Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen järkyttynyt näistä jotka kertovat täällä raiskauksistaan.

Vierailija
25.11.2011 |

En siksi että kerrotte vaan siksi että aina sillä hetkellä tajuan että niitä asioita oikeasti tapahtuu, ei vaan ns. lehdissä tai telkkarissa vaan olette aitoja ihmisiä joille se on tapahtunut. Tulen niin surulliseksi ja tuntuu niin julmalta että joku joutuu kokemaan tuollaista tai on joutunut ja SELVINNYT siitä !

Miten siitä voi selvitä? Minkä ikäisiä raiskaajat ovat olleet? Tulee niin kuvottava olo näistä raiskaajista joista osa katsoo vieressä.... :(

Monta miestä ja osa vaan "nauttii" vieressä :(

Siis voi miten sairasta :(

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa meistä selviää ennemmin tai myöhemmin, toivotaan, että kärisjöitä ei lisää tule. Vaikka eihän se ole realistista... Itse olen juuri toipumassa vuosia sitten tapahtuneesta ajanjaksosta, jossa kaverini isä käytti minua hyväkseen useamman vuoden... ei voisi uskoa todeksi.

Vierailija
2/12 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon se, joka tuossa "menneisyys"-viestissä kerroin siitä raiskauksesta. Olin 17-vuotias, yksi raiskasi ja neljä katseli vierestä.

Ei ne neljä muuta nauttineet siitä vaan puhuivat raiskaajalle ja pyysivät lopettamaan. En vain ymmärrä, miten ne pystyi vain seisomaan siinä "tumput suorina". Niitä oli kuitenkin neljä ja yhdessä olisivat saaneet sen miehen pois.

Mies oli vähän päälle 20.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä tosiaankin tapahtuu ihan oikeasti. Mulle 16-vuotiaana puskassa täysin tuntemattoman hyökkääjän toimesta.

Aihe tuntuu kyllä olevan täälläkin aika hys-hys, olen pari kertaa aiheesta kirjoittanut, eipä niihin montaa kommenttia tullut.

Vierailija
4/12 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin 7-vuotias, kun minua ahdisteltiin seksuaalisesti. Tai oikeastaan pakotettiin katsomaan käteenvetoa. Olin tulossa naapurirapusta ystävältäni pimeänä talvi-iltana. Rapussamme oli valot palaneet. Asuin tuolloin rauhallisella ja miltein aavemaisen hiljaisella asuinalueella. Menin hissille, kun tuli tunne että takanani on joku. Kuulin huohotusta ja muistan ajatelleeni, että takanani on koira. En uskaltanut kääntyä. Hissin ovet aukesi edessäni ja menin hissiin sisään, katsoin peilistä että takanani oli mies housut kintuissaan..Katsoin miestä silmiin pelokkaana, mies käski minun kääntyä ja katsoa. Hän katsoi minua, koko sen ajan silmiin ja veti käteen..mies piti hissin ovea auki, etten päässyt kotiin..Kun mies laukesi, hän sanoi; "tulen uniisi,pikkuinen". Lähti pois. Tämä jätti minuun arvet, jotka vaikuttavat edelleen elämääni. Pelkään hysteerisesti lasteni puolesta enkä anna varmaan 15-vuotiaanakaan lähteä minnekään ilman aikuista. Kenellekään en asiasta kertonut, mutta tapahtuman vuoksi muutuin henkisesti. Minusta, iloisesta eloveena-tytöstä tuli hiljainen, apaattinen ja melankolinen tyttö. Vaikken tuolloin asiaa niin ymmärtänytkään, tunsin itseni häpeälliseksi ja saastaiseksi.

Vierailija
5/12 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja kenenkään ei ole pakko vastata jos ei halua mutta millaisia ajatuksia siinä raiskaushetkellä päässä on vai onko mitään? Lyökö tyhjää? Onko sellainen olo että pyörtyy? Vai poistaako mieli hetkellisesti kaiken päästä eli on ns. pois pelistä? Tunteeko siinä jo häpeää vai tuleeko se myöhemmin?

Ei ole tosiaan pakko kertoa jos ei halua tai jos kokee kyselyni liikana uteluna mutta haluaisin tietää siksi että pidän pahimpana painajaisena sitä että raiskataan ja joku katsoo vierestä. Se kuullostaa niin...sairaalta että menee viluväreet.

Jos telkkarista tulee tälläistä, on pakko kääntää kanava.

Vierailija
6/12 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa meistä selviää ennemmin tai myöhemmin, toivotaan, että kärisjöitä ei lisää tule. Vaikka eihän se ole realistista... Itse olen juuri toipumassa vuosia sitten tapahtuneesta ajanjaksosta, jossa kaverini isä käytti minua hyväkseen useamman vuoden... ei voisi uskoa todeksi.

Miten asia tuli ilmi? Uskalsitko itse kertoa ja kenelle kerroit? Uskottiinko sinua? Miten asia eteni? Ja se sairain kysymys: miten se hyväksikäyttö alkoi? Tätä usein mietin että miten se alkaa tai mistä... :(

Vierailija
7/12 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ikinä kehdannut siitä kenellekään sanoa...

Ainoastaan miehelleni olen kertonut...

-2-

Vierailija
8/12 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyin hyökkääjältä ihan ekaksi: Kuka sä oot?

Muistan ajatelleeni että varmaan joku kaveri pelleilee ja hyppää kaulaan.

Kun ymmärsin miehen aikeet, iski paniikki. Yritin huutaa, huusin ihan täysiä mutta pihaustakaan ei kurkusta tullut ulos. Muistan että suuni oli auki ja ihan fyysisesti huusin tosi lujaa, mutta ääntä ei muodostunut (mikähän juttu tääkin muuten on?)

Tajutessani että ääni ei kulje, tein ainoan asian minkä siinä pystyin eli iskin hampaani miehen käteen. Todella lujaa ja syvälle, purin niin paljon kuin leukaluista lähti. Tämä sai miehen lopettamaan, mutta ehti kuitenkin siinä vielä repiä alushousut jalastani muistoksi. Nimenomaan repi ne niin että ne ratkesivat saumoista ja jättivät jälkeensä haavat jalkoihini.

Jälkeenpäin terveyskeskuksessa pyytelin anteeksi ja nolostelin kun ei ollut pikkuhousuja jalassa.

Mulle ei tullut sellaista oloa että olisin itse saastainen, kyllä se oli sen miehen vika, ei mun. Monesti kuulee just että nainen häpeää, en tiedä mistä sellainenkin reaktio juontaa juurensa.

Todella ikävä tapaus, mutta ei ole mielestäni jättänyt jälkeensä mitään kamalia traumoja. Olen tasapainoinen ja onnellinen, naimisissa ja lapsia. Olen kertonut tapahtuneesta miehelleni, mutta ei siitä yleisesti puhuta, ei ole mitään tarvettakaan.

Vierailija
9/12 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmonen vastaa...

Musta tuntui vähän siltä kuin olisin ollut sumussa tai tavallaan ulkopuolisena koko jutussa. Olo oli aika voimaton ison miehen alla. Muistan, että kattelin niitä muita siinä ympärillä ja teki mieli huutaa, että tehkää jotain. Ei vaan tullut ääntä ja se mies painoi mua niin ettei varmaan olis tullut kuin jotain pihinää. Kuuntelin niitten muitten puheita ("Lopeta. Hei, *kalle*, lopeta jo.") ja katoin paria niistä suoraan silmiin.

Hävetti olla siinä kaikkien nähden puolialasti.

Vierailija
10/12 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran, että kiinnostaisi tietää jäikö puremastani miehelle ikuiset arvet.

Mitä luulette, jos puree niin paljon kuin jaksaa niin minkälaista jälkeä tulee? Purin jonkinsortin pikkutakin läpi suunnilleen ranteen ja kyynärpään väliin. Ei ainakaan veri tirskahtanut suuhuni kun oli sitä vaatetta välissä.

Vierailija
11/12 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran, että kiinnostaisi tietää jäikö puremastani miehelle ikuiset arvet. Mitä luulette, jos puree niin paljon kuin jaksaa niin minkälaista jälkeä tulee? Purin jonkinsortin pikkutakin läpi suunnilleen ranteen ja kyynärpään väliin. Ei ainakaan veri tirskahtanut suuhuni kun oli sitä vaatetta välissä.

Vierailija
12/12 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran, että kiinnostaisi tietää jäikö puremastani miehelle ikuiset arvet.

Mitä luulette, jos puree niin paljon kuin jaksaa niin minkälaista jälkeä tulee? Purin jonkinsortin pikkutakin läpi suunnilleen ranteen ja kyynärpään väliin. Ei ainakaan veri tirskahtanut suuhuni kun oli sitä vaatetta välissä.

siitä joku arpi voinut jäädäkin, mutta tuskin mies sen nähdessään kärsii helvetin tuskista, epäilen että jos on taipumuksena raiskata naisia niin siitä ei koe tunnontuskia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän