Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuumat aallot?

Vierailija
23.11.2011 |

Mikähän mua vaivaa.... pitkään jo ollut tämmöistä, että tulee kuumia aaltoja pääasiassa öisin. En saa nukuttua kun herään alle 15min välein siihen että olen hiestä märkänä... Myös hereillä ollessa näitä tulee, mutta pääsääntöisesti iltaisin.....

Eli mitä ihmettä? onko joillain samoja kokemuksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko oireilla alkavaa kakkostyypin diabetesta? Koita välttää hiilihydraatteja ainakin iltaisin, mene nukkumaan niin, ettäolet syönyt iltapalaksi salaattiaterian tai munakkaan.

Vierailija
2/7 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä minkä ikäinen olet, tai johtuuko tämä iästäsi vaiko jostakin ihan muusta. mutta hormonitoiminnan muutos syystä taikka toisesta voi aiheuttaa kuvailemasi kaltaisia oireita. labratestein saisit selvyyttä asiaan, joko vahvistuksen tai poissulkemisen muodossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 23-vuotias, 159/62.... eli ehkä normaalipainoinen? voisi sitä vähemmänkin painaa.

Olen aika yöeläjä, eli öisin en oikein saa nukuttua, ja helposti nukunkin viikossa alle 12tuntia...

Monien korvaan ei ole uskottavaa, mutta näin olen elänyt jo monta vuotta, ja se on pahemmaksi mennyt tässä parin vuoden sisällä.

Kesät on alkanu olemaan aivan älyttömän tuskallisia. Ei tarvitse kuin istua koneella, sohvalla, keittiön ääressä yms, niin hiki valui pitkin naamaa :( todella kivaa esiintyä tuttavapiirin seurassa näin, kainalot läpimärkänä...

Vierailija
4/7 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali ruumiinlämpöni on ollut about 8vuotta 33-35, eli olen matalaruumiinlämpöinen, ja talvipakkasilla palellun helposti... Kauppareissuilla (mitkä teen kävellen) ei auta vaikka miten paljon laitan päälle, tulee semmoinen tuskanhiki samaan aikaan kuin paleltuminen, herkästi puoli tuntia kotiintulon jälkeen on paikat tunnottomia....

Vierailija
5/7 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelläänkö muulla ei oo tämmösiä :O?

Vierailija
6/7 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa kyllä jonkinsortin aineenvaihduntahäiriöltä? heheheheh vai käytätkö huumeita? anteeksi. ei mut nuku oikeesti enemmän. kai siinä hiki tulisi mullekkin jos yötä myöten taistelisin unta vastaan vuodesta toiseen enkä nukkuis..mee lääkääriin..täällä palstalla on vaan valelääkäreitä

Vierailija
7/7 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkärissä valittamassa näistä ja koskaan en ole huumeita edes kokeillut... puuh...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi