2 viikkoa ilman tupakkaa
Kommentit (36)
että näin moni on lopettanut!
Vielä kerran isot tsempit kaikille!
-ap
ja onhan se olo ollut helppo, mutta enpä ole irti päässyt, siksi koetan itse nyt valinnanvapaudella eli tahdonvoimalla tehdä tämän lopetuksen :)
t. 16
mutta siirryinkin sähkötupakkaan. Ei ole kertaakaan tehnyt mieli tavallista tupakkaa. Paljon kivempi hengitellä hedelmän makuisia vesihöyryjä. Nyt kun pääsi vahingossa nikotiininesteet loppumaan ennen kun saan lisää niin maistoin tavallista tupakkaa, voi oksennus että maistuukin pahalle! Miten mä olen voinut polttaa 15 vuotta tollasta paskaa ja pitänyt sitä hyvän makuisena? Parit savut otin ja oli pakko stumpata, ei pystynyt polttamaan. Tää sähkötupakka on toiminut mulla paljon paremmin kuin nikotiinipurkka tms.
Olen polttanut koko aikuisikäni. Olen myös lenkkeillyt säännöllisesti. Mitään eroa en ole huomanut vaikka olen ollut viikon tai pari polttamatta. Vain vitutusta aamuisin. Aamusavut on tärkeät saada. Olisko mennyt terveyslehden propaganda hattuun ap:lla? Kyllä sä vielä poltat. Liikuntaa voi harrastaa vaikka tupakoisikin.
ei hattuun eikä puseroon!
Aloin vain ajattelemaan, että mitä järkeä siinä polttamisessa on. Samalla päätin, että minähän en painoni anna nousta. Siksi liikunnan lisäys.
Ja painon pudotus on vain bonusta siihen päälle.
Yllätyksekseni olo on edelleen todella mahtava ja energinen :)
En aio tupakkaan takaisin enää mennä.
Mulla ei ainakaan nyt ole tiedossa lopettaminen.Ehkä ensi vuonna.Tupakka on vaan niin ihanaa vaikka haiseekin ihan paskalle...ihana ajaa autoa,kuunnelle musiikkia ja polttaa yksi tupakka.Aamulla on ihana juoda pari kupillista kahvia ja odottaa niksojen kasvavan ja mennä röökille,se tunne on niin mahtava.Lähtee päivä hyvin käyntiin.
Tiedän että en koko elämääni polta ja ehkä jossain vaiheessa lopetankin mutta ei mulla tällä hetkellä muita paheita ole (paitsi suklaa ;)).
Painonnousu olisi hirveintä mitä tiedän!!!!!!!Painan nyt 50kg ja pituutta on 165cm.
paljonko maksoi ja onko sakkovaaraa?
että täällä aina on vähintään yksi negatiivinen tapaus kommentoimassa mielestäni ihan positiivista asiaa. Hyvin tyypillistä av-palstaa.
Minulla ei ole keuhkoahtaumaa. Enkä ole sairastanut juuri ollenkaan mitään keuhkoputken tulehduksia tms. Olen harvinaisen terve tapaus.
Iho kyllä on kirkastunut lopettamisen jälkeen, ja vatsan toiminta hieman hidastunut. Siihen auttaa kuituvalmisteet kyllä.
Mutta siis hieno olo kaiken kaikkiaan, ainoa mikä tässä on taistelun alla, on se tapa tupakoida. Tietyt tilanteet jne. Mutta kyllä siitäkin pääsee, keksii vaikka jonkin uuden tavan siihen tilalle. Menee vaikka juomaan lasin vettä :)
- ap
Minäkin ihmettelen kun ette yski limaa.
voin olla viikon tai parikin ilman, jos en saa aikaiseksi käydä kaupassa askia hakemassa.
Näin olen toiminut jo 13 vuotta.
Joskus poltan puoli askia päivässä. Yleensä työaikana menee paljon. Työttömänä ei tee mieli.
Korvikkeita en ole koskaan kokeillut. Tuo sähkötupakka kiinnostaa. Minusta tupakka sopii hyvin odotteluun. Mukavampi odotella bussia tai junaa. Voin polttaa ketjussa montakin tupakkaa odotellessa.
En ole tyypillinen tupakoija. Moni varmasti miettii että miksi edes poltan. Ilman tupakkaa en kykenisi odottamaan linja-autoa edes viittä minuuttia. Lähtisin pois, sitten en menisi töihinkään. Tupakan avulla jaksan odottaa ja pääsen määränpäähän.
Minusta on mukavaa myös polttaa savuke lenkin jälkeen. Tai kesken lenkkeilyä. Jos minulla ei ole askia voi mennä pitkä aika kunnes ostan sen kaupasta. Usein unohdan ostaa askin. Sitten voi mennä pitkä aika.
Sähkötupakka voisi olla mun juttu.
Enkä koskaan ole voinut paremmin kuin nyt! Enää ei tupakka tule mieleen edes sen kahvikupillisen jälkeen. Kolmisen kuukautta siihen tavan ajattelemiseen meni, mutta enää ei tee heikkoakaan..=)
En ymmärrä miksen lopettanut jo vuosia sitten, on tämä olo niin hyvä nyt =)
voin olla viikon tai parikin ilman, jos en saa aikaiseksi käydä kaupassa askia hakemassa. Näin olen toiminut jo 13 vuotta. Joskus poltan puoli askia päivässä. Yleensä työaikana menee paljon. Työttömänä ei tee mieli. Korvikkeita en ole koskaan kokeillut. Tuo sähkötupakka kiinnostaa. Minusta tupakka sopii hyvin odotteluun. Mukavampi odotella bussia tai junaa. Voin polttaa ketjussa montakin tupakkaa odotellessa. En ole tyypillinen tupakoija. Moni varmasti miettii että miksi edes poltan. Ilman tupakkaa en kykenisi odottamaan linja-autoa edes viittä minuuttia. Lähtisin pois, sitten en menisi töihinkään. Tupakan avulla jaksan odottaa ja pääsen määränpäähän. Minusta on mukavaa myös polttaa savuke lenkin jälkeen. Tai kesken lenkkeilyä. Jos minulla ei ole askia voi mennä pitkä aika kunnes ostan sen kaupasta. Usein unohdan ostaa askin. Sitten voi mennä pitkä aika. Sähkötupakka voisi olla mun juttu.
Tupakka siis vaikuttaa jopa töihin menoosi?
Huomaatko itse miten riippuvainen olet tupakasta?
Tupakka siis vaikuttaa jopa töihin menoosi?
En koskaan himoitse tupakkaa. Minun ei siis tee mieli polttaa.
Tupakka lieventää paniikkikohtauksiani. Kärsin julkistenpaikkojen fobiasta.
Olen toisinaan kuukausiakin poissa töistä ja ulkomaailmasta. Lääkäri antoi minulle tämän vihjeen. Hän sanoi että tupakka tai joku tekeminen esim ristikot voisivat helpottaa bussin odottamista tai istumista junassa.
Tupakka on tehonut parhaiten. Kun unohdan ostaa tupakkaa saatan olla sisätiloissa jopa kuukaudenkin syöden varastosta. Kun saan tupakkaa kykenen toimimaan ihmistenilmoilla kuten muutkin. Bussin odottaminen on helppoa. Kun saan bussin saan töitä.
Ymmärrän ettei kaikki pidä tupakasta. En minäkään varsinaisesti nauti siitä, se antaa minulle syyn olla paikalla, kun paniikkikohtaus iskee.
Jos olen pitkään töissä saatan alkaa nauttimaan tupakoinnista.
Minusta on mukava kuitenkin käydä lenkillä ja ilman tupakkaa en pääse ulos asunnostani.
En siis ole koukussa tupakointiin se on vain ainoa keinoni toimia ulkomaailmassa. Nytkin olen ollut 2kk polttamatta.
Sähkötupakka voisi olla se juttuni.
Olen polttanut koko aikuisikäni. Olen myös lenkkeillyt säännöllisesti. Mitään eroa en ole huomanut vaikka olen ollut viikon tai pari polttamatta.
Vain vitutusta aamuisin. Aamusavut on tärkeät saada.
Olisko mennyt terveyslehden propaganda hattuun ap:lla? Kyllä sä vielä poltat. Liikuntaa voi harrastaa vaikka tupakoisikin.
mutta nykyään päätän minä, ei tupakka, ja uskon, ettet usko, mutta nyt on mukavamapaa tämä eläminen!
t- ohis -
paljonko maksoi ja onko sakkovaaraa?
Mitä sakkovaaraa, ihan laillistahan tämä on? Myydään suomessakin mutta nikotiininesteet täytyy tilata ulkomailta (ETA-alueelta). Toistaiseksi on saanut tuoda 3kk käyttöä vastaavan määärän omaan käyttöön. Kovastihan valvira ja kumppanit koittavat tämänkin jotenkin kieltää tai ainakin saada verolle. Mutta puolalaisesta nettikaupasta tilasin kaikki vermeet.
Eikö viikonloppuisin riittäisi?
Tupakka käy hyvin alkoholin kanssa tai kahvin.
Ei sitä joka päivä tarvitse kahvia tai alkoholiakaan nauttia.
Nautintoaineet eivät ole elintarvikkeita. Ei ihme jos yskittää, kun joka päivä poltatte.
Absolutismi ei ole mikään ratkaisu. Löytäkää kontrolli käytöllenne.
mut ei haittaa :D eiköhän nuo pois saada!
Olen alkanut kunnolla kuntoilemaan kun henki kulkee taas paremmin :)