G: Joko joulukalenterit on lapsille ostettu? Mikä kalenteri?
Kommentit (21)
ja city toiselle. Niin ja lisäksi suklaakalenterit :)
Kummiltaan sai ihan tavallisen kuvakalenterin. Suklaakalenteria meille ei tule.
nyt repäsin ja ostin pojan toivoman dumle kalenterin.
On sen ansainnut. Vaikkei kalenteria pidäkään ansaita; joka lapsen ilo.
pojalle tais olla star wars. Olikohan 2.49 kipale. Laitan mieluummin rahat joululahjoihin.
Suklaakalenteria meille ei tule.
kaikki makea on saatanasta-tyyppi, luulen ma. Kun lapsen hampaista huolehtii, voi hän syödä sen suklaapalasen 24 päivä vuodessa.
Krääsäkalenteria ei meille tule. Harkitsen kyllä jonkin suklaakalenterin ostamista. Lidlistä sai ainakin viime vuonna halvalla suklaakalenterin, jossa oi hirmu hyvää suklaata :).
tykkäävät niistä ja yhteisenä play mobilin heppakalenteri. En sinänsä tykkää lelukalentereista, mutta saahan niitä joskus lasten haaveita toteuttaa.
Krääsäkalenteria ei meille tule. Harkitsen kyllä jonkin suklaakalenterin ostamista..
Mä ostan mielelläni lapselle legoja, jos samalla hoituu joulukalenterinkin - aina vaan parempi.
Fiksumpaa lego/lelu muutenkin kun joku suklaanmussutus.
kahdella lapsella.
Hankin vielä varmaan suklaakalenterit.
Playmobil on ollut joskus ja oli ihan kiva, legoa harkitsin mutten ehkä osta. Meille tonttu tuo lapsille joka päivä jonku yllätyksen joulusukkaan.
suklaata joulukuussa kalenterin avauksen yhteydessä "mussuttamiseksi". Legokalenteri on mielestäni ihan ok, mutta meidän 1,5-vuotias ei ole ihan sen kohderyhmää. Duplokalenteriin en ole törmännyt, mutta tarvii pitää silmät auki, jos sellaisia kuitenkin on.
Terv. Muumikalenterin ostanut
Krääsäkalenteria ei meille tule. Harkitsen kyllä jonkin suklaakalenterin ostamista..
Mä ostan mielelläni lapselle legoja, jos samalla hoituu joulukalenterinkin - aina vaan parempi.
Ihan 0.99 € maksoi. Tänä vuonna ei ollut intoa eikä mielenkiintoa laittaa liki 30e legokalenteriin.
pienemmillä on muumit. esikoisella dumle ja mulla on M6M :D
ja sit yhteisenä partiolaisten kalenteri
Mutta törkeää rahastukseksi kyllä. Eli en osta ylihinnoiteltuja kalentereita nyt, enkä tulevaisuudessa. Ostan mielummin ihan legopaketin joululahjaksi, joka tulee huomattavasti halvemmaksi. Ja olen samaa mieltä "Muumimamman" kanssa siitä, että kerran vuodessa voi hyvin herkutella suklaalla 24 päivää, kun huolehtii hampaista hyvin.
mutta pian :) Tytölle haribo-kalenteri ja itselleni ihan perus egen suklaakalenteri :)
tytöt 13v. ja 10v.