Kangasalalaiset huhuu!
Hei!
Täällä 2kk vanhan pojan äiti kaipailee lenkkeily ja kahvittelu seuraa kangasalalla. Olemme kesällä muuttaneet, enkä tunne täältä vielä ketään.
Olisi mukava vaihtaa myös vauva aiheisia kokemuksia.
Niin ja tietääkö kukaan järjestetäänkö täällä jotain äiti-lapsi kerhoja ?
Kommentit (5)
Täällä yksi kangasalalainen lisää. Muutettiin tänne kesäkuussa ja kavereita ei juurikaan ole. Ikää on 24 ja vauva vielä mahassa. Laskettuaika on toukokuussa. Olisi mukava löytää uusia ystäviä odottavista/jo synnyttäneistä :)
Kiva, täällähän oli muutamia äitejä.
Me asustellaan kangasalan asemalla.
Hei, mut mun sähkäposti osoite on anu.parkkinen@jippii.fi , jatketaan siellä jutustelua! :)
Hei!
Ollaan muutettu mieheni kanssa tänne Kangasalle syyskuussa, eikä tunneta täältä vielä ketään. Rv 31 on nyt menossa ja laskettu aika on helmikuun lopulla. Kovasti kaipaisin juttuseuraa; olisi kiva " höpöttää" vauva-juttuja ja kaikkea muutakin. Laittakaa äidit, tulevat ja jo olevat, mailia osoitteeseen satutapio@netti.fi. :)
siis uusi yritys. :)
olen myös kangasalta ja vauva viel masussa toukokuuhun asti.
ikää mul on 24v.
ekaa odotellaan avomieheni kanssa.
olen asunut kangasalla koko ikäni mut kaverit ovat vuosien kuluessa kaikonneet tai muuttaneet kauas.
olisi mukava tutustua uusiin ihmisiin.
meppe81 ja ruoto18rv
Mistä päin Kangasalaa olet? Jotain kerhoja järjestää ainakin MLL, etsi vaikka heidän veppisivuiltaan. Muistaakseni seurakunnallakin on joku perhekerho tms, neuvolakin varmaan tietäisi noista.