Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies sitten päätti viettää joulua eilen.

Vierailija
26.11.2011 |

Erehdyin olemaan eilen iltavuorossa töissä ja mies oli samaanaikaan antanut oikein taidonnäytteen miten lasten kanssa pärjää helposti. Oli jakanut suurimman osan joululahjoista lapsille. Niitä ei ollut vielä paketoitu joten eivät liittyneet mitenkään jouluun vaan siihen että isi nyt on kiva isi ja antaa kaikkea kivaa (jota minä olen ostanut varastoon joululahjoiksi).

Lapset on vielä siinä iässä että uskovat pukkiin joten tuota ei voi selittää silläkään että nämä nyt annettiin etukäteen. Mies lupasi ostaa tilalle "jotain" mutta tasan tarkkaan ei osta mitään. Enkä minäkään osta hänelle yhtään mitään.

Onko muilla yhtä nerokasta?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten monella tavalla väärin mies teki :-(

Ensinnäkin, tavaraa on jokaisessa huushollissa liikaakin, nyt sitä tulee kaksinverroin, kun joulujakin on kaksi. (Niin, uskon, että ap hyvänä äitinä puree hammasta ja ostaa mieluummin uudet lahjat kuin pilaa lasten joulun. Hei hurskastelijat, lahjat ei oo pääasia, tiedetään. Mutta eiks kaikkien mielestä joulun paras asia ole lasten ilo, kun saavat paketteja?)

Sit ap oikeesti miettinyt, mikä on lapsille mieluista ja nyt sitten ne annetaan tosta noin vaan ja toinen kerää kunnian.

Ja raha vielä, ja luottamus.

Pahinta kuitenkin on se, että ei osaa olla muuten isä kuin lahjomalla. Se särkee mun sydämen :-(

Vierailija
2/25 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakota miehesi kertomaan, että sinä olit ne lahjat ostanut yllätykseksi. Olit suunnitellut kivaa lahjapäivää, mutta isi pilasi yllätyksen. Nyt äidillä on paha mieli. Käske miehesi pyytää sinulta lasten kuullen anteeksi ja luvata, että ostaa uudet lahjat tilalle. Nöyryytä miestä lastenne edessä. Ehkä tajuaisi jotain?

Tämän jälkeen soitat miehen äidille/siskolle/ omalle äidillesi tms. ja kerrot tilanteen oikein värikkäästi. Kovaan ääneen. Niin että mies kuulee joka sanan. Pidä asiasta kovaa meteliä, voit vaikka varmemmaksi vakuudeksi soittaa moneen paikkaan ja pidä huoli, että mies kuulee vastauksistasi, että myös toinen puoli pitää miestä ihan idioottina.

Lopulta voit muuttua oikein ystävälliseksi ja kerrot miehellesi, että hänen toimintansa on niin käsittämätöntä, että jollei hän heti huomiseksi varaa työpaikkalääkäriä ja pyydä pääsyä työpsykologille, lähtee avioeropaperit vetämään. Eihän tuollainen mies ole normaali. Ihan sama, onko laiskuuttaan, ilkeyttään vai tyhmyyttään tuollainen, normaalia se ei ole, ja miehen on aika kuulla se muilta kuin sinulta. Kun hän näkee täysin ulkopuolisen hämmennyksen teon edessä, alkaa häntäkin hävettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hän nyt saa luvan ostaa lapsille sitten joululahjat ja pidä sinä huoli siitä että hän kans tekee niin!!

Vierailija
4/25 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo nyt aivan idiotismia.

Siis mä en nyt edes tajua kuinka joku voi olla noin tyhmä ja lyhytnäköinen.

Olis sitten mieluummin mennyt lasten kanssa lelukauppaan jos kaikki vanhat lelut olikin jo leikitty.

Ääliömäistä

Vierailija
5/25 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakota miehesi kertomaan, että sinä olit ne lahjat ostanut yllätykseksi. Olit suunnitellut kivaa lahjapäivää, mutta isi pilasi yllätyksen. Nyt äidillä on paha mieli. Käske miehesi pyytää sinulta lasten kuullen anteeksi ja luvata, että ostaa uudet lahjat tilalle. Nöyryytä miestä lastenne edessä. Ehkä tajuaisi jotain?

pidetään tämä ihan aikuisten välisenä asiana. Lapset ei tajua vielä rahan arvoa eikä heille ole mitään väliä että kuka tavarat on ostanut tms, nyut kun ne on jo saatu. Ja kun kyse on nimenomaan JOULUlahjoista niin sitä vähemmän he ymmärtäisivät asian... Heillä nyt oli kiva ilta ja sille ei enää mitään voi.

Mutta miehellä on nyt tarkka lista että mitä pitää tulla jouluksi. samantyyppisiä lahjoja kuten nuo avatutkin sillä esim brion junarataa voi ostaa loputtomiin. Mies oli tietysti jättänyt ne vähemmän mielenkiintoiset antamatta kuten pussilakanasetti jossa on lempihahmon kuva ja iltasatukirja (lapsi ei osaa lukea).

Ei ole tarkoitus pitää mitään yltäkylläisyysjoulua mutta kyllä jouluun kuuluu se lasten ilo ja se että leikki käynnistyy sekunnissa kun saa jotain tosi mieluista. Viikko ennen aattoa ne lahjat on näytettävä minulle ja minä en vietä joulua samassa osoitteessa jos ei ne lahjat ilmesty siihen mennessä.

Nyt on tärkeintä että lapset saa sellaisen joulun mikä lapsilla kuuluu olla. Mitä meidän suhteelle tapahtuu onkin sitten pitemmän ajan juttu. Miehen pitää muuttua että tullaan toimeen. Toinen vaihtoehto on että minä muutun yhtä hulluksi, mitä en usko

ap

Vierailija
6/25 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi joutunut hommiin heti.

Peitto olisi pitänyt laittaa pussilakanaan ja kirjaa olisi pakko lukea.

Sun miehesi on tosi laiska. On valmis tekemään vaikka mitä, ettei tarvitse viihdyttää lapsiansa.

Vierailija
7/25 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se pussilakana olis pitänyt pestä ensin. ylivoimainen juttu.

Vierailija
8/25 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopulta voit muuttua oikein ystävälliseksi ja kerrot miehellesi, että hänen toimintansa on niin käsittämätöntä, että jollei hän heti huomiseksi varaa työpaikkalääkäriä ja pyydä pääsyä työpsykologille, lähtee avioeropaperit vetämään.

Työpsykologit ovat ihan muunlaisia ongelmia varten, eikä lääkäriinkään voi varata aikaa verukkeella, annoin vaimon ostamat joululahjat lapsille jo marraskuussa. Sitä toki sopii miettiä miksi ap on lisääntynyt tuollaisen ääliön kanssa, mutta se ei ole työterveyshuollon ongelma.

Vierailija
9/25 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teille voi käydä niin hassusti että joulun vietätte toistenne seurassa, nauttien hyvästä ruuasta ilman kulutushysteriaa. mielestäni kuulostaa hyvältä. katot mitä miest ostaa jos ostaa, älä itte stressaa

Vierailija
10/25 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan normaali mies jaa joululahjoja kun sinä EREHDYT menemään iltavuoroon töihin. Ja olet aiemminkin tainnut erehtyä ja silloin jo päätit ettet koskaan enää mene... tai jokin muu syy ettei miestä ja lapsia voi jättää keskenään

Koitahan miettiä parisuhdettasi, ei kukaan ole selvipäin tuollainen tollo! Ellei sitten tosiaan ole totaalinen tollo :)

Vierailija
11/25 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen kerran kun minä olen hoitanut jotain ajoissa niin... No joo, mitäs väliä sitä millään on.

Vierailija
12/25 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helkkari mikä idiootti. Voin vaan kuvitella miten ottaa päähän. Huoh...

Vierailija
13/25 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee just niin että pääsee itse helpoimmalla kuten nyt. En jaksais vahtia enää yhtään. Oma vika kun ostin enkä laittanut lukkojen taakse

ap

Vierailija
14/25 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä minäkään ollut töissä kännissä

ap

Vierailija
15/25 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjat maksoivat tämän verran. Anna rahat haen tilalle uudet! Teillä kun ilmeisesti on omat rahat.....

Vierailija
16/25 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kai nyt ITSEÄSI syytä jos aikuinen miehesi on ollut ääliö ja antanut lapsille joululahjat marraskuussa??

Nyt herätys! Et voi etkä olekkaan miehesi vahtija tai vartija, vai että mies on laiska ja saamaton. No sen verran aikaansaapa oli että saa pilattua lasten joulua. Mihin tarvitset tuollaista vätystä jota pitää vahtia niinkuin lasta?

Nyt se ukko kauppaan hakemaan toiset lahjat tilalle ja sanot ettei ole kotiin tulemista ennenkuin on kassien kanssa ovella. Tuntuu ihan ääöliöltä koko ukko, mä en kestäin hetkeäkään tollasta!

Vierailija
17/25 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se tiennyt, että ne olivat joululahjoja? Onko se jotenkin hidas?

Myötätuntoa! Ei auta kuin ostaa uudet lahjat pukinkonttiin. Jos on rahasta tiukkaa (ja kellä ei ole), niin aikuiset voivat olla ilman lahjoja.

Olen kyllä kuullut tapauksia, joissa isä on kännipäissään rikkonut aattona kaikki lasten joululahjat, ja onhan se pahempi sentään.

Vierailija
18/25 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kai nyt ITSEÄSI syytä jos aikuinen miehesi on ollut ääliö ja antanut lapsille joululahjat marraskuussa??

tietenkään en syytä oikeasti itseäni vaan tuota saatanan kusipäätä. Hänen puolen sukunsa lapsille en käytä yhtä ainutta euroa lahjoihin, mies saa hoitaa ja jos ei hoida niin kerron kyllä aikuisille että kenen on syy. ihan mahtava fiilis!

Vierailija
19/25 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haki ihan tietoisesti lahjat varastosta kun tiesi että olen ne valmiiksi ostanut. Kato kun nyt pidetään hauskaa! ettei vaan tarviis itse tehdä mitään, esim leikkiä lasten kanssa. Äiti hoitaa vittu!!

Vierailija
20/25 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se nyt jotain selitti??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan