Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla nyt parasta seksiä?

Vierailija
28.11.2011 |

Onko sinulla parisuhteessasi parasta seksiä jota olet harrastanut vai onko oletko vain keskimäärin parhaassa suhteessa, mutta kaipaat ja muistelet kuinka hyvää joskus aiemmin oli? Jotain miestä joka osasi/teki jotain hyvää tms.

Minulla on tällä hetkellä paras seksielämä koko elämässäni, tosin kokemuksia ei järin monta ole. Enkä kaipaa niitä lisää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla en osaa nauttia kenenkään toisen kanssa. Ja kokemusta on... Ehkä teknisesti joku on tehnyt jotain paremmin, mutta silti seksi on parasta nyksän kanssa, en tosin ole tällaista tunnesidettäkään kokenut kenenkään toisen miehen kanssa.

Vierailija
2/6 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kokemusta vain kahdesta mutta sitä toista en TOD kaipaa pätkääkään ja nykytilanteeseen olen enemmän kuin tyytyväinen, paitsi että hienoista ylitarjontaa on ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

;)

Vierailija
4/6 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin eipä mulla ole kokemustakaan kuin kahdesta ennen miestäni, jonka kanssa on oltu jo yli kymmenen vuotta yhdessä ja ollaan todella kuin vakka ja kansi.

Vierailija
5/6 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa 9 vuotta, kolme lasta, mies edelleen täydellinen rakastaja! Voisin sanoa, että koko ajan vain paranee. Fyysinen ja henkinen yhteys ollut koko ajan jotain ihan käsittämätöntä. Itsetuntemus, toisen tuntemus ja yhteiset kokemukset vain lisää tyydytystä vuosi vuodelta, näköjään.

Vierailija
6/6 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin tekee kaikkensa toisen nautinnon eteen ja olemme onnellisia yhdessä