Miten reagoisit jos sinut olisi kutsuttu
juhliin, ja pari päivää ennen juhlia sinulle ilmoitettaisiin että sinun odotetaan ohjaavan muita vieraita pöytään ja auttavan lahjojen kuskaamisessa. Olisiko ok vai ei?
Kommentit (7)
Nykyjuhlissa säästetään kaikessa eli osa vieraista joutuu kaatamaan kahvia, ohjaamaan pöytiin, leikittämään lapsivieraita, jopa kuljettamaan humalaisia koteihinsa ilmaiseksi. Miten muka voisi juhlia isosti, jos joutuisi maksamaan kaikesta siitä, mitä voi vaatia muilta ilmaiseksi?
minusta on tosi outoa että ei alun perin pyytänyt apua vaan vasta kaksi päivää ennen juhlia ilmoitti mitä odottaa tekevän.. kiva mun muun perheen siinä istua vieraassa porukassa kun mä leikin henkilökuntaa siellä. On meinaan mun sukulaisen juhlat..
Ihan siksi, että tommonen on törkeetä. Asian voisi reilusti ilmoittaa ja kysyä ennen ns kutsua.
Kiva olis tietää heti, että olenko vieraana vai ilmasena orjana. Niin tai orjana maksua vastaan.
Ihan siksi, että tommonen on törkeetä. Asian voisi reilusti ilmoittaa ja kysyä ennen ns kutsua. Kiva olis tietää heti, että olenko vieraana vai ilmasena orjana. Niin tai orjana maksua vastaan.
tosiaan halunnut ennen virallista kutsua vastauspyyntöineen tietää mihin rooliin olen tulossa. Saan myös kuulemma kuskata vanhuksia pois kesken juhlan kun väsyvät. =) Jooo joo on lähisukulainen mutta silti, onko reilua?
Saan myös kuulemma kuskata vanhuksia pois kesken juhlan kun väsyvät. =)
Vetäset juhlissa muutamat siiderit naamaan, ja sanot ettet valitettavasti voi enää ajaa.
Nykyjuhlissa säästetään kaikessa eli osa vieraista joutuu kaatamaan kahvia, ohjaamaan pöytiin, leikittämään lapsivieraita, jopa kuljettamaan humalaisia koteihinsa ilmaiseksi. Miten muka voisi juhlia isosti, jos joutuisi maksamaan kaikesta siitä, mitä voi vaatia muilta ilmaiseksi?
minusta on tosi outoa että ei alun perin pyytänyt apua vaan vasta kaksi päivää ennen juhlia ilmoitti mitä odottaa tekevän.. kiva mun muun perheen siinä istua vieraassa porukassa kun mä leikin henkilökuntaa siellä. On meinaan mun sukulaisen juhlat..
Miniät kaataa kahvia ja tiskaa, tyttäret kattaa pöytiä ja siivoaa, miehet huolehtii, että takit on naulakossa jne. Teini-ikäiset on lastenvahteina.
Köyhillä on tapana juhlia köyhästi.
Kyllä totta, että koko suku on "henkilökuntaa", mutta ei niistä ilmoiteta vasta kahta päivää etukäteen.
Nykyjuhlissa säästetään kaikessa eli osa vieraista joutuu kaatamaan kahvia, ohjaamaan pöytiin, leikittämään lapsivieraita, jopa kuljettamaan humalaisia koteihinsa ilmaiseksi.
Miten muka voisi juhlia isosti, jos joutuisi maksamaan kaikesta siitä, mitä voi vaatia muilta ilmaiseksi?