Panettaako naisia krapulassa?
Kertokaa naiset onko samat fiilarit kankkusessa kuin miehillä, eli armoton kestopanetus?
Kommentit (28)
Kyllä panettaa, mutta yksin kun olet. Ja sauvaa ei ole laitan nahkarukkaset käteen ja peukku sisään , ai että tuntuu hyvälle
Vierailija kirjoitti:
Kyllä panettaa, mutta yksin kun olet. Ja sauvaa ei ole laitan nahkarukkaset käteen ja peukku sisään , ai että tuntuu hyvälle
ja haaveilet mustasta miehestä :)
Krapulapanetus molemmilla sukupuolilla johtuu alkoholin aiheuttaman myrkytyksen jälkeisestä hormonitoiminnan palautumisesta. Tämä aistitaan esimerkiksi seksin haluna, vaikka tosiasiassa hormonitoiminta palautuu vaik normaaliksi matalilta tasoilta
Kyllä vaan miestä tekee mieli ja jotenkin krapulassa itse haluan ns kunnolla. Eli ei hempeilyä vaan ainakin se eka kierros pitää olla sellasta viidakkomenoa mulle. Oikeen kunnon möyhintää ja puristelua, sellasta että mies ottaa ja antaa oman himonsa kanssa näkyä otteissaan ja kuulua nautinnon äänet.
Kyllä. Harmi vaan että olen sinkku, eikä kaikkia höyryjä voi aina päästää ulos
Krapulapano voi olla vaarallinen - elimistö on myrkytystilassa ja voi tulla sydänkohtaus. Tai voi katketa päästä verisuoni
Pankaa toki vaikka skidit oliski kotona