Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka treenata kuulilla

Vierailija
08.02.2012 |

Eli neuvokaa viisaammat kuinka tehdä oikeaoppinen kuulatreeni. Kuinka usein vkos, kuinka kauan kerrallaan ja mitä pitäis tehdä?

Laitoin geishapallot sisään ja puuhastelin kotona. Kyllä ne sieltä vaan alkoivat valumaan ulos :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviit isommat kuulat. Käy vaikka lähimmällä keilaradalla katsomassa sopivia.

Vierailija
2/6 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Vagitrim-kuulat, mutta niitä ei kuulemma enää saa. Ystäväni osti Come-treenarin ja se on kuulemma hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nuo kuulat on rahastusta. Jumppaan ilman.

Teen puristusharjoituksia muutaman sarja, nopeita ja pitkiä, vaikka kassajonossa. Pyrin päivittäin muistamaan reenaamisen.

Ja harjoitan myös kakkakoloa ja pissakoloa, ne jää sinulta tekemättä koska keskityt voimaan. Eli ulostus- ja pierujen karkailusta saatat myöhemmin kärsiä jos et niitä reenaa.

Itse aloin vaginan treenaamisen ennen synnytyksiä ja mies huomasi puristusvoiman lisääntyneen muutaman kuukauden jälkeen.

Lapsien jälkeen tajusin alkaa hoitamaan muitakin alueita ja raskaanakin useamman lapsen vääntäneenä voi pelkästään kakata ja pidättää pissan.

Lantionpohjan lihakset on tavallinen lihasalue, ei kenelläkään ole hyvää habaa reenaamatta ja reenattuun menee tovi.

Vierailija
4/6 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinä keskityt voimaan tarkoittaa vaginaa.

Eli ihan sama! :D

5

Vierailija
5/6 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nuo kuulat on rahastusta. Jumppaan ilman. Teen puristusharjoituksia muutaman sarja, nopeita ja pitkiä, vaikka kassajonossa. Pyrin päivittäin muistamaan reenaamisen. Ja harjoitan myös kakkakoloa ja pissakoloa, ne jää sinulta tekemättä koska keskityt voimaan. Eli ulostus- ja pierujen karkailusta saatat myöhemmin kärsiä jos et niitä reenaa. Itse aloin vaginan treenaamisen ennen synnytyksiä ja mies huomasi puristusvoiman lisääntyneen muutaman kuukauden jälkeen. Lapsien jälkeen tajusin alkaa hoitamaan muitakin alueita ja raskaanakin useamman lapsen vääntäneenä voi pelkästään kakata ja pidättää pissan. Lantionpohjan lihakset on tavallinen lihasalue, ei kenelläkään ole hyvää habaa reenaamatta ja reenattuun menee tovi.

Ehkä 2 vuotta yritin mainitulla tavalla, mutta alkoi onnistumaan vasta kun hommasin ensimmäiset (seksikaupasta) kuulat.

Niillä löytyi ja aktivoitui juuri ne oikeat tärkeät lihakset. Kuulat toimivat hyvin vaikka pitkin päivää treenaten lihaksia ja itse en edes aina muista niitä siellä olevankaan. Olen 3x synnyttänyt ja lihaskuntoni erinomainen myös mieheni mielestä.

Vierailija
6/6 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli neuvokaa viisaammat kuinka tehdä oikeaoppinen kuulatreeni. Kuinka usein vkos, kuinka kauan kerrallaan ja mitä pitäis tehdä? Laitoin geishapallot sisään ja puuhastelin kotona. Kyllä ne sieltä vaan alkoivat valumaan ulos :(

Tietty pidän taukoa menkkojen ajan vajaa viikko. Minulla narulliset 2 palloa joissa sisäkuulat, materiaali silikonia.

Annan olla milloin mitenkin mutta yleensä yli puolen päivään. Niitä kuulia voi lihasten avulla liikutella kun on rahallinen hetki töissä, bussissa, tai vaikka tässä tietsikalla istuessa. Ei muuta, mutta ne täytyy joka kerta hyvin pestä ja kuivata.