Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehistä ja kiinnostuksesta heihin.

Vierailija
23.11.2011 |

Eli tapasin netin chatissa kivan miehen syksyllä ja tuli heti hyvin juttuun ja vaihdettiin numeroita. Hiukka ihastuin. Siis vähän, meillä oli vihjailevaa kirjoittelua.

Noh hän laittoi aika harvakseltaan viestiä, eli ei ollut niin kiinnostunut minusta. Laittoi viestin ja kun vastasin niin vastasi ehkä takaisin 2päivän päästä.

Myös numero oli salainen kun yritin urkkia. Joo ehkä tyhmää. Ollaan todella harvakseen viestitelty ja sitten itse en vastannut vähään aikaan vaikka laittoi viestiä. Tänään vastasi ja juteltiin chatissa vähän.

Huomaan että minulla sama kaava aina. Eli ihastun nopeasti ja sitten vähän viilenee ja en tiedä saanko itseäni enää syttymään. Jotenkin petyin kun ei laittanutkaan viestiä alussa tai ollut kiinnostunut.

Oli kiva jutella chatissa mutta ei mitenkään sytyttänyt erityisesti. Nyt sovittiin uudet chat treffit illaksi.

Mies varmaan haluisi nettiseksiä. En tiedä. Olen varmaan liian vanhanaikainen. Nuorena tuollaiseen meni mukaan mutta nyt vanhempana jotenkin "varovaisempi" ettei satuta itseään. Tajusikohan kukaan tästä mitään?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveitä kirjoitusvirheitä. =(

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän