Panettaako naisia krapulassa?
Kertokaa naiset onko samat fiilarit kankkusessa kuin miehillä, eli armoton kestopanetus?
Kommentit (28)
No ei todellakaan. Krapulassa vain oksettaa ja väsyttää, panetus on siitä kaukana.
Kyllä panettaa ja onnex miestäkin...tänään saanu jo kax kertaa Harmi kun lapset tulee kohta niin joutuu varmaan odottaa iltaan että saa lisää. Snkkuna kun olin niin muistan kuin dildot oli kovilla rapulapäivinä....saatoin makoilaa sängtllä koko päivän ja vahän väliä hiukan sormeilla tai leikkii sauvalla
N38
Kyllä panettaa. Vaimoa ja mua. Jurrissa panettaa myös, muttei tule. Kanuunassa panettaa ja tulee. Viimeksi tänä aamuna. m59v.
ja miestä se vituttaa:D sillä on kyrpä ojossa koko päivän vaikka sais monesti:D
miksi krapulassa panettaa koko ajan? Hormonitason vaihtelu vai mikä syynä?
Alkoholi nostaa naisillakin mieshormonitasoa ja se panettaa humalassa sekä krapulassa.
"sopivassa" krapulassa, hiukan väsyneenä....
Alkoholi nostaa naisillakin mieshormonitasoa ja se panettaa humalassa sekä krapulassa.
No ilmankos kännätessä tulee aina ihan äijämäinen olo.
Mulla meneet joskus jopa roolitkin sekaisin.
Hih, kerrankin kännissä puin miehen yöpuvun päälleni ja vaadin miestä laittamaan omani=D
Lisäksi krapulassa orgasmit ovat todella upeita.
n39
Ja miestä panettaa ihan sikana. Kiva yhdistelmä.
Ja miestä panettaa ihan sikana. Kiva yhdistelmä.
Voisin saada orgasmin toisensa perään, ai hemmetti... mies vaan väittää että mulla on liian tiukka pillu, kaksi kertaa päivässä seksiä hetken, tietää jo viikon taukoa, sattuu kuulema liikaa... Mut krapulassa TODELLAKIN haluan, suuseksiä ja ihan mitä vaan, jos ei oo lapset kotona. :D
sellainen positiivinen kierre... Onhan se mukavaa makoilla lähekkäin ja antaa käsien vaeltaa... Miestä panettaa, mua lähtökohtaisesti ei niinkään, mutta kun näen sen himokkaan katseen ja tunnen vaativat (no hyvällä tavalla) otteet, niin sen vuoksi alkaa itseäkin haluttaa... Joten kyllä ne krapulapäivät menee yleensä touhutessa!
Vieläpä kun kummallakaan ei kuitenkaan ikinä ole mitään oksukrapuloita, vaan vaan sellanen lötkö olo. Mikäs sen parempaa kun makoilla, sekstailla, katsella leffoja, tilata pitsaa ja joka välillä vaan sekstailla... =)
Kyllä panettaa ainakin tätä naista krapulassa. Usein se krapulapäivä meneekin seksin parissa, jos lapset eivät ole kotona.
molempien henki haisee ja se ei oikein nostata fiiliksiä. Kännissä en tunne alapäälläni samalla lailla kuin selvinpäin, eli eipä siitä juuri iloakaan ole.
Kännissä en tunne alapäälläni samalla lailla kuin selvinpäin
Alkoholi kyllä LASKEE testoa miehellä. Naisesta en tiedä.
krapulassa naiset antavat helposti. liian helposti.
Sitten kun baariekiertovaihe on ohi, niin onko kiva kun on 20v ja antanut viidelle tai 30v ja antanut kahdellekymmenelle.
Tiedätte kyllä mikä maine tuollaisesta tulee jos ympäriinsä piparia vilauttelee.
Sitten vielä kerrotaan kavereille että panin sitä ja sitä...
...Sitten kun baariekiertovaihe on ohi, niin onko kiva kun on 20v ja antanut viidelle tai 30v ja antanut kahdellekymmenelle...
Parempi sekin, kuin pihdata ja lähteä hakemaan niitä puuttuvia kokemuksia nelikymppisenä rouvana.
Olin itäisessä naapurimaasa töissä 12 v ei siellä ollut mitään että antaavat vai ei siellä naisetkin saivat koska halusivat rakastella, (ei välttämättä ainoastaan nussia). Ehkä Finskipoika oli suosittu sen takia että antoi naisen nauttia omasta naiseudestaan ja hyväilystä ja sen kautta orgasmista. Ei se ole mikään rakastelu että mies tunkee kyrpänsä vittuun väkisin, ja laukeaa vaan naisen täytyy kanssa nauttia siitä syntyy molemminpuolinen nautinto eikä toistakertaa tarvitse kysellä että sopiiko, vaan ilomielin sopii.