Käykää protestoimassa ylen kuuluttajien irtisanomisia!
Törkeetä, että kaksi täydellisen kaunista ja fiksua kuuluttajaa laitetaan ulos nuorten ja rohkeiden tieltä jotta saadaan houkuteltua nuoria katsojia kanavalle. Laittakaahan tekin palautetta netin kautta yle kakkoselle! Kävin jo itse äksyilemässä keski-ikäisen angstillani.
Kommentit (24)
Miksi ihmeessä Ylen henkilökunnan pitäisi olla irtisanomisilta ja lamalta suojattuja kun ei kukaan muukaan ole? Sitäpaitsi tässä maailmassa on miljoona tärkeämpääkin asiaa kuin muutaman kuuluttajan työsuhde jotka ei muuten ole edes millään tavalla kansantaloudellisesti merkittäviä asioita.
Siitäkö nyt pitäisi elämöidä? On sitä maailmassa suurempiakin ongelmia kuin kahden kuuluttajan häippäseminen telkkarista. Kuka niitä kaipaakaan ja miksi? Säästetäänpähän niidenkin palkka pois yhteisistä veroista.
Ei Yleä verovaroin rahoiteta.Järkky ketju tämä.
Itse olen Ylellä duunissa ja täällä on säästetty kaikesta jo monta vuotta. Ei sinänsä mikään uusi juttu siis. Mutta eihän tuossa ole mistään säästöistä kyse, jos tilalle palkataa nuorempia kuuluttajia.
Ei sellainen edes OLE mikään keino kalastaa nuoria katsojia. Siihen tarvittaisiin laajemmin ohjelmiston muutosta, ja toisaalta voi hyvin kysyä, miksi yhtäkkiä pitäisi reivata Ylen tarjota tyystin toisenlaiseksi? Ei jotain Big brotheria tarvita julkisen palvelun kanaville...
Minä uskon, että ihmiset aikuistuessaan myös järkevöityvät ja kiinnostuvat muustakin kuin viihteestä. Tätä ei varmuudella vielä tiedetä, mutta siis yli 45-vuotiaat ovat Ylen uskollista yleisöä. Menetettäisiinkö se, jos kalastellaan liian innolla nuorempia?
Minusta nuoremmillekin voisi tehdä julkisen palvelun tyyliin sopivaa ohjelmaa. Joku uutismixi oli ja meni, palkittiin, mutta lopetettiin muutaman vuoden päästä - miksi?
[/
siitä, että keski-ikäiset naiset eivät enää kelpaa ruutuun...Nätimpää ja sileempää vaan ruutuun. HEi haloo?!?
Johanna Pirttilahtea nätimpää ei TV:ssä ole.
Se, ettei ruudulla mahdollisesti näkyvää ohjelman nimeä näe, ei tarkoita, että henkilö olisi vähä-älyinen. On hyvä, että mainitaan selvällä suomen kielellä, mitä seuraavaksi on tulossa.