Matkarattaa vastaa Rattaat!!!???!!!
Nyt täytyis sit ostaa uudet rattaat ku vanhat, Graco-matkarattaat sano sopimuksen irti...
Nyt vaan mietityttää et pitäiskö ostaa matkarattaa vaiko tavalliset rattaat...???
Ois mukava hommata suht nopeesti kasattavat rattaa...
Ja tulevaisuutta ja pikku kakkosta (jota ei nyt ihan vielä olla tekemässä) ajatellen ois hyvä jos rattaisiin sais seisomalaudan ja et ne ois sellasseet mikkä voi ottaa aika nopeesti pienelle käyttöön, eli selkänoja täytyy saada makuuasentoon...
Kaikkia erillaisia malleja ja merkkejä olen katellu mut kun niitä tuntuu olevan niin tuhottomasti (päätöksen teko on vaikeeta)...
Olen miettiny lähinnä näitä merkkejä Herqulea Razor 6 Spin tai Razor 4, Emma BMX-matkarattaat, Teutonia Timmy Sport...
Jos jollain on kokemusta noista merkeitä/malleista kertoisitteko mielipiteenne!!!
Ja muutkin kertokaan kokemuksia omista rattaistanne ja vinkkejä valintaan!!!
Kommentit (4)
Tällä hetkel ne on ollu hyvät kun vaan yks lapsi mut tulevaisuutta aatellen en viittis ostelle taas uusia rattaita/vaunuja...
Jotenka ois helpompi hankkia just tavalliset rattaa, mut mihin merkkeihin/malleihin saa ton seisomalaudan???
Ja sit just pussin ja kantokopan tai vastaavan???
Ja mikkä ois helppo kasata / koota ja menis suht pieneen tilaan???
Ja pieni korjaus alkp. viestiin Herqules ei Herqulea... =)
Noihin Herqules malleihin pitäis saada kantokassin jotenka ne ois sillon hyvät ihan pienellekkin vauvalle... Mut mietityttää vaan et millaiset ne on käytössä?
Lisää mielipiteitä ja kokemuksia kaivataan...
Matkarattaita en halua, mutta kunnolliset kuomurattaat tai avorattaat kylläkin.
Minulla on nyt mietinnässä, että jos ostan Filuu Z8 yhdistelmät (vauvalle olisi mukana kantokoppa) tai sitten Childwheels joggerit ja niihin erillinen kantokoppa tai lämpöpussi vauvaa varten. Myyjän mukaan (www.pikkupingviini.fi) molempiin saa seisomalaudankin. Olisi sitten tukuisat rattaat. Avorattaita taas ei saa ihan makuuasentoon, niin ne ei käy vauvalle. Tarkoitus olisi, että esikoinen menisi rattaissa nyt siihen asti kunnes vauva syntyy ja sitten jatkettaisiin seisomalaudan kera. Mutta mietintää tarvitaan!
jos on pieni vauva ja taapero (seisomalauta). Lisäksi minä en yhdenkään lapsen kanssa pärjää pelkillä matkarattailla, kun niillä ei pääse kevyeenkään maastoon, hiekkatielle yms. mukavasti.
Olisko kuomurattaat+kantopussi hyvä? Saakohan niihin seisomalaudan?