Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

petetty!!! mitä mä teen :(

Vierailija
27.11.2011 |

Hei vaan kaikki..mä en tiedä mitä mä tekisin..haluan vain itkeä ja vetää peitto pään yli ja unohtaa kaikki.olen ollut kihloissa 3vuotta ja meillä on 3 vuotias poika ja toinen kasvaa mahassa(rv 7)ja sun omakotitalossa ihan sellainen elämä mitä haluain elää.mutta tajusin eilen yöllä että minua on petetty..olen aavistanu jo tän kuukauden että jotain on tekeillä.sain napattuu mien puhelimen ja siitähän löyty sitten todiste..oli pakko ottaa selvää :( mies ollut omituinen siitä asti ku se tuli firman sauna illasta ja yhtäkkiä kaikki viikonloput se haluaa ulos baarin tai jonnekin yksin siis..mitä on todella harvinaista, se ei muuten koskaan oo olu hinku lähtee dokaa...ja kun mä nyt sitten kysyin kaikkee siltä niin ei se ollenkaan näytä katuvan mitään..ne ei oo harrastanu seksiä sen sanoo, mutta mitä mun pitäisi uskoa..se sano kans ett se halus vähän jännitystä, ja tämä nainen on vielä naimisissa..mutta kuitenkin se asia on helpottava nii ettei oo sinkku nainen. tää on niin kova paikka nyt että mä en tiedä mitä mun pitäis tehä..haluaisin niit pakkaa laukku ja ottaa poika mukaan ja lähteä..auttakaa kertokaa mitä mun pitäis tehä...en ois ikin kuvilellu että jotain tällaista tapahtuis mulle..luulin että eläisin onnellisesti tässä, nyt ja ikuisesti...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lähde pojan kanssa.

Vierailija
2/9 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niit pakkaa laukku ja ottaa poika mukaan ja lähteä... tässä, nyt ja ikuisesti...

Miehesi käytös sinua kohtaan osoittaa ettei hän sinua kunnioita.

Hyvän suhteen edellytys on toisen kunnioittaminen.

Et ansaitse tuollaista elämää etkä kohtelua joten parasta on että lopetat tuollaisen suhteen, kerta laakista.

Mitään ei ole ikuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tää nainen on paljon vanhempi kun mun mies..miten paljon nii en tiedä, sillä on 5 lasta ja näköjään sillä on kuolemansairas, mutta eihän se tarkota että se voi pilata mun elämän..haluaisin lähteä ja antaa mies miettiä mitä se haluua että onko tämä sen arvoista.. mutta olen niin saatanan sinisilmänen ja pelkuri..voi hyvä luoja..mä en pysy tällaseen

Vierailija
4/9 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitaa äidinkielen kertauskurssista. Ei jaksa lukea yhtä pitkää pötkö lausetta kirjoitusvirheillä ja puuttuvilla sanoilla.

Vierailija
5/9 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä kahvit, pyydä miestä vahtimaan poikaa, ja mene omaan rauhaan hetkeksi. Älä nyt missään nimessä kilju niitä jättämisiä vielä, mutta ehkä sinun on hyvä päästä hetkeksi pois, jotta voit miettiä asiaa. Ehdit kyllä päättää suhteen myöhemminkin, ei sinun tarvitse tehdä sitä ratkaisua nyt tunnekuohuisssasi.

Olen itse antanut kerran vastaavassa tilanteessa miehelle anteeksi, enkä sitä kadu. Mies säikähti menettävänsä minut, ja teki todenteolla töitä saadakseen suhteemme korjattua. Sinunkin miehesi "katumattomuus" voi olla vain paniikkireaktio, kun jäi kiinni.

Onko ketään sukulaista tai ystävää, kenen luona voisit majailla muutaman päivän?

Vierailija
6/9 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mä niin toivoisin että hän säikähti ja tosiaan haluu korjata..mutta hänen mielestä se on vaan hän joka kärsii ja voi pahoin kaikesta..ja vielä valittaa ettei meillä ole yhteistä aikaa..mutta sit kun sitä on nii se keksii aina jotain muuta..en halua lähtei..haluan antta anteeks ja jatkaa ja korjata suhdettamme..

Vierailija
7/9 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap riippuvainen miehestäsi taloudellisesti? Miten omakotitalonne omistussuhteet menevät, paljonko tienaat töissä tai onko sinulla varallisuutta?

Mies ei kunnioita sinua, koska tietää, ettet pärjää ilman miestä. Millaiset välit teillä on miehen kanssa muuten, nautitteko yhteisestä arjesta ja onko teillä yhteistä huumoria ja sujuuko seksi hyvin? Mitä sinä haluat tältä liitolta? Miksi haluat jatkaa, mikä miehessä ja hänen toiminnassaan on niin hyvää, että se korvaa pettämisen?

Jos mies ei edes osoita katumusta ja pelkoa teidän menettämisestä, niin se kertoo paljon teidän valtasuhteista. Olet kynnysmatto. Kauanko ajattelit jatkaa? Ja millaisen naisenmallin poikasi saa, kun äitiä saa kohdella miten tahansa?

Ota elämäsi omaan haltuusi ap. Miehestä ei kannata koskaan olla riippuvainen. Muuten tulet kohdelluksi kuin piika.

Vierailija
8/9 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaa tukiverkkoa, sukulaisia tms.? Jos on heistä on apua, lähde pojan kanssa luotettavan sukulaisen luokse ja mieti, mitä haluat. Ajatukset selkenevät, kun pääset pois kotoa ja saat puhuttua jonkun ulkopuolisen kanssa.

Tekstiesi perusteella epäilen, että et ole suomalainen/suomenkielinen, missä tapauksessa sukulaistuki ei ehkä onnistu. Onko sinulla hyvää ystävää avuksi?

Vierailija
9/9 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on paneskellut varattua naista eikä kadu. Mies on tietoisesti pettänyt sinua, uittanut penistään jonkun naimisissa olevan naisen haaroissa ilmeisesti useampaan otteeseen. Välittämättä sinusta tai lapsistanne. Miksi haluat jo nyt jatkaa ja antaa anteeksi miehellesi? Tätäkö kohtelua haluat kokea parisuhteessasi? Miksi mies muuttaisi toimintaansa, jos hän ei edes kadu?

Osoita nyt jotakin arvokkuutta ja sano miehelle, että ellei hän muuta tapojaan, haluat erota. Kai sinä nyt olet elämääsi muutenkin miettinyt, kuin että miehen varassa elellen? Omat tulot ja itsenäisyys ovat jokaisen naisen turva. Kai sinulla on nämä asiat kunnossa?