Paljonko lapsellasi unohduksia wilmassa?Mikä luokka?
Kommentit (30)
unohduksia päivittäin tai lähes päivittäin. Nykyään poika tekee läksyt koulussa, että oppisi muistamaan ne. Wilma on joka lukukausi useamman sivun mittainen pumaska.
Wilmaaminen on meidän perheessä isän homma, koska äiti on niin turhautunut sen seuraamiseen.
3. luokka ja vetää ysejä ja kymppejä...
Ekaluokkalaisen äitinä opettelen Wilmaa vasta käyttämään enkä ole onnistunut tuollaista välilehteä koko palvelusta löytämään. Poissaolot kyllä näkyvät, mutta ei mitään unohduksia?
Samoin yksi kasiluokkalaisella.
Kuudesluokkalaisella vaikka kuinka monta (liikaa), ja muitakin merkintöjä.
Ekaluokkalaisen äitinä opettelen Wilmaa vasta käyttämään enkä ole onnistunut tuollaista välilehteä koko palvelusta löytämään. Poissaolot kyllä näkyvät, mutta ei mitään unohduksia?
Tai luultavammin ope ei niitä (vielä) merkkaa.
En kyllä aina tajua tämän palstan äitien logiikkaa.
Viikossa noin kaksi. Vähintään kerran viikossa myös poistetaan luokasta hölmöilyn takia.
Viikossa noin kaksi. Vähintään kerran viikossa myös poistetaan luokasta hölmöilyn takia.
En kyllä aina tajua tämän palstan äitien logiikkaa.
Kulkevat yleensä käsikädessä. Sitten on huithapelit, jotka tekee läksyt jos tekee ja unohtaa lukea kokeisiin ;-)
Äitinsä poika, ei voi mitään.
Meilläkin Wilman seuraaminen on isän hommia. Kokeista kyllä saa enimmäkeen lähes täysiä pisteitä, jos muistaa tehdä kaikki tehtävät. Saisi täysiä, jos muistaisi tarkistaa. Kuten sanottua, äitiinsä tullut :(
Kulkevat yleensä käsikädessä. Sitten on huithapelit, jotka tekee läksyt jos tekee ja unohtaa lukea kokeisiin ;-)
ja sain kaikista kokeista ysejä ja kymppejä ja kirjoitin kuusi ällää...
ja silti saa kokeista ysejä. Kuutosella.
Minä varmistan aina lasten asiat.
Musta noloja tuollaiset huomautukset.
En halua niitä yhtään.
Kolmas luokka. Nyt olen lakannut itse varmistamasta joka asiaa, niin syksyllä poika saanut yhden.
Jos siellä e ole mitään, niin ei ole unohduksia, tai ope ei käytä wilmaa
Pojat 9lk, 7lk ja 4lk. Olen kieltämättä aika ylpeä meidän poikien keltaisina hohtavista sivuista...
ei ole ollut kenelläkään yhtään unohdusta, mutta myöhästymisiä on ollut yksi.
Yhteensä kahdeksan unohdusta syksyn aikana, tehtävät tekemättä tai kirjat puuttuvat. Myös paljon plussamerkintöjä ja huonoin koenumero 9.
8lk, eikä ole ikinä ollutkaan yhtään unohdusta, tosin wilma ollut käytössä vasta kolme vuotta.