Haluaisin avioliiton ulkopuolisen seksisuhteen
Olen halunnut jo jonkin aikaa. Mieheni on muuten aivan ihana, mutta jostain syystä en ole aivan 100% tyytyväinen seksielämäämme.
En halua ihan ketä tahansa, ja olenkin odotellut sopivaa ehdokasta. Viime keväänä tapasin miehen, joka sai jokaisen soluni huutamaan himoa ja päädyinkin hänen kanssaan kerran sänkyyn. Mokasin koko homman, olin ihan paniikissa siitä että petän miestäni, enkä pystynyt ollenkaan nauttimaan. Olisin halunnut kokeilla uudestaan, mutta tämä toinen mies kantoi kuulemma todella pahaa syyllisyyttä siitä että oli koskenut toisen miehen vaimoon (hän oli sinkku).
Tämän jälkeen en ole uskaltanut yrittääkään uutta seksisuhdetta, eikä kyllä sopivaa ehdokastakaan ole tullut.
Miten tällaisesta tunteesta pääsisi eroon? Vai pitäisikö minun vaan rohkeasti etsiä joku panokaveri? Mitä olette mieltä?
Kommentit (4)
Voisin viritellä tapaamisia satunnaisten työmatkojen yhteyteen...
Tai jos jännitystä kaipaat niin puhu miehesi ympäri johonkin parinvaihtojuttuun tai kolmen kimppaan, voi vaikka innostuakin.
Tai jos jännitystä kaipaat niin puhu miehesi ympäri johonkin parinvaihtojuttuun tai kolmen kimppaan, voi vaikka innostuakin.
Mä haluaisin tavata jonkun, joka saisi mut ihan sekaisin halusta. Niinkuin se keväinen tuttavuus.
Siellä on tuhansia miehiä suomesta ja pari sataa naista.
Mä en kuulu uskollisiin, joten minusta toi voi jopa parantaa liittoanne ja jopa pelastaakin sen.