kun sinäkin teet työn pyynnöstä, niin et ehkä ihan liekeissä ole suuseksiä tarjoamassa, ja se saattaa jopa näkyä sinusta... =) Tai mistäpä tiedän kuinka taidokas näyttelijä olet! =D

Vierailija
10/131 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pitää tuon jatkuvan seksin päälle vielä toteuttaa miehen seksifantasioita (seksipukuja, alapää ja koko kroppa pitää olla aina sileä ja sheivattu, anaalia jne.). Jotenkin sitä ei vaan osaa kieltäytyä kun mies tulee siitä onnelliseksi ja sitten on vähemmän riitaa. Riitoja välttelen pienten lastemme takia. Itselle seksi on enää vaan pelkkä suoritus, saan koko ajatuksesta paineita (kun se ulkonäkö on niin tärkeä ja olen löysä ja arpinen synnytysten jälkeen) ja tuntuu aina pahalta seksin jälkeen. En saa niin helposti orgasmia enää ja olen ruvennut teeskentelemään, koska mies ei lopeta ennen kuin "saan" :(

Olenko ruvennut ilmaiseksi huoraksi miehelleni? Masentaa ja ahdistaa.

Vierailija
11/131 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja/tai näytä miehelle tämä ketju.

Parikin kertaa viikossa on oikeasti paljon moneen muuhun pariin verrattuna. Monelle miehelle olisi suorastaan seksitaivas.

En tiedä teidän tapausta, mutta itsellä kokemusta naislogiikan mysteereistä. Miehen pitäisi tehdä aloite ja kristallipallosta tietää milloin naista kiinnostaa. Eli jos mies kunnioitta naisen haluttomuutta ja mies ei tee aloitetta, niin tulkitaan, ettei mies halua ja ihmetellään tätä ja jos tekee, niin ollaan tyytymättömiä, kun ei saa olla rauhassa.

Joku "väliaikainen" ratkaisu tuohon pitää saada. Riski siis, että kun ap:n halut kasvaisivat sitten kun lapset isompia ja enemmän unta ym. niin alkaa koko mies ja seksi tympiä. Kierre valmis.

Tehkää joku diili, että vaikka joka kolmas päivä ja romanttinen panoloma vaikka puolen vuoden/vuoden päästä. (joo tiedän, ettei kunnon äiti eroa yli tunniksi lapsistaan ennen kuin ne ovat täysi-ikäisiä, mutta kuitenkin).

Ja toi maraton kuulostaa todella hyvältä miehiseltä ratkaisulta. Eli jos ei ole juoksumiehiä niin joku vastaava mihin voi intoa purkaa.

Vierailija
12/131 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot sentään sen vaimo. Kyllä sulla joku velvollisuus on täyttäää miehen seksuaaliset tarpeet, ne on ihan luonnollisia tarpeita. kyllä tää maailma on mennyt kummaksi..hemmetin feministit napisee joka pikku asiasta

Vierailija
13/131 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pitää tuon jatkuvan seksin päälle vielä toteuttaa miehen seksifantasioita (seksipukuja, alapää ja koko kroppa pitää olla aina sileä ja sheivattu, anaalia jne.). Jotenkin sitä ei vaan osaa kieltäytyä kun mies tulee siitä onnelliseksi ja sitten on vähemmän riitaa. Riitoja välttelen pienten lastemme takia. Itselle seksi on enää vaan pelkkä suoritus, saan koko ajatuksesta paineita (kun se ulkonäkö on niin tärkeä ja olen löysä ja arpinen synnytysten jälkeen) ja tuntuu aina pahalta seksin jälkeen. En saa niin helposti orgasmia enää ja olen ruvennut teeskentelemään, koska mies ei lopeta ennen kuin "saan" :( Olenko ruvennut ilmaiseksi huoraksi miehelleni? Masentaa ja ahdistaa.

mutta kuulostaa kyllä ihan kamalalta!! Voi apua.

En tarkoita etteikö miehensä mieliksi voi asioita tehdäkin - pitääkin toisinaan tehdä, jotta voi odottaa vastapalveluksia itsekin. ;)

Itsekin kyllä ajelen ja teen erilaisia tempauksia, ja miehen ilahtuminen on aina positiivinen palaute, mutta jos mies alkaisi suurinpiirtein vaatia, että PITÄÄ olla sitä tai tätä, niin menisi kyllä himot aika äkkiä pakkaselle. Ettäkö ei kelpaa sellaisena kun on. Onneksi kelpaan omalleni, ja tästä syystä on kiva tehdäkin juttuja, kun saan tehdä ne omasta vapaasta tahdostani, enkä kenenkään pakottamana.

Respect vaan jos kestät tuollaista, minä en kestäisi...

Vierailija
14/131 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yh:ksi jään. Seksistä kyllä pidän ja nautin mutta on niin upeaa kun illalla lasten nukahdettua on aikaa ITSELLE !!!! Saan olla ihan rauhassa ja tehdä mitä haluan ilman että on pakko alkaa täyttämään miehen tarpeita. Saan mennä nukkumaan jos väsyttää tai alkaa aamuyöllä lukemaan tai keittämään kahvia tai katsoa leffaa ilman että kukaan tunkee viereen ja alkaa kähmimään. Riittää että kelpaan itselleni ja pidän itsestäni huolta itseni takia, en siksi että miehen silmää miellyttää sellainen ja tällainen ja tuollainen povi, uuma, takapuoli, sheivattu tai ilman.

Vierailija
15/131 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma täällä, alussa oli vaimon kanssa seksiä koko ajan, joka päivä. Sitten kun muutettiin yhteen niin 3-4 kertaa viikossa monin eri tavoin ja monta kertaa , jopa kuukautisten aikana. Tultiin raskaaksi 2007 jolloin seksi loppui miltei seinään ja nyt ei ole rakasteltu enää 2009 syksyn jälkeen . Haluaa hellyyttä muuten ja läheisyyttä. Hierontaa jne. Seksiä ei ole enää. En vonkaa edes enää kun toinen ahdistuu ja ahdistuu esim. siitä jos kaupassa on mukava kassa joka hymyilee minulle. Ei suostu terapiaan eikä muuhunkaan. Tyydytän itseäni joka päivä vähintään pari kertaa mutta en tiedä kuinka kauan jaksan tätä. Saan aivan liikaa ehdotuksia vierailta naisilta , jopa varatuilta perheellisiltä naisilta töissä ja vapaalla. Rakastan vaimoani ja lastani mutta helppoa tämä ei ole.

Vierailija
16/131 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosissani.

Paitsi tyhmää mieheltä odottaa seksiä naiselta, joka hoitaa koko arjen pyörityksen. Ei sen jälkeen riitä enää ajatustakaan seksille.

Vierailija
17/131 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oliko tuo minulle (Osta miehelle fleshlight. ) mutta aika pitkälti hoidan perheen arjen pyörityksen , teen ruokaa , siivoan , hoidan lapsen käyn kaupassa jne. Vaimokin tämän myöntää , siitä se ei voi olla kiinni. Ilmeisesti en enää vaan sytytä vaimoani jostain syystä.

Vierailija
18/131 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo Ei halua - En tiedä oliko tuo minulle (Osta miehelle fleshlight. ) mutta aika pitkälti hoidan perheen arjen pyörityksen , teen ruokaa , siivoan , hoidan lapsen käyn kaupassa jne. Vaimokin tämän myöntää , siitä se ei voi olla kiinni. Ilmeisesti en enää vaan sytytä vaimoani jostain syystä.

Vierailija
19/131 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten kunnollinen ja fiksu mies, mutta se ainainen paine harrastaa seksiä. meillä ei edes riittänyt normiseksi, vaan sitten halusi tuikkia tekomunalla minua, roolivaatteita, anaalia yms.

lopulta väsyin ja halusin eron (ei lapsia, mutta 11v pitkä suhde). Kun sitten tapasin nykyisen mieheni, niin ihmettelin, että joku voi OIKEASTI hieroa mun hartioita ilman, että kädet eksyy tisseille.

Joo, myönnän, että välillä mulla oli kriisiäkin, että eikö uusi mies HALUA minua, kun ei koko ajan vonkaa ;)

Nyt meillä on nyksän kanssa 1-2 krt viikossa seksiä, se on just perfect meille molemmille. Alussa tietty muhinoitiin ennen lapsia paljon enempi. Nyt mennään näillä ja molemmat happy.

Vierailija
20/131 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on just perfect meille molemmille. Nyt mennään näillä ja molemmat happy.

että se on juuri täydellistä teille molemmille, ja molemmat olette onnellisia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme