Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä varatulle seksiseuraa?

Vierailija
07.06.2008 |

En saa mieheltäni seksiä, nytkin on märkänä sekä pikkuhousut että tietokonetuoli, eikä mitään puhettakaan että saisin miestä houkuteltua mihinkään. Olen vakavasti harkinnut jo hyvin pitkään, että etsin seksiseuraa muualta. Joku vakiopano, joka on kokeilunhaluinen ja innokas mies. Ja ehdottomasti hiljaa meidän touhuistamme. ;)

Mutta mistä sellaisen voi löytää?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
07.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopettakaa hyv't ihmiset pett'minen, miettikää miltä se itestä tuntus??????????????????????????????

haloooo

Vierailija
2/50 |
07.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaiskohan eka puhua oman miehen kans asiasta??! Avointa ja rehellistä pohtimista asiasta.Mikä nykyajan ihmisiä vaivaa kun niin herkästi petetään? yksi ihminen ei enää riitä, vaan pitää olla ankara haaremi kumppaneita.Tottakai joka parisuhteessa tulee ennen pitkää arki,mutta niinhän sen pitää ollakkin! Oppii toista kokoajan vaan paremmin tuntemaan ja rakkaus syvenee.Se on ihanaa.Pettäminen ei auta mitään,se vain pahentaa tilannetta.Ja on tosi loukkaavaa sitä toista kohtaan!! Miltäs itestä tuntuis jos oma miehes pettäis sua? Tuollasten ihmisten ei tarttis aloittaakkaan parisuhdetta jos haaveilee muista tai pettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
07.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ennen kaikkea voi voi kun tässä ei mikään auta, on tätä nyt kohta kymmenen vuotta vatvottu ees taas eikä se vatvomalla parane. Suhteessa on kaikki muu ihan kohtuullisen hyvin, mutta seksihalut on aivan eri planeetoilta. Tässä on tasan kaksi vaihtoehtoa: joko eroamme tai sitten etsin itselleni vakipanon suhteen ulkopuolelta, koska en jaksa tätä enää. Puhuminen tai muu asian työstäminen ei auta, koska haluttomuuden taustalla ei ole stressiä, terveysongelmia, väsymystä, muita parisuhdeongelmia, pettämistä tai mitään muutakaan perinteistä. Parisuhde- tai seksuaaliterapia voisi ehkä tuoda jotain uutta tähän tilanteeseen, mutta mies ei ole halukas sellaisiin lähtemään. Itse olen lukenut miehen seksuaalisuudesta vuoren kokoisen pinon kirjoja, selannut netistä artikkeleita, keskustellut saman kokeneiden kanssa, itkenyt, kärsinyt, yrittänyt olla välittämättä, yrittänyt unohtaa, harrastanut sooloseksiä, toivonut muutosta joskus tulevaisuudessa ja niin edelleen ja niin edelleen. Ja aina palataan takaisin lähtötilanteeseen: seksiä ei pahimmillaan ole ollenkaan.

En jaksa tätä puutetta vuodesta toiseen, mutta en tällä hetkellä ole halukas laittamaan lusikoitakaan jakoon. Siksi tahdon ratkaista asian muulla tavalla.

Vierailija
4/50 |
07.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aika yleinen.Harvoin naisen ja miehen halut kohtaa.Mikä sitten on aiheuttanut tuommoisen muutoksen? jos teillä on ennen ollut seksielämää? Kyllä se parisuhde/seksuaaliterapia vois olla hyvä juttu tähän.Kovistele miestäsi.Sano ettei teidän suhde voi näin jatkua.Laita hänet " seinää vasten" ja kerro että olet nyt niin tosissaan että erokin on jo käynyt mielessä.Vaikka eihän seksi tärkeintä elämässä olekkaan, niin tärkeää se parisuhteessa kyllä on. Onhan ihminen seksuaalinen olento.Pettää ei missään nimessä kannata,jos kerran rakastat miestäsi.Ja jos teillä kerta muuten menee hyvin. Se ei ole se viimeinenkään vaihtoehto.Siinä tulee vaan paskainen loppu niinku sanotaan.

Vierailija
5/50 |
07.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. iskuri. net.. siellä on muitakin ihan täysjärkisiä samassa tilanteessa olevia naisia ja miehiä hakemassa seuraa. Pienellä paikkakunnalla ongelma kyllä sitten voi korostua.

Vierailija
6/50 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen täsmälleen samassa tilanteessa oleva mies. Terapiatkin on kokeiltu moneen otteeseen, mutta asia ei vain muutu. Hyviäkin hetkiä on joskus, muutaman kerran vuodessa meillä on sellaista seksielämää jota minäkin toivon, mutta se muuta kerta ei vain riitä.

Tilannetta ei myöskään paranna se ettei asiasta oikein voi kenenkään kanssa jutella.

Luulen kuitenkin löytäneeni itselleni jotenkin tyydyttävän ratkaisun elämääni, laita viesti foo. bar70 @ yahoo. com osoitteeseen jos haluat jutella lisää, käytä vaikka jotain hotmailia tms. jos haluat pysyä nimettömänä.

Vierailija
7/50 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja apn kysymyshän ei liittyny mitenkään parisuhdeneuvoihin vaan seksiseuraan...

Itse löysin oman rakastajani ihan rehellisesti baarista, mutta olen kyllä harkinnu nettiäkin.

Vinkki: samassa tilanteessa oleva on paras, ei ole niin suurta riskiä saada riippakiveä tai suhteen ruikuttajaa, joka haluaa `jotain enemmän` vaan fair play.

Ja tiedoksi, on niitä rakastajia ja rakastajattaria, joista myös puolisot tietää. Silloin kun on rakkaus, kiintymys ja yhteinen luottamus vahva, siinä ei paljon rakastajat suhteeseen vaikuta.

Eli, sieltä vaan hakemaan ;)

N30

Vierailija
8/50 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, muista sitten kertoa ensin miehellesi, että hankit panokaverin. Hänhän on se, joka mahdollisesti joutuu asiasta kärsimään niin fyysisesti (tautivaara) kuin psyykkisestikin.

Netti on seksiseuraa hakevia pullollaan ja jos sille linjalle lähdet, niin tervemenoa vaan. Suosittelen kuitenkin avioeroa, se on reilumpaa kaikille osapuolille. Vieraissa hyppimällä pilaat oman ja miehesi elämän, mutta jos sitä haluat niin go for it.

Vierailija
9/50 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että laihduta ja heitä se suttuinen kotiäiti look roskiin. Panosta ja tuhlaa itseesi, näytä hyvältä ja hurmaa miehesi,ota ,nai ja nussi,ime ja sanoinkuvannollisesati raiskaa miehesi.

Sama vois pätee myös toisinkin päin.

Suhde on kui pieni lapsi, sitä pitää hoitaa,suojella ja vaalia,panostaa ja tehdä mukavia asioita.

m.33

Vierailija
10/50 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. että on olemassa miehiä jotka kammoksuu yli kaiken tuolla tavoin käyttäytyvää naista, etenkin jos se on oma vaimo ja säikähtää niin perinpohjin että seuraavaan sekstailukertaan menee aikaa monta kuukautta..

N 30 (ei-lässähtänyt kotiäiti)

Vierailija
11/50 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että laihduta ja heitä se suttuinen kotiäiti look roskiin. Panosta ja tuhlaa itseesi, näytä hyvältä ja hurmaa miehesi,ota ,nai ja nussi,ime ja sanoinkuvannollisesati raiskaa miehesi.

Sama vois pätee myös toisinkin päin.

Suhde on kui pieni lapsi, sitä pitää hoitaa,suojella ja vaalia,panostaa ja tehdä mukavia asioita.

m.33

Kun ei tuo toimi, niin ei toimi. Kaikki miehet eivät innostu stereotypioista. Ei toimi myöskään vastakohta, eli täydellisen viattomuuden esittäminen, valloittajasta valloitettavaksi siirtyminen. Kaikki on kokeiltu.

Ja suhdetta pitää hoitaa ja vaalia, mutta se on niin helvetin vaikeaa tehdä yksin.

Sinä, joka laitoit meiliosoitteesi, kirjoitan sinulle todennäköisesti vasta viikon päästä.

ap

Vierailija
12/50 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut ero että se vaimo meillä jota ei kiinnosta seksi.

Samalla sitä aina hämmästyy miten onkin voinut mennä tämä parin muodostus niin metsään että usein sattuu haluton ja halukas samaan parisuhteeseen?? monta ongelmaa olisi vähemmän jos haluttomat ois keskenään ja aktiivisemmat sit omissa porukoissaan...

Vierailija
13/50 |
13.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän voisi olla liiton kasassa pitävä

Jos halut ei kohtaa

Minä haluaisin viettää viikonlopun joka olisi estoton ja seksintäyteinen

Mutta nyt se on fantasiaa

Mutta tietty se vaan voimistuu ja oikeastaan jos törmäisi samanhenkiseen naiseen niin .. . . .

M42

Vierailija
14/50 |
14.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sen tosiaan voisi reilusti myöntää että kaikilla pareilla eivät halut ja niiden määrät törmää. Ja jos halutaan kuitenkin olla yhdessä niin miksi ihmeessä ei voisi harrastaa salaista sivusuhdetta jos se tähtää vain halujen tyydyttämiseen. Ehkä hieman moraalitonta mutta mitä sitten - on halutkin saatava tyydytettyä? Enää puuttuu se nainen ...

Vierailija
15/50 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa mieheltäni seksiä, nytkin on märkänä sekä pikkuhousut että tietokonetuoli, eikä mitään puhettakaan että saisin miestä houkuteltua mihinkään. Olen vakavasti harkinnut jo hyvin pitkään, että etsin seksiseuraa muualta. Joku vakiopano, joka on kokeilunhaluinen ja innokas mies. Ja ehdottomasti hiljaa meidän touhuistamme. ;)

Mutta mistä sellaisen voi löytää?

Meillä seksi loppui rvk20 jälkeen ja nyt tytön synnyttyä ei vieläkään ole saanut vastakaikua.. Olen hieronut,puhunut,vihjaillut,kosketellut ja ottanut jopa etäisyyttä ja odottanut aloitetta avokin puolelta mutta ei mitään ole tapahtunut. Olen yrittänyt jopa käydä suoraan asiaan mutta torjunta tulee heti. Välillä epäilen josko hänellä olisi toinen mies kuvioissa mutta mistään ei voi olla varma. Alkaa jatkuva selibaatti ahdistamaan koska olen suht viriili mies vielä ja haluja löytyy tulevaisuudessakin. En haluaisi lähteä etsimään seksiä muualta mutta kohta tullaan siihen pisteeseen... Miten usein teitä naiset haluttaa/halutti raskausaikana ja sen jälkeen?

Vierailija
16/50 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. ja pettämisestä. Tunnen itseni pahemman kerran petetyksi kun seksin määrä on avioliittovuosien ja lasten saamisen jälkeen vähentynyt tasaisesti. Syitä löytyy aina väsymyksestä päänsärkyyn. Aivan sama hierotko jalkoja tai hartioita, tyhjennät koneita, imuroit ja teet muitakin kotihommia vessojen perusta. Seksi ei vaan vaimoa kiinnosta ja hän ei ole edes sen eteen valmis tekemään mitään. Pariterapiakin loppui siihen kun päästiin asiaan seksi, puhumattakaan siitä, että hän kävisi seksuaaliterapeutin juttusilla asiasta. Paras tapa tällä hetkellä tehdä asiassa jotain onkin hakea seksiä muualta. Miten teihin samassa tilanteessa oleviin naisiin sitten saisi parhaiten yhteyttä? seksin merkeissä ja ehdottomalla luottamuksella..

Vierailija
17/50 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne tarvi heti asiaansa juuriaan myöten selvittää, jos ilmoitat seksiä hakevasi, saat postia kaikilta hulluilta. Haet vaikka kirjeseuraa tms...niin minäkin aikoinani seksiseurani sain ja myös nykyisen mieheni;-D! Ehdit tutustua vähän miehiin kun kirjoittelet. Siellä on aika monta samassa tilanteessa olevaa....juttu pysyy salassa, koska salattavaa on heilläkin.

Vierailija
18/50 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen paljon saat hieman vähätteleviä vastauksia oikeaan ongelmaan ?

Seksi on kuitenkin ihmisen perustarve, joka on koodattu meihin sisään (joillain tosin hieman pienellä präntillä). On tosi raskasta joutua olemaan seksittä ilman omaa päätöstä. Seksi tuottaa niin paljon hyvää oloa ja periaatteessa sitä olisi pakko saada.

Se että haaveilet kunnon seksistä on normaalia ja perustuu terveeseen tarpeeseen, se että kulttuurimme ja normimme sanoo jotain muuta, ei poista himoa. Näin se vaan on.

Itselläni on sama tilanne päinvastoin - vaimon kanssa ei mikään oikein tahdo sujua vuosien yrittämisestä huolimatta ja takki alkaa olla tyhjä. Olen kokeillut kärsivällisyyttä, romanttisia kynttilä illallisia, yllätyksiä, taas kärsivällisyyttä, jne .... Nyt olen jo siinä tilassa että vaikka laittaakin parastaan niin odottaa jo nollatulosta ja se näkyy läpi. Muuten menee ihan ok, mutta seksin puutteen takia menen jo pitkin seiniä.

Olen kerran kokeillut seksiä toisen naisen kanssa ja se oli upeeta, kun sai innokkaan ja iloisen ihmisen kanssa toteuttaa itseään. Meillä ei vain kemiat kohdanneet, jotta olisimme luoneeet pidempi aikaisen suhteen.

Mutta olen myös kiinnostunut luomaan suhteen jonkin samassa tilanteessa olevan kohtalontoverin kanssa. Eli rohkaisen sinua olemaan itseäsi kohtaan rehellinen, hyväksy tarpeesi ja toimi sen mukaan,

Minä miehenä olen hieman haasteellisemmassa tilanteessa, koska varattuja minulle sopivia naisia on vaikeampi löytää.

Ehkä sen verran voisin kommentoida hankettasi, että valitse kaveri jonka kanssa sinun on helppo jutella ja hän ymmärtää sinua ja tilannettasi. Tyhmiä siemenlinkoja on liiankin helppo pyydystää.

Vierailija
19/50 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomi24, laitoin ilmoituksen, että etsin pelkkää seksiseuraa, ja meinasin hukkua vastauksiin!

Osa miehistä oli itsekin varattuja, osa vaan muuten ei halunnut parisuhdetta, joten pelkkää seksiä etsivät hekin.

Kotiini en ole päästänyt ketään, ja nimeäni en kerro, enkä osoitettani.

Sitten kun siltä tuntuu, annan puhelinnumeron (prepaid) tarkempaa tapaamisen sopimista varten.

Viime aikoina varsinkin olen nauttinut näistä satunnaispanoista, kiitos kesän, ei tarvitse muuta kuin painua jonnekin metsikköön :))

Ja itse olen mieluummin varatun miehen kanssa, ei ole pelkoa, että kertoilisi asioita eteenpäin.

On toki muutama sinkkukin tullut testattua.

Ja kyllä, olen nainen, äiti, ja elän itse vakituisessa suhteessa.

Mutta en saa riittävästi seksiä, joten haen sitä muualta, käytän aina kondomia, eikä minulla ole pienintäkään aikomusta erota miehestäni tämän takia. Omaa miestäni minä rakastan, kuitenkin. Muita vaan himoitsen :)

Vierailija
20/50 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tyhmiä siemenlinkoja on liiankin helppo pyydystää."

Ja mistä nämä tunnistaa?

Jos nimimerkki on BMW Man 5000 ja viestissä on hymiöitä, omaa kehua, mieskunnolla tai mitoilla vouhkaamista, tekaistua salaperäisyyttä... tiedäthän... uuh!

t. RÖH MAN 9000

Ketju on lukittu.