Olen niin sairaalloisen kateellinen, etten halua mennä kälyn luo jouluksi.
He tulevat juuri ennen joulua 8kk:n maailmanympärimatkaltaan. Ovat lähetelleet parin viikon välein sähköpostia ties mistä paratiisista. Minä idiootti menin naimaan miehen, joka vihaa matkustamista. Ei suostu lähtemään edes Ruotsiin. Ja minä haluaisin ihan koko ajan lähteä koko perhe johonkin.
Kertoivat jossain sähköpostissa pari kuukautta sitten, että lähtivät kahdestaan, mutta nyt tuli salamatkustaja mukaan (käly siis raskaana). Meillä on yksi lapsi ja toista yritetty jo neljä vuotta. Mies on jääräpää, eikä suostu lapsettomuushoitoihin - edes selvityksiin.
Joulu pitäisi viettää siellä. Varmaan paratiisikuvia ihaillen ja vauvasta onnitellen.
Mä olen niin äärettömän lapsellinen ja kateellinen, etten kestä. Mieluummin mökötän yksin kotona ja väitän olevani kipeänä.
Kommentit (43)
Meidänkin suvussa on yksi kateellinen. Ei ole ymmärtänyt että köyhyys periytyy. Toistelee ettei tarvitse mitään, mutta silti on tosi kateellinen koulutuksesta, talosta, matkoista ja elämäntavasta jonka hyvät ansiot mahdollistavat. Mikä pahinta tämän hänen elintapansa myös periytyy hänen lapsilleen, ja lapset kärsivät siitä kun vanhempi ei pysty mahdollistamaan heille elämässä juuri mitään.
Itse en ala omaa kovalla työllä ja pitkillä opinnoilla ansaittua elämäntapaani piilottamaan tämän yhden kateellisen takia, vaan nautimme elämästä joka päivä ja ignooraamme hänen kateellisuutensa, joka hyvin näkyy mm, somessa. (Istuu siellä koko ajan mutta ei voi tykätä.)
Kukin taplaa tyylillään.
😂 Nainen on maailmankaikkeuden kateellisin olento.
VMP.
Mikä on käly?