Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti surmannut viime yönä kaksi lasta Kouvolassa :(

Vierailija
22.11.2011 |

Äiti surmasi kaksi lastaan Kouvolassa

Julkaistu 10:32

Äiti surmasi kaksi alaikäistä lastaan viime yönä Kouvolassa.

Kouvolan Sanomille asian vahvistanut poliisi jatkaa esitutkintaa, jossa selvitetään mitä on tapahtunut ja tapahtuman olosuhteet.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynyt kiusaajan kotona? Vaikka sanotaan että nämä ei auta niin jatka "kiusaamista", jospa kiusaajien vanhemmat sais lapsensa kuriin tai annettua perheeseen/perhekotiin jossa eivät häiritse muiden elämää. Älä ainakaan alistu.

Vierailija
42/63 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi moni vanhempi tappaa lapsensa.

Liian vähän rahaa ja ei haluta jättää lapsia veronmaksajien maksettavaksi. Näin se menee.

[/quote]

Mutta itse menee kuitenkin veronmaksajien elätettäväksi linnaan istumaan? Hieno logiikka. Millä oikeudella "äiti" tekee muita ihmisiä koskevan päätöksen, ja turha vedota siihen, että koska on synnyttänytkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan oikeasti kokeillut siirtää lasta pois nykyisestä koulusta toiseen kouluun?

En usko että olet tehnyt kaikkea, jotta lapsen kiusaaminen saataisiin loppumaan. Aivan oikeasti ihminen pystyy itse vaikuttamaan tekemisillään asioiden tilaan.

Tiedätkö, sun nyyhkimiset täällä tai lähipiirillesi ei auta lastasi tippaakaan, sä olet osasyyllinen lapsen kärsimyksiin jos aikuisena ja vanhempana et tee asialle OIKEASTI jotain.

Vierailija
44/63 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhien halveksinnasta.

Haukkuvat paskapäiksi ja ties miksi. Kyselevät miksei tappanut itseään. Miksi ne täältä kyselevät sitä?

Ehkä hän epäonnistui siinä tai ei uskaltanutkaan. Itsensä tappaminen ei ole kovin helppoa. Moni koditonkin mieluummin paleltuu tänä talvena pakkaseen, kuin lopettaa elämänsä teidän veronmaksajien kunniaksi.

Osa porukasta menee pakkasia pakoon etelään tai ajelee lämpimillä mersuillaan hiihtolomille. Ihmettelevät miksei köyhät laiskat tee samaa.

Turha tulla kauhistelemaan tähän ketjuun niiden lasten kohtaloa. Ette te hyväksyisi kuitenkaan että teidän verorahoilla lapset pääsisivät lastenkotiin.

Niin kitsaita te olette rahoistanne. Sisimmissänne olette tyytyväisiä ettei tarvitse kustantaa penniäkään näiden poloisten elämää.

Vierailija
45/63 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka viikko on näitä kun nainen puukottaa miehensä, pahoinpitelee ja tappaa lapsensa.

Vierailija
46/63 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhien halveksinnasta. Haukkuvat paskapäiksi ja ties miksi. Kyselevät miksei tappanut itseään. Miksi ne täältä kyselevät sitä? Ehkä hän epäonnistui siinä tai ei uskaltanutkaan. Itsensä tappaminen ei ole kovin helppoa. Moni koditonkin mieluummin paleltuu tänä talvena pakkaseen, kuin lopettaa elämänsä teidän veronmaksajien kunniaksi. Osa porukasta menee pakkasia pakoon etelään tai ajelee lämpimillä mersuillaan hiihtolomille. Ihmettelevät miksei köyhät laiskat tee samaa. Turha tulla kauhistelemaan tähän ketjuun niiden lasten kohtaloa. Ette te hyväksyisi kuitenkaan että teidän verorahoilla lapset pääsisivät lastenkotiin. Niin kitsaita te olette rahoistanne. Sisimmissänne olette tyytyväisiä ettei tarvitse kustantaa penniäkään näiden poloisten elämää.

KENENKÄ VERORAHOILLA TÄMÄ HIRVIÖÄITI SITTEN VANKILASSA ISTUU KYSYN VAIN ei ainakaan sinun. Ja sen jälkeen luukulla ollaan rahaa kinumassa..tappais tämä hirviö vain ittensä kun pystyi tappamaan pienesäkin...saatanan narsistiakka. .Lapsista sentään olisi pidetty huolta ja olisivat aikanaan saaneet paremmat eväät ja mahdollisuudet elämään jossain normaalissa veroa maksavassa perheessä. Joo ja mene sinä valittaja muuhum maahan,jos Suomi ei kelpaa. Pelkäämpä vain, että sulle käy huonosti kun rajat ylität..voipi olla että sossun rahat jää tulematta ja..sielläpäin kun ei paljon sos.turvasta tiedetä mittään.

Vierailija
47/63 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

missäs oli lasten ISÄ? tyrnävä keskustelussa kun jatkuvasti huudeltiin äidin perään, niin mites nyt tässä unohdetaan se toinen vanhempi kokonaan?

Vierailija
48/63 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

KENENKÄ VERORAHOILLA TÄMÄ HIRVIÖÄITI SITTEN VANKILASSA ISTUU KYSYN VAIN ei ainakaan sinun. Ja sen jälkeen luukulla ollaan rahaa kinumassa..tappais tämä hirviö vain ittensä kun pystyi tappamaan pienesäkin...saatanan narsistiakka. .Lapsista sentään olisi pidetty huolta ja olisivat aikanaan saaneet paremmat eväät ja mahdollisuudet elämään jossain normaalissa veroa maksavassa perheessä. Joo ja mene sinä valittaja muuhum maahan,jos Suomi ei kelpaa. Pelkäämpä vain, että sulle käy huonosti kun rajat ylität..voipi olla että sossun rahat jää tulematta ja..sielläpäin kun ei paljon sos.turvasta tiedetä mittään.

Olen 11v. Tyttö hyppytynnilla.

Hauskaa että ajattelet noin. Päättelinkin sinun olevan sitä mieltä köyhistä.

Et välittäisi pätkääkään vertaa jos nääntyisin nälkään muussa maassa. Paljastit nahkasi.

Senkin ilkeä porvariakka!

Vierailija
49/63 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 11v. Tyttö hyppytynnilla.

Hauskaa että ajattelet noin. Päättelinkin sinun olevan sitä mieltä köyhistä.

Et välittäisi pätkääkään vertaa jos nääntyisin nälkään muussa maassa. Paljastit nahkasi.

Senkin ilkeä porvariakka!

Ja puhuu verorahoista ominaan. Ihan kuin hän elettäisi mammaa vankilassa rahoillaan?

Millainen ihminen on noin kitsas?

Vastaus: porvari.

Porvari jättää tulitikkutytönkin pakkaseen lumisateeseen.

Vierailija
50/63 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 11v. Tyttö hyppytynnilla. Hauskaa että ajattelet noin. Päättelinkin sinun olevan sitä mieltä köyhistä. Et välittäisi pätkääkään vertaa jos nääntyisin nälkään muussa maassa. Paljastit nahkasi. Senkin ilkeä porvariakka!

että sun äitis ei ole niin köyhä, että tappaa sinut sen vuoksi ettei tartte verorahoja käyttää..pidähän varasi.

Vierailija
51/63 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulukiusaamista jne jne vuosia jo... Koulun alkua odotettiin niin innokkaasti, ja kuinka sadistista menoa se onkaan ollut...

Ei, en tässä kohtaa ole valmis tappamaan häntä, vaikka miten pyytäisi, mutta sekin päivä voisi tulla... en tiedä, vaikka ennemmin uskon, että itse riistää... mikäli meno jatkuu

Jos koulukiusaaminen on niin vakavaa ja sitkeää, että heikentää lapsen mielenterveyttä ja siten uhkaa myös tämän henkeä, suosittelen joko siirtämään lapsen ihan eri kouluun tai muuttamaan toiselle paikkakunnalle, jolloin koulu vaihtuisi myös. Tämä ei välttämättä kiusauskierrettä katkaise, mutta toisessa koulussa voi olla ainakin paremmat ja tiukemmat mekanismit kiusaamiseen puuttumiseen.

Mulla myös hirveä kiukku nousee noita kiusaajia kohtaan ja pakottava sääli sun lasta kohtaan. 9-vuotiashan on niin pienikin vielä. Hakee niitä kaikkein kestävimpiä ystävyyssuhteita ja omaa identiteettiä vielä pitkään. Jos siinä vaiheessa tulee vain päivästä toiseen rankasti lytätyksi, en ihmettele, jos mieli masentuu. Todella väärin ja surullista.

Mun lapsia ei ole koulussa kiusattu, mutta heiltä olen kyllä kuullut näistä tapauksista. En tietenkään tiedä tilanteestanne mitään, mutta itse saattaisin ottaa lapsen kokonaan pois koulust joksikin aikaa ja jos rahat riittäisivät, hankkisin lapselle keskusteluapua/terapiaa mielenterveyspuolelta, jotta saisi itsetunnolle tukea ja pääsisi ulos masennuksesta (jälkimmäinen ääritapauksessa jopa lääkityksen avulla). Lapselle siis toipumisloma, koululle viralliset valitukset vetämään ja seuraavana lukuvuonna lapsi uuteen kouluun. Väärin on, jos lapsen on sinne kouluun mentävä vain kärsimään ja ahdistumaan.

Vierailija
52/63 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulukiusaamista jne jne vuosia jo... Koulun alkua odotettiin niin innokkaasti, ja kuinka sadistista menoa se onkaan ollut...

Ei, en tässä kohtaa ole valmis tappamaan häntä, vaikka miten pyytäisi, mutta sekin päivä voisi tulla... en tiedä, vaikka ennemmin uskon, että itse riistää... mikäli meno jatkuu

Jos koulukiusaaminen on niin vakavaa ja sitkeää, että heikentää lapsen mielenterveyttä ja siten uhkaa myös tämän henkeä, suosittelen joko siirtämään lapsen ihan eri kouluun tai muuttamaan toiselle paikkakunnalle, jolloin koulu vaihtuisi myös. Tämä ei välttämättä kiusauskierrettä katkaise, mutta toisessa koulussa voi olla ainakin paremmat ja tiukemmat mekanismit kiusaamiseen puuttumiseen.

Mulla myös hirveä kiukku nousee noita kiusaajia kohtaan ja pakottava sääli sun lasta kohtaan. 9-vuotiashan on niin pienikin vielä. Hakee niitä kaikkein kestävimpiä ystävyyssuhteita ja omaa identiteettiä vielä pitkään. Jos siinä vaiheessa tulee vain päivästä toiseen rankasti lytätyksi, en ihmettele, jos mieli masentuu. Todella väärin ja surullista.

Mun lapsia ei ole koulussa kiusattu, mutta heiltä olen kyllä kuullut näistä tapauksista. En tietenkään tiedä tilanteestanne mitään, mutta itse saattaisin ottaa lapsen kokonaan pois koulust joksikin aikaa ja jos rahat riittäisivät, hankkisin lapselle keskusteluapua/terapiaa mielenterveyspuolelta, jotta saisi itsetunnolle tukea ja pääsisi ulos masennuksesta (jälkimmäinen ääritapauksessa jopa lääkityksen avulla). Lapselle siis toipumisloma, koululle viralliset valitukset vetämään ja seuraavana lukuvuonna lapsi uuteen kouluun. Väärin on, jos lapsen on sinne kouluun mentävä vain kärsimään ja ahdistumaan.

Tähän lisäisin vielä, että kiusaaminen sekä henkisessä että fyysisessä muodossa on lain mukaan kiellettyä. Lakiin on myös kirjattu koulun velvollisuus taata turvallinen opiskeluympäristö koulun vastuualueen piirissä. Faktat:

* Perusopetuslain 29 §:n, lukiolain 21 §:n ja ammatillisesta koulutuksesta annetun lain 28 §:n nojalla oppilaalla ja opiskelijalla on oikeus turvalliseen opiskeluympäristöön.

* Rikoslain 27 luvussa on säädetty rangaistavaksi teoksi toisen solvaaminen tai herjaaminen.

*Perusopetuslain 35 §:n mukaan oppilaan/opiskelijan on käyttäydyttävä asiallisesti.

Mikä vanhemmalla on painavia syitä uskoa, että koulu on laiminlyönyt velvollisuutensa turvallisen oppimisympäristön takaajana ja toiminnallaan mahdollistanut oppillaan/opiskelijan henkisen tai fyysisen vahingoittumisen, voi vanhempi tehdä virallisen KANTELUN LÄÄNINHALLITUKSEN ALUEHALLINTOVIRASTOON, mikäli koulu vanhemman toistuvista asiallisista pyynnöistä ja kehotuksista huolimatta ei pysty kiusaamista koulun alueella estämään. Kun kiusaaminen tapahtuu koulun alueella tai muuten kouluaikana opetuksen piirissä, kiusaamisen estäminen on nimenomaan koulun velvollisuus. Koulun on siis PAKKO puuttua.

Vierailija
53/63 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulukiusaamista jne jne vuosia jo... Koulun alkua odotettiin niin innokkaasti, ja kuinka sadistista menoa se onkaan ollut... Ei, en tässä kohtaa ole valmis tappamaan häntä, vaikka miten pyytäisi, mutta sekin päivä voisi tulla... en tiedä, vaikka ennemmin uskon, että itse riistää... mikäli meno jatkuu

Jos koulukiusaaminen on niin vakavaa ja sitkeää, että heikentää lapsen mielenterveyttä ja siten uhkaa myös tämän henkeä, suosittelen joko siirtämään lapsen ihan eri kouluun tai muuttamaan toiselle paikkakunnalle, jolloin koulu vaihtuisi myös. Tämä ei välttämättä kiusauskierrettä katkaise, mutta toisessa koulussa voi olla ainakin paremmat ja tiukemmat mekanismit kiusaamiseen puuttumiseen. Mulla myös hirveä kiukku nousee noita kiusaajia kohtaan ja pakottava sääli sun lasta kohtaan. 9-vuotiashan on niin pienikin vielä. Hakee niitä kaikkein kestävimpiä ystävyyssuhteita ja omaa identiteettiä vielä pitkään. Jos siinä vaiheessa tulee vain päivästä toiseen rankasti lytätyksi, en ihmettele, jos mieli masentuu. Todella väärin ja surullista. Mun lapsia ei ole koulussa kiusattu, mutta heiltä olen kyllä kuullut näistä tapauksista. En tietenkään tiedä tilanteestanne mitään, mutta itse saattaisin ottaa lapsen kokonaan pois koulust joksikin aikaa ja jos rahat riittäisivät, hankkisin lapselle keskusteluapua/terapiaa mielenterveyspuolelta, jotta saisi itsetunnolle tukea ja pääsisi ulos masennuksesta (jälkimmäinen ääritapauksessa jopa lääkityksen avulla). Lapselle siis toipumisloma, koululle viralliset valitukset vetämään ja seuraavana lukuvuonna lapsi uuteen kouluun. Väärin on, jos lapsen on sinne kouluun mentävä vain kärsimään ja ahdistumaan.

Tähän lisäisin vielä, että kiusaaminen sekä henkisessä että fyysisessä muodossa on lain mukaan kiellettyä. Lakiin on myös kirjattu koulun velvollisuus taata turvallinen opiskeluympäristö koulun vastuualueen piirissä. Faktat: * Perusopetuslain 29 §:n, lukiolain 21 §:n ja ammatillisesta koulutuksesta annetun lain 28 §:n nojalla oppilaalla ja opiskelijalla on oikeus turvalliseen opiskeluympäristöön. * Rikoslain 27 luvussa on säädetty rangaistavaksi teoksi toisen solvaaminen tai herjaaminen. *Perusopetuslain 35 §:n mukaan oppilaan/opiskelijan on käyttäydyttävä asiallisesti. Mikä vanhemmalla on painavia syitä uskoa, että koulu on laiminlyönyt velvollisuutensa turvallisen oppimisympäristön takaajana ja toiminnallaan mahdollistanut oppillaan/opiskelijan henkisen tai fyysisen vahingoittumisen, voi vanhempi tehdä virallisen KANTELUN LÄÄNINHALLITUKSEN ALUEHALLINTOVIRASTOON, mikäli koulu vanhemman toistuvista asiallisista pyynnöistä ja kehotuksista huolimatta ei pysty kiusaamista koulun alueella estämään. Kun kiusaaminen tapahtuu koulun alueella tai muuten kouluaikana opetuksen piirissä, kiusaamisen estäminen on nimenomaan koulun velvollisuus. Koulun on siis PAKKO puuttua.

ensimmäinen askel on se, että ottaa sekä opettajaan että rehtoriin yhteyttä ja ilmoittaa, että jos kiusaamista ei saada välittömästi loppumaan ja kiusaajia kuriin niin sinä kiusatun huoltajana tulet viemään asian eteenpäin ylemmille tahoille + teet asiasta rikosilmoituksen, koska perusopetuslai mukaan koulun tulee taata jokaiselle fyysisesti, psyykkisesti ja sosiaalisestu turvallinen oppimisympäristö.

Useimmissa tapauksissa koulu todella alkaa tässä vaiheessa toimimaan.

Vierailija
54/63 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää lapsilta riistää henki,jos ei itsellä pää kestä? Vetäisi itsensä lähimpään pihakoivuun, jos ei ole ajoissa ymmärtänyt ettei lapsia ole pakko tehdä. Ei mene minun jakeluun millään, että lapset tapetaan ja itse jäädään henkiin. Melkoista pelkuruutta.Tälläiset "äidit" ja "isät" joutavat alimpaan helvettiin. Täysin ihmisarvottomia, oikein oksettaa!

nuo saatanan oliot saavat vielä tuomionsa.

vaikka ihminen on kuinka köyhä tahansa niin keneltäkään sukulaiselta tai muultakaan ei pidä henkeä ottaa vaan ottakoon itseltään.

lapsilla on aina tulevaisuus ja köyhänkin perheen lapsi voi pärjätä vaikkapa koulussa hyvin ja kun saa sosiaalitoimiston kautta tietokoneen niin voi laajentaa sitä kautta opiskelua ja yleistietämystä ja voi tulla vaikka kuinka kuuluisa. nuo saatanan hullut katkaisevat tuon mahdollisuuden lapselta tulla joksikin. se on selvää, että lapsella on ikuinen elämä taivaassa, mutta se järkyttävä teko ei koskaan voi saada puoltoa millään tapaa.

Maskun Kalustetalon johtaja ja omistaja ja Ideaparkin perustaja on sanonut, että ei osaa käyttää tietokonetta ja laskea ja on llut lukihäiriö, mutta kuitenkin hän on menestyvä liikemies tänään.

koskaan ei saa ketään lasta riistää täältä pois. mietin, että miten nuo hullut ovat voineet koskaan saada lasta ja päästä edes elämässä siihen asti? miksei kukaan huomaa, että joku on hullu?

Vierailija
55/63 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan lapsensurmasta, jossa enimmäistuomio on neljä vuotta. Ensikertalaisena voi päästä ulos jo kahdessa vuodessa. Tätä ei voi verrata tapaukseen, jossa isä poltti kaksi lastaan. Siinä on kyse kahdesta murhasta, tässä kahdesta lapsensurmasta. Myös laki tunnustaa synnytysmasennuksen ja pitää sitä lieventävänä asianhaarana.

Vierailija
56/63 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis masennus on LIEVENTÄVÄ asianhaara? Oikeastiko?

Sittenhän kännikin on. Ja rajatilasairaus, joka varmaan todetaan polttomurhaajalla (narsismi tai psykopatia).

Että siis joka kolmas äiti saisi lahdata lapsensa vain sillä varjolla että masentaa?!?!

Vierailija
57/63 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut rahaa eikä ehkäisyä.

Ei ole varaa kasvattaa lapsia. Ainoa vaihtoehto on poistaa henki.

Aikuinen tekee valinnan.

Nyt laman alla nämä lisääntyvät. Vasemmsito yritti kyllä, mutta kansa äänesti persuja?

No saiko köyhät apua? Ei

Lapsia kuolee. Taudit vilisee. Ihmiset sekoaa.

Osa porukasta ajaa mersuilla punaisia päin iso sikaari huulillaan. Kyllä me tiedetään keitä ne on. Turkishattutädit ja sedät. ME tiedetään ketä te ootte.

Nytkin tämäkin on persujen syytä?

Vierailija
58/63 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulukiusaamista jne jne vuosia jo... Koulun alkua odotettiin niin innokkaasti, ja kuinka sadistista menoa se onkaan ollut... Ei, en tässä kohtaa ole valmis tappamaan häntä, vaikka miten pyytäisi, mutta sekin päivä voisi tulla... en tiedä, vaikka ennemmin uskon, että itse riistää... mikäli meno jatkuu

on todella kauheaa, että tuollaista puhut täällä, kirveä provo !!!

jos tuo olisi totta, noíin tietty otat lapsesi POIS KOULUSTA !!! JA HETI !!!

muutatte ja vaihdattekoulua, tai kotikouluun, tai steiner tms yksit koulu,

mahdollisuuksia paljon,

lapsi aina menee etusijalle, töitä saa ja voi olla tyttömänäkin

TEE ASIOILLA ITSE JOTAIN VÄLITTÖMÄSTI !!!

Vierailija
59/63 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuudennella suunnitteli itsemurhaa koulukiusaajien takia, joita koulu ei koskaan rankaissut. Minä en koskaan ole halunnut tappaa omaa lastani vaan ne kiusaajat. Sorppa vaan kiusaajien mutsit, mutta näin se vain menee. Kiusatun lapsen vanhemmat näkevät unia siitä, miten ajavat sen kiusaajakakaranne päälle ja pakenevat paikalta, eivätkä auta sitä.

MIKSI ANNATTE KIUSATA LASTANNE TIETOISESTI VUOISA???

apuva mitä tyeidän päässä liikkuu, ei mitään......

eli TEHKÄÄ HETI RIKOSILMOITUS KIUSAAJISTA

ja ottakaa videoo yms todistusaineistoa, viekää poliisille

jos lyövät, heti kuvaatte

ja VAIHTAKAA KOULUA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ottakaa lapsenne alkuun KOTIIN OPISKELEEN

meillä ei ole koulunkäytni pakkoa, vaaan opskeluvelvollissuuus, eli voi opetella asiat ihan vaikka missä, etelänrannikolla, tai kalajoenhietikolla

PELASTAKAA NYT LAPSENNE, ENNENKUN ON MYÖHÄISTÄ !!!

Vierailija
60/63 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin tämäkin on persujen syytä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän