Miehen työkaveri ihastunut
mun mieheen. Oli pikkujouluissa nyhjännyt mun miehen kyljessä vaikka oli omakin mies mukana (samalla työpaikalla siis töissä hänkin). Varmaan nolottaa tänään töissä :D
Enkä mä vieläkään osaa olla mustasukkainen. Luotan omaan ukkooni ja jos en luottaisikaan, niin en pystyisi kai tapahtumien kulkuun puuttumaan, jos tapahtumien kulkuja olisi tullakseen. En tosin usko.
Mites teillä, minkälaiseen tilanteeseen tämä teillä johtaisi, se tuli mieleen kun nyt tässä palstalla aikani kuluksi päivystän. Meillä meni niin että mies kertoi että näin oli käynyt ja minä vastasin voi että ja hymyilin.
Kommentit (34)
Pikkujoulut oli meilläkin, yksi sun toinen nyhjäili toinen toistaan...joten so what. Ollaan nyt sitten KAIKKI niin ihastuneita toinen toisiimme.
vielä mieleen, että millaisten pikkujoulujen jälkeen te ETTE epäilisi miestä pettämisestä..?
ap
Omiaan ne ei päästä edes juhliin ilman valvontaa;)
Eniten se, että miksi tällaisista täytyy puhua kotona? Omissa pikkujouluissa kyljessäni kyhnäsi useampikin mies eikä ollut ensimmäinen kerta. Kotona ei tulut asia mitenkään puheeksi koska kyhnääjillä ei ole mitään merkitystä minun elämässäni, ainakaan niin suurta että vaivautuisin kotona niitä vielä muistelemaan. Ja uskon että miehelläni on varmasti ollut smalaisia tilanteita omissa pippaloissaan. Enemmänkin alkaisin huolestua jos mies alkaisi puhumaan jostakin naisesta erityisesti sillä silloinhan se osoittaa että tämä jotakin miehelleni merkitsisi.
tulis kotiin vasta aamulla, menis suoraan suihkuun, eikä haluais seksiä.
Muuten en todellakaan :D
Oma mieheni on samanlainen ja kertoo kyllä kaikesta tapahtuneesta,kuin myös itsekin. Olemme täysin avoimia toisillemme ja yhteisiä vuosiakin on kertynyt jo paljon :)
Eiköhän se Ap tunne oman miehensä parhaiten, ja tuntee kyllä jos epäilyksen aihetta on. Itsekin olen tullut aiemmin petetyksi,mutta en silti ole heti katkerana täällä lyttäämässä Apta ja hänen miestään joka "varmasti pettää" :D
Aikuiset ihmiset..
miksi ihmeessä täällä kaikki on sitä mieltä, että kaikki miehet pettää ja ettei kukaan mies voi olla omalle puolisolleen rehellinen?
Minullakin on miltei ap:n kaltainen mies. Yltiörehellinen ja olen joskus hänelle sanonutkin, että älä pliis kerro aina ihan kaikkea, välillä mulle tulee kurja olo siitä, jos mies kertoo jonkun naisen lähennelleen häntä jossain. Jo ihan alkuaikoinakin, kun oltiin tyyliin 18 vuotiaita, tuli yökerhossakin mulle ihan paniikissa kertomaan, jos joku nainen oli häntä vaikka puristanut perseestä. Kertoi myös avoimesti juttuja esim. siitä kuinka häntä ahdistaa pari kaveriaan, jotka käyttäytyvät, kuin siat ollessaan baarissa ilman omia vaimojaan. Puristelevat naisia ja lähentelevät, pettävätkin, jos vain tilaisuus tulee. Mieheni on tehnyt hyvin selväksi minulle, että ei hyväksy minkään laista pettämistä parisuhteessa, ei suukkoja, ei salaisia viestittelyjä, panemisesta nyt puhumattakaan. On sanonut, että on kerrasta poikki tämä avioliitto, jos pettämistä tapahtuu. Ja nimenomaan hän on ollut aina vahvasti tätä mieltä ja on hyvin, hyvin ehdoton asiassa. Itse olen toki samoilla linjoilla, mutta voisin kuvitella pitkässä parisuhteessa antavani anteeksi vaikkapa pussailun jonkun vieraan kanssa tai jopa yhdenillan jutunkin, tilanteesta riippuen. Sen tiedän, että mieheni ei koskaan, ikinä voisi jatkaa kanssani, jos eksyisin väärälle polulle.
Ja nyt taatusti joku taas tulee sönköttämään tänne, että tuo kaikki on vain minun hämäystäni, että luottaisin häneen. Totuus kuitenkin on, että vaikka teidän muiden miehet voisivatkin pettää, se ei tarkoita, että minun tai ap:n miehet pettäisivät. Kaikki nyt vaan ei tee niin huonoja valintoja miestensä suhteen, kun näköjään suurin osa av-mammoista.
miksi ihmeessä täällä kaikki on sitä mieltä, että kaikki miehet pettää ja ettei kukaan mies voi olla omalle puolisolleen rehellinen?
Minullakin on miltei ap:n kaltainen mies. Yltiörehellinen ja olen joskus hänelle sanonutkin, että älä pliis kerro aina ihan kaikkea, välillä mulle tulee kurja olo siitä, jos mies kertoo jonkun naisen lähennelleen häntä jossain. Jo ihan alkuaikoinakin, kun oltiin tyyliin 18 vuotiaita, tuli yökerhossakin mulle ihan paniikissa kertomaan, jos joku nainen oli häntä vaikka puristanut perseestä. Kertoi myös avoimesti juttuja esim. siitä kuinka häntä ahdistaa pari kaveriaan, jotka käyttäytyvät, kuin siat ollessaan baarissa ilman omia vaimojaan. Puristelevat naisia ja lähentelevät, pettävätkin, jos vain tilaisuus tulee. Mieheni on tehnyt hyvin selväksi minulle, että ei hyväksy minkään laista pettämistä parisuhteessa, ei suukkoja, ei salaisia viestittelyjä, panemisesta nyt puhumattakaan. On sanonut, että on kerrasta poikki tämä avioliitto, jos pettämistä tapahtuu. Ja nimenomaan hän on ollut aina vahvasti tätä mieltä ja on hyvin, hyvin ehdoton asiassa. Itse olen toki samoilla linjoilla, mutta voisin kuvitella pitkässä parisuhteessa antavani anteeksi vaikkapa pussailun jonkun vieraan kanssa tai jopa yhdenillan jutunkin, tilanteesta riippuen. Sen tiedän, että mieheni ei koskaan, ikinä voisi jatkaa kanssani, jos eksyisin väärälle polulle.
Ja nyt taatusti joku taas tulee sönköttämään tänne, että tuo kaikki on vain minun hämäystäni, että luottaisin häneen. Totuus kuitenkin on, että vaikka teidän muiden miehet voisivatkin pettää, se ei tarkoita, että minun tai ap:n miehet pettäisivät. Kaikki nyt vaan ei tee niin huonoja valintoja miestensä suhteen, kun näköjään suurin osa av-mammoista.
voinut kirjoittaa tämän viestin melkeinpä sanasta sanaan itse. :)
ap
Suomalainen seksologian tutkimus, joten aika vähän luotan miehiin.
nimim. 3 veljeä ja työkaverit melkein kaikki miehiä.
Suomalainen seksologian tutkimus, joten aika vähän luotan miehiin.
nimim. 3 veljeä ja työkaverit melkein kaikki miehiä.
Kerrottiinko tutkimuksessa tämänhetkisistä suhteista vai suhteista noin ylipäänsä? Minäkin olen pettäny, kahtakin eri miestä, joten lukeutuisin siis todennäköisesti siihen joukkoon naisia, joiden tutkimuksissa aina kerrotaan pettäneen. Nuo pettämiset on kuitenkin aivan toisarvoisissa suhteissa tapahtuneita ja aviomiestäni en ole koskaan pettänyt, enkä aivan varmasti tule koskaan pettämäänkään.
On todella surullista mitenkä paljon noilla tutkimuksilla kylvetään epävarmuutta jo valmiiksi hermostuneisiin ja pelokkaisiin puolisoihin, kun kuitenkaan niissä ei puhuta tämän hetkisistä suhteista ja aikomuksista jäädä suhteeseen ts. sivusuhteen pitämisestä ihan tarkoituksella.
Miksei tässäkin tapauksessa voisi toimia "syytön kunnes toisin todistetaan" -periaate? Minä ainakin elän onnellisena siinä uskossa, että mieheni ei petä, jollei toisin todisteta. Ei ole mitään aikomustakaan alkaa tuoda harmia ja epäluottamusta tähän päivään, kun se vie ainoastaan onnen tästä päivästä, ei poista huomisen murheita.
Ap: pettipä sinun miehesi tai ei, niin minun mielestä on ainakin kiva kuulla tuommoisiakin käänteitä illasta, ainakin jos itse on viettänyt tylsää ja harmaata koti-iltaa lasten kanssa :).
on ollut elämässä niin paljon vastoinkäymisiä, ja niistä on aina jotenkin yli päästy, että tuntuisi että miehen täytyisi olla todella tyhmä, että nyt rupeaisi ehdoin tahdoin hakemaan lisävaikeuksia jonkun salasuhteen kautta.
Se mies nyt ei ehkä ole täydellinen, mutta rakastaa ja arvostaa mua. Tiedän sen, ja pahoittelen että halusin teitä vähän ärsyttää tällä viestiketjulla. Olen kai vähän ilkikurinen mutta just nyt elämä suomii mua lähipiirin sairastamisten kautta lujaa, joten halusin vähän pönkittää itseäni ja muistutella että on mulla edes joku asia hyvin.
Kiitos siitä. Over and out.
ap :)
oli aivan samanlainen kun teidänkin miehet, rehellinen, rakasti mua hulluna,kertoi aina kaiken,ei missään nimessä hyväksynyt pettämistä ja sanoi kanssa, että se on kerrasta poikki jos jotain mokaan. Se ei edes juuri koskaan käynyt missään muualla kun töissä.
Noh.. 10vuoden jälkeen se sitten jäi parin mutkan kautta kiinni, en meinannu millään uskoa koska ainahan se oli puhunut niin ettei sellanen tule kyseeseenkään ja kaiken lisäksi sehän palvoi maata mun jalkojen alla.
Tokan kerran jälkeen annoin sitten kenkää kun tajusin, että sen hienot puheet koskee siis vaan lähinnä mun tekoja, oli siis minusta äärettömän mustasukkanen.
Otti eron tosi raskaasti, olin kuulemma sen elämän rakkaus, yritti myös itsemurhaa ja vainosi mua monta vuotta eron jälkeen, pettäminen kuulemma johtui lapsuudesta ja siitä, että tarvitsi itsetunnolle kohotusta, no, eipäs ois siitäkään yliegosta uskonut, että ois tarvinnu lisää kohotusta :D
Mutta hyvin se veti, enkä sen seurauksena usko yhtäkään miestä joka on ihan ehdoton mielipiteissään, se luultavimmin valehtelee, ehkä jopa itselleen.
Itse kerroin miehelleni, kun työkaveri alkoi flirtata kiusallisen usein ja lopulta ehdotella suoraan. Ei uskonut, vaikka kerroin suoraan että ei kiinnosta.
Oli hyvä, että kerroin miehelle, koska skitso työkaveri uhkasi lopulta, että "paljastaa" miehelleni "suhteemme". Karjuin sen tosin hiljaiseksi ja ilmoitin, että jos kuulen enää asiasta pihauksenkin, niin tapaus on luottamusmiehen ja pomon käsittelyssä. Silti oli mukava tietää, että mies on tietoinen häirinnästä työpaikalla - vaikka mitään skitsosoittoa ei lopulta meille kotiin tullut ja työkaveri pelästyi asialliseksi uhkaukseni johdosta.
Ihme hiippari se kyllä vieläkin on, edelleen olemme samassa työpaikassa, vaikka nykyään välttelemme toisiamme.
kertoisin myös jos itselle sattuisi vastaavaa, ihan siitä syystä että mun miehellä on pientä taipumusta mustasukkaisuuteen, ja sitten taas näillä jutuilla on taipumus tulla ilmi. Sitten jos hän kuulisi kiertoteitse jotain juttua, jota en olisi kotona kertonut, niin epäilyksiähän siitä tulisi.
Itse sitten pitää tapanaan toimia vastaavasti, vaikka tietää että minä en ole yhtään mustasukkaista lajia.
Meillä on pirun pitkä suhde takana, ja aina se on ollut rehellisellä pohjalla. Siinä on ollut sitten muita mutkia, mutta siksikin olen ja olemme pitäneet tästä liitosta kiinni, koska se rehellisyys on meistä niin hieno ja ehkä harvinainenkin juttu.
ap