Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies sitten päätti viettää joulua eilen.

Vierailija
26.11.2011 |

Erehdyin olemaan eilen iltavuorossa töissä ja mies oli samaanaikaan antanut oikein taidonnäytteen miten lasten kanssa pärjää helposti. Oli jakanut suurimman osan joululahjoista lapsille. Niitä ei ollut vielä paketoitu joten eivät liittyneet mitenkään jouluun vaan siihen että isi nyt on kiva isi ja antaa kaikkea kivaa (jota minä olen ostanut varastoon joululahjoiksi).

Lapset on vielä siinä iässä että uskovat pukkiin joten tuota ei voi selittää silläkään että nämä nyt annettiin etukäteen. Mies lupasi ostaa tilalle "jotain" mutta tasan tarkkaan ei osta mitään. Enkä minäkään osta hänelle yhtään mitään.

Onko muilla yhtä nerokasta?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehen mielstä oli helpompi olla lasten kanssa kun niille antaa lahjoja. Silloin ei tarvitse leikkiä, jutella yms mitä nyt lasten kanssa yleensä tehdään. Miehen logiikkaa.

Vierailija
22/25 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se nyt jotain selitti??

sanoi vaan että lapsilla oli niin tylsää, lue: isällä ei ollut oikein virtaa. Kyllähän tuolla tyylillä pärjää vähän aikaa!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siksi ettei tarvitse touhuta lasten kanssa itse vaan peittää ne leluläjään ja saa vielä kaupan päälle kivan isin maineen.

Mutta edelleenkään en tajua että joku oikeasti toteuttaa tuollaisen ajatuksen!!! Miehessä on PAKKO olla jotain vikaa jos tekee tuollaisen tempun, siis korvien välissä.

Eihän kukaan normaali ihmínen tee tollasta! Vaikka kuinka tekis mieli!

Vierailija
24/25 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne loputkin lahjat, vedät kunnon raivarit ja suurieleisesti annat ne loputkin ja huudat miehelle, että katotaan onko se sitten jouluna hauska isi lasten mielestä kun lapsille ei ookaan yhtään lahjaa, muuta ku mummon kutomat villasukat.

Ja huudat, että aiot lapsia varmasti muistuttaa että surkea joulu on heidän isänsä vika!!

(Lasten ei välttämättä tartte kuulla tota raivoomista)

Vierailija
25/25 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ei lapsilla olis lahjoja jouluna. Jos hetkauttaisi niin ei olisi tehnyt tuollaista temppua... surullista mutta totta. Mies on tyhmä ja yksinkertainen laiska paska jota ei kiinnosta kuin oma napa.

Se varmaan on kaikille jo tullut selväksi. itse en tuollaisessa suhteessa jaksaisi olla koska olen varma että muillakin elämän osa-alueilla ei tuosta miehestä mihinkään ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi