Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan 12veen laittamaan talvella toppahousut??

Vierailija
24.11.2011 |

kun nyt jo saa tapella että laittaa farkut.

Kulkisi jossain ohuenohuissa legginsseissä.

Ehdota jotain teineille kelpaavia housuja, jotka on lämpimät. Saa olla kalliitkin

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Elämässä on tärkeämpiäkin asioita, joista kiistellä, kuin pukeutuminen.

Edes siperia ei opeta, eka virtsis oli jo

Vierailija
22/60 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi laittaa toppahousut? Laittakoon tyttöjen kalsarit (leggarit) ja päälle sitten ne farkut. Ei mullakaan ole talvella kaupungilla tai töissä toppahousuja ja hyvin tarkenen. Käytätkö itse toppahousuja?

Eri asia sitten on, jos tosiaan on tunteja jossain laskettelurinteessä, mutta sinne asuhan on jo olemassa.

Muuten sitten vaan lämpimästi päälle: käsineet, pipo (!), kaulahuivi, villapaita jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain mummojen ja vauvojen asuste. =)

Osta se toppahaalari ja laita käyttöön. Kyllä ne toppahousut rupeaa vähitellen kelpaamaan.

Vierailija
24/60 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä murrosikä on hyvää vauhtia menossa Sanomalla, että laita toppahousut jalkaan.

ja pelkkä sanominen, (nätisti taikka rumasti) ei todellakaan riitä =(

tottelemaan vanhempiaan. 12-vuotias on vielä ihan lapsi. Kyllä senikäisen pitää vielä totella tuollaisissa asioissa. 15-vuotiaan kanssa voi jo neuvotella.

Anna mun arvata, ehkä viisivuotias?

Vierailija
25/60 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luulisi että muotitietoinen ymmärtää, että leggarit/sukkikset varsinkin palmikko kuvioinnilla (mummokuvioinnilla) on ihan superhuutoa nytten ;D pitkävartisten saappaitten ja pitkän paidan kanssa.

Vierailija
26/60 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginsit ei tietenkään käy. Sukkahousut ja farkut, voisi mennä ellei ääripakkanen. Ja joskus täytyy vaan määrätä. En osaa muuta neuvoa antaa.

Vierailija
27/60 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi, et usko että jonkun pentu tekee kuten sanotaan?

Muutama hälläväliä ihminen ketjussa oli lisäksesi, joten mitä sitten nytkään? Jos lapsi ei sinua kuuntele niin ei sitten kuuntele? Auktoriteetti puuttuu, mutta mitä se sinua kiinnostaa?

Aika monta vuotta noin jo menty teillä...

Vierailija
28/60 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etä saa vapaasti itse valita, mutta pakko ostaa joku lämmin setti. Leggerit ja farkut tai toppikset tai vastaava.

Vierailija
29/60 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kutosella, ei se kyllä tosiaan toppahousuja enää käyttänyt kuin rinteessä...

Ihan sukkikset, leggarit tai ns pitkätkalsarit farkkujen alla olivat riittävät.

Vierailija
30/60 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tarkottanut et näitten hienojen palmikkosukkisten päälle enää laiteta farkkuja...

Vierailija
31/60 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tarkottanut et näitten hienojen palmikkosukkisten päälle enää laiteta farkkuja...

ja lumikin tarttuu mukavasti kiinni

Vierailija
32/60 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes siperia ei opeta, eka virtsis oli jo

että tulehdus johtu kylmästä ja että kunnollisella pukeutumisella sen voi estää?

Vierailija
33/60 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lumikin tarttuu mukavasti kiinni

vee pyöri ja nuohoa pitkin pientareita???

Vierailija
34/60 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan ole talvella kaupungilla tai töissä toppahousuja ja hyvin tarkenen. Käytätkö itse toppahousuja?

koska mä meen sinne autolla. Mutta jos esimerkiksi saatan lasta kouluun pyörällä, kävellen, potkukelkalla, niin kyllä mäkin laitan toppahousut pakkasella.

Joten nyt kiinnostaa, että millainen koulumatka lapsella on?

Vierailija
35/60 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse käytän aina ulkona muutamat paksut sukkikset päällekkäin. sit semmoset pitkävartiset tosi lämpimät ugg tyyliset saappaat, hiukka perseen yli ulottuva takki, tuubi kaulaliina; sävyyn kenkien kanssa. ja yleensä takin alta näkyy n. 4cm matkalta vielä pitkä toppi joka on alimmaisena päällä.

tunnen olevani oikee tyylilyyli...

Vierailija
36/60 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään itse neopren-housuista, jotka on todella lämpimät. En tiedä mistä nuoriso tykkäis eniten... Entä jos nuorelle hankkisi pitkän untuvatakin ja lämpimät talvisaappaat, niin ei tartteis välttämättä toppahousuja?

Vierailija
37/60 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse käytän aina ulkona muutamat paksut sukkikset päällekkäin. sit semmoset pitkävartiset tosi lämpimät ugg tyyliset saappaat, hiukka perseen yli ulottuva takki, tuubi kaulaliina; sävyyn kenkien kanssa. ja yleensä takin alta näkyy n. 4cm matkalta vielä pitkä toppi joka on alimmaisena päällä.

tunnen olevani oikee tyylilyyli...

Vierailija
38/60 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole jalkojen iho tasaisen kaunis jos palelluttaa pintaa monesti.

Vierailija
39/60 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesisateilla ja talvipakkasilla pikkupojat, 1-2-luokkalaiset on collegehousuissa ja skeittikengissä. Lämpötila nollassa ja osa on ulkona ilman pipoa, käsineitä ja tosiaan collegehousuissa.

Opettaja käskee pukemaan päälle lisää vaatetta, ei auta. Kotona ilmeisesti koetaan että 7-8-vuotiaat on kykeneviä päättämään että pukeutuvat kuin teinit.

Vierailija
40/60 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse käytän aina ulkona muutamat paksut sukkikset päällekkäin. sit semmoset pitkävartiset tosi lämpimät ugg tyyliset saappaat, hiukka perseen yli ulottuva takki, tuubi kaulaliina; sävyyn kenkien kanssa. ja yleensä takin alta näkyy n. 4cm matkalta vielä pitkä toppi joka on alimmaisena päällä. tunnen olevani oikee tyylilyyli...

Eli sulla ei ole ollenkaan housuja?

Kiitos! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi