Mitäs teillä oli tänään ruokana?
Kommentit (24)
oli marmorifilepihvejä, ranskalaisia ja tzatzikia + punaviiniä (lapsille maitoa). Ap:n paprikatkin olisivat kelvanneet, vegenä tai lihatäytteellä.
Vietämme tunnelmallista pikkujoulua.
eli salaattipohja, aurajuustolla ja valkosipulilla maustettuja broilerinfileesuikaleita. Lisänä oli mozzarellatikkuja ja täytettyjä jalapenoja.
Kukaan ei jaksanut eikä viitsinyt tehdä ruokaa, niin ostettiin Pirkka- tonnikala-kiviuunipitsoja, ja syötiin niitä.
Syökdäänkö jossain vielä kakais ateriaa?
pippuripihvit naudan ulkofileestä, uunijuureksia, jogurtti-yrttikastiketta ja vihersalaattia.
syödään kaksi ateriaa. Meillä ei, syötiin n. tunti sitten. Varmaan siirrytään tuohon kahden aterian rytmiin sitten kun lapsi on isompi.
Ap
Lounas 11.00 ja päivällinen 16-17.
Mä olen 1,5vuotiaan kanssa kotona ja syön yleensä päivällisen hänen kanssaan. Mies syö töissä.
Hyvääoli ja jäi vielä huomiseksi.
hesessä...
Iltapäivällä ( n klo 17) syötiin nakkeja ja ranskalaisia..
Terveelliset ruoat siis tänään :D
Yleensä armahdan itseni noin kerran viikossa valmiseineksiin.. Ei kylläkään todellakaan joka kuukausi edes käydä hampurilaisilla tai ranskalaisilla.. eikä edes kotona joka vko ranskalaisia ja nakkeja:)
Huomenna lihamureketta ja kasvissosekeittoa...
oli lehtipihvejä, uunissa paistettuja perunanlohkoja ja juurespalasia, bearnaisesoosia, chili-ranskankermaa, salaattia, jossa viinirypäleitä ja leipäjuustoa.
Aika raskas setti, ja mietin juuri, että toi nauta on vähän yliarvostettua.
naudan paistista, mukana porkkanaa, sipulia, valkosipulia, vähän pekonia, tomaattipyrettä.
Sen kanssa riisiä minulle, perunamuusia muulle perheelle sekä babyporkkanoita ja ruusukaaleja.
Yleensä syödään kaksi ruokaa päivässä, tai ainakin lapset syövät, mutta tänään oltiin synttäreillä iltapäivä/alkuilta, ja syötiin kotiintultua vain hodarit.
Päivällisellä "vietettiin pikkujouluja", eli söimme riisipuuroa ja jälkkäriksi glögiä ja joulutorttuja.
meilläkin aikuisille,ja lapset sai nakkeja ja ranskikisii kun niin halusivat:)
lounaaksi makaroonilaatikkoa ja iltaruuaksi siskonmakkarakeittoa.
Ja kun lapsia on viisi, iät 0-8v niin meillä syödään joka päivä kaksi lämmintä ateriaa. Sen lisäksi aamupala ja välillä iltapala. Välipaloja ei ole ollenkaan.
Lounaaksi lihariisipataa ja päivälliseksi savukalaa ja salaattia.
Kaksi ateriaa joka päivä, myös aamupala, välipala ja iltapala. Kaksi alle kouluikäistä, joista toinen arkisin lounastaa eskarissa.
oli paistettuja ahven- ja siikafileitä, veneperunoita ja uunijuureksia, salaattia, ruuan kanssa valkkaria (lapsille omat juomat).
Jälkkäriksi kahvit, kinuski-suklaajätskiä ja suklaakakkua.
Oli ihan jees.
Huomenna tehdään itse porsaan ohutleikkeitä pippurikermakastikkeessa, valkosipuliperunat ja hunajaiset uunijuurekset! Ja punkkua!
päivällä syötiin ostoskeskuksessa pizzat. illalla perunoita ja possua, kasvissyöjille perunoita ja täytettyjä paprikoita.
mies tuolla vääntää. Kaikki saavat tilata toiveidensa mukaisilla täytteillä.