Kuvaile Gant-mies?
Kommentit (37)
Stockan mainoksen muovinukke: sliipattu tukka, suorat valkoiset hampaat, ehkä pieni harkittu parransänki, ruskeat housut, kauluspaita ja villapaita, iso teräsranteinen kello. Sopivan ruskettunut, lihaksikas kroppa. Käyttäää Polon partavettä. Golfaa ja käy punttisalilla. Naisystävänä pitkä, hoikka suomenruotsalainen gasellinainen, jolla sileä ruskea tukka ja helmikorvikset. Mikään paikka ei repsota, kodin siivoaa kodinhoitaja.
Tai sitten: vähän mahakas, vaaleatukkainen perheensiä espoosta. On rohkea ja laittaa töihin pinkin pikee-paidan. Ajaa bemarilla. Pistää ohenevaan tukkaansa geeliä, vaikka kannattaisi jättää laittamatta. Hampaanpesu unohtuu joskus aamuisin. Isot aurinkolasit, pikkutakki ja farkut. Iso vyönsolki jossain mahan alla. Pettää vaimoaan tilaisuuden tullen. Rakastaa ryyppyreissuja ukkoporukalla tallinnaan. Hatara, mainoksesta bongattu käsitys siitä, että gant on miehisten miesten merkki.
Tero
Gant on ruotsalainen merkki.
Olen luullut amerikkalaiseksi
Materialisti sanan varsinaisessa merkityksessä. Nuoresta asti seurustellut saman naisen kanssa ja myöhemmin meni tämän kanssa naimisiin, mutta iloisesti kyllä paneskeli muitakin. Korkeakoulutus, valtion virka. Hieno auto. Kun alkoi haaveilla lapsesta, sanoi mm. näin: "oon jo kattellu Gantin lastenvaatteita, tosi hyvän näköisiä. Tuskin maltan odottaa, että pääsee niitä ostamaan". Että motiivinsa kullakin sille lastenhankinnalle....
materialisteja ootte kun täällä meuhkaatte jostain pirun merkeistä ja yleistätte niiden käyttäjät , meitä on moneksi.
Kuvailen vain yhden tuntemani Gant-miehen.
Materialisti sanan varsinaisessa merkityksessä. Nuoresta asti seurustellut saman naisen kanssa ja myöhemmin meni tämän kanssa naimisiin, mutta iloisesti kyllä paneskeli muitakin.
Korkeakoulutus, valtion virka. Hieno auto. Kun alkoi haaveilla lapsesta, sanoi mm. näin: "oon jo kattellu Gantin lastenvaatteita, tosi hyvän näköisiä. Tuskin maltan odottaa, että pääsee niitä ostamaan". Että motiivinsa kullakin sille lastenhankinnalle....
Olikohan mun exäni:) Kuulosti NIIN tutulta!
ehkä insinöörismies, harrastaa juoksua tai sulkapalloa, maidonvaalea iho, mahdollisesti entinen partiolainen, vähän väritön ja "vaaraton".
EI sytytä pätkääkään.
Juuri tällainen. Hintelä ja tylsäkin vielä. Fiksu kuitenkin.
Mielikuvani Gant-miehestä oli ennen miestäni juurikin tuo 'sliipattu silmälasipää'.
Mieheni on lähes 190cm 95kg 'ladonovi', ei läski vaan lihaksikas, tumma 'natural tan' kulmiaan kurtisteleva. Harrastaa tosin kilpasoutua, joka lukeutuu ainakin minun mielestäni purjehduksen kanssa samaan kategoriaan. Miehellä on myös ns. arkkitehtirillit ja on tosi tarkka pukeutumisestaan.
Ammatiltaan juristi.
Läski, kaljamahainen ääliö, joka luulee olevansa "muodikas". Ja vieläpä tyhmä kuin saapas!
Gant-mies on tylsä, laiha. Nössö tosiaan. Sellainen vähän hajuton ja mauton. Epäseksikäs.
on jenkkihymy ja beige-väriset housut. Nössö
mielestään _täysin_ vastustamaton. Kaunein, viisain ja älykkäin.
Oikeasti vittumainen besserwisser, joka menee punaiseksi, kun joku muu "tietää asian paremmin".
Tosi paljon "faktana" ilmoitettuja luonteenpiirteitä, jotka ovat vain ilmoittajan omassa pienessä päässään keksimiään asioita.
Taa ketju taas kerran näyttää av-mammojen laajakatseisuuden :)
Mun mies muuten omistaa muutaman Gantin vaatteen. On sillä jotain Bossia, Hilfigeriä, Dieseliä, H&M:ää, Espritiä, Björn Borgia, Luhtaa, Haltia ja varmaan jotain markettirytkyjäkin. Mikäköhän av-diagnoosi tällä koktaililla tulis?
Gant-mies on tylsä, laiha. Nössö tosiaan. Sellainen vähän hajuton ja mauton. Epäseksikäs.
materialisteja ootte kun täällä meuhkaatte jostain pirun merkeistä ja yleistätte niiden käyttäjät , meitä on moneksi.