Äiti surmannut viime yönä kaksi lasta Kouvolassa :(
Äiti surmasi kaksi lastaan Kouvolassa
Julkaistu 10:32
Äiti surmasi kaksi alaikäistä lastaan viime yönä Kouvolassa.
Kouvolan Sanomille asian vahvistanut poliisi jatkaa esitutkintaa, jossa selvitetään mitä on tapahtunut ja tapahtuman olosuhteet.
Kommentit (63)
rahat ja lääkkeet loppu. Tuskin saanut edes lääkitystä vaivaansa.
Varmasti jonossa psykiatriselle puolelle. Vaan ei kestänyt odottaa. Tilanne levisi käsille.
Näin käy kun terveyskeskusissa säästetään. Lisää säästöjä.
Ihminen on eläin siinä missä muutkin.
Kanit, kissat, koirat... voivat tappaa pentunsa häirittynä tai häiriintyneenä. Miksi ei sitten ihmisetkin, jos tarpeeksi ahdistaa.
Maailma on vaan sellainen paikka missä vahvat pärjää.
Ei ihmisten tarvitse.
Minä en ymmärrä. Kyllähän noille lapsille olisi voitu varastaa ja ryöstää sapuskat.
sielläkin isäparka vain niin ahdistui ja siksi tappoi lapsensa, samoin nyt tämä kouvolalaisäiti :´(
Kanit, kissat, koirat... voivat tappaa pentunsa häirittynä tai häiriintyneenä. Miksi ei sitten ihmisetkin, jos tarpeeksi ahdistaa.
sielläkin isäparka vain niin ahdistui ja siksi tappoi lapsensa, samoin nyt tämä kouvolalaisäiti :´(
itsensä.
ei ollut rahaa eikä ehkäisyä. Ei ole varaa kasvattaa lapsia. Ainoa vaihtoehto on poistaa henki. Aikuinen tekee valinnan. Nyt laman alla nämä lisääntyvät. Vasemmsito yritti kyllä, mutta kansa äänesti persuja? No saiko köyhät apua? Ei Lapsia kuolee. Taudit vilisee. Ihmiset sekoaa. Osa porukasta ajaa mersuilla punaisia päin iso sikaari huulillaan. Kyllä me tiedetään keitä ne on. Turkishattutädit ja sedät. ME tiedetään ketä te ootte.
Tyrnävän hirviöisänkin lapsensa polttamaan. Mene hoitoon..sulla on harhoja.. täällä ei käydä vaaleja.
kyllä näissä äitien tekemissä surmissa on yleensä kai syynä se, että äiti ei ole saanut apua ja tukea elämäänsä siinä määrin kun olisi tarvittu. Jokaisella meistä on omat voimavarat.
Mä en ole sanonut kuin miehelleni ääneen, että kun meidän keskimmäinen lapsi kuoli, niin kyllä mä silloin ajattelin, että tapan samalla itseni ja muunkin perheen. Mieheni oli ajatellut niin pitkälle, että ajaa meidät rekan alle. Onneksi saatiin apua ja ajatus selkeni. Silloin tuntui vain, että millään ei ole mitään mieltä.
Kun ihminen viedään voimiensa äärirajoille, niin ihminen voi kyllä reagoida ihan millä lailla tahansa.
todettu jo hulluiksi?
rahat ja lääkkeet loppu. Tuskin saanut edes lääkitystä vaivaansa. Varmasti jonossa psykiatriselle puolelle. Vaan ei kestänyt odottaa. Tilanne levisi käsille. Näin käy kun terveyskeskusissa säästetään. Lisää säästöjä.
olla rahan puutteessa se vika, vaan isän päässä. Ei rahan puute selitä kaikkea pahuutta.
Ihminen on eläin siinä missä muutkin. Kanit, kissat, koirat... voivat tappaa pentunsa häirittynä tai häiriintyneenä. Miksi ei sitten ihmisetkin, jos tarpeeksi ahdistaa.
itsensä.
narsistinen persoona tekee tämmöistä. Jos todella rakastaa lapsiaan hakee apua juuri heidän takiaan että heillä olisi mahdollisuus elämään ja tulevaisuuteen. Minä en ymmärrä näitä ymmärtäjiä IHMINEN TEKEE AINA VALINNAN myös näissä tilanteissa. Silloin kun on vielä järjissään niin pitää toimia, mutta ei ...nämä itsekkäät ihmiset ajattelevat, että jos minä en halua elää niin minulla on oikeus ottaa elämän myös lapsiltani. Tämä on NIIN SAATANAN ITSEKÄSTÄ JA NARSISTISTA AJATTELUA että tällaisille kusipäille ei heru mitään myötuntoa. Mitä helvetin Jumalia he kuvittelevat olevansa. en tiedä vielä miten tappoi lapsensa oliko yhtä julma kuin tuo Tyrnävän kusipää, mutta samanalainen IHMISHIRVIÖ on tämä nainenkin. Lapsilla olisi ollut vielä elämän ja tulevaisuusa ..voi helvetti. Olisi ottanut itseltään hengen, jos ei jaksa, mutta miksi viedä viattomat lapset mukana ei voi ymmärtää.
MURHAINFO EI TIEDÄ VIELÄ MITÄÄN TARKKAA! TIETÄÄKÖ AV ENNEN MURHISTA TAAS JÄLLEEN????????
Annat hänen olla helvetissä vuodesta toiseen ja voivottelet palstalla???!!!!!
Mitä jos vaikka TEKISIT lapsesi eteen jotain. Esim. Siirrät hänet toiseen kouluun. Ja kyllä, on parempi aloittaa puhtaalta pöydältä ja muutta jos tilanne noin paha ja jos se auttaa siihen ettei lapsi TOIVO KUOLEMAA. HALOOO?
"Lapseni on pian 10v...
koulukiusaamista jne jne vuosia jo... Koulun alkua odotettiin niin innokkaasti, ja kuinka sadistista menoa se onkaan ollut...
Ei, en tässä kohtaa ole valmis tappamaan häntä, vaikka miten pyytäisi, mutta sekin päivä voisi tulla... en tiedä, vaikka ennemmin uskon, että itse riistää... mikäli meno jatkuu"
Miksi,miksi,miksi???????tuskin todellista vastausta hirveään tekoon tietää edes tekijä ja vielä lasten epäilty äiti.nim.surunmurtama pienten hoitaja.
joo en mäkään usko, että että kaikki kovia traumoja kohdanneet tuollaista ajattelee. Sanoin sen nyt tässä ääneen sen vuoksi, että vaikka muuten pidän itseäni selväjärkisenä ihmisenä, niin olen ollut kykeneväinen tuollaisen ajatuksen päähäni saamaan.
Mä taas en lastensuojelua osannut pelätä, mutta kyllä mä ymmärrän hyvin sen, ettätraumassa tulee pelänneeksi kaikkea ja jälkeenpäin ajatellen ihan hullujakin juttuja.
9
Minä olin kuopuksen vauva-aikana niin väsynyt, että kadehdin kuollutta ystävääni (koska hän sai levätä) ja käväisi mielessä, että tapan itseni ja lapset. Siis en tietenkään suunnitellut niin tekeväni, mutta ajatus tuli mieleen.
Olen kertonut tämän miehelleni ja parille ystävälle, mutta myös psykologille. Enpä tuosta mitään hullun papereita saanut, vaan päin vastoin tukea ja rohkaisua. Psykologin mukaan tuollaiset ajatukset ovat hyvin tavallisia voimakkaassa uupumuksessa.
Voimia teille, jotka olette menettäneet lapsenne.
Miksi pitää lapsilta riistää henki,jos ei itsellä pää kestä? Vetäisi itsensä lähimpään pihakoivuun, jos ei ole ajoissa ymmärtänyt ettei lapsia ole pakko tehdä. Ei mene minun jakeluun millään, että lapset tapetaan ja itse jäädään henkiin. Melkoista pelkuruutta.Tälläiset "äidit" ja "isät" joutavat alimpaan helvettiin. Täysin ihmisarvottomia, oikein oksettaa!
ja kuudennella suunnitteli itsemurhaa koulukiusaajien takia, joita koulu ei koskaan rankaissut.
Minä en koskaan ole halunnut tappaa omaa lastani vaan ne kiusaajat. Sorppa vaan kiusaajien mutsit, mutta näin se vain menee. Kiusatun lapsen vanhemmat näkevät unia siitä, miten ajavat sen kiusaajakakaranne päälle ja pakenevat paikalta, eivätkä auta sitä.
koulukiusaamista jne jne vuosia jo... Koulun alkua odotettiin niin innokkaasti, ja kuinka sadistista menoa se onkaan ollut...
Ei, en tässä kohtaa ole valmis tappamaan häntä, vaikka miten pyytäisi, mutta sekin päivä voisi tulla... en tiedä, vaikka ennemmin uskon, että itse riistää... mikäli meno jatkuu
Ei, en tässä kohtaa ole valmis tappamaan häntä, vaikka miten pyytäisi, mutta sekin päivä voisi tulla... en tiedä, vaikka ennemmin uskon, että itse riistää... mikäli meno jatkuu
Täällä ilmoittautuu se roviota sytettelevä av-mamma.
Kai se on luonnonvalintaa, jos ei älyä, välitä eikä viitsi tehdä koulukiusaamiselle muuta kuin henki pois.
Kyllä, ei se lapsi ole taatusti ainoa koulukiusattu, mutta aika paljon on myös siitä selvinneitä, kuten muistakin vakavista vaikeuksista itsensä ja perheensä pelastaneita.
Miksi pitää lapsilta riistää henki,jos ei itsellä pää kestä? Vetäisi itsensä lähimpään pihakoivuun, jos ei ole ajoissa ymmärtänyt ettei lapsia ole pakko tehdä. Ei mene minun jakeluun millään, että lapset tapetaan ja itse jäädään henkiin. Melkoista pelkuruutta.Tälläiset "äidit" ja "isät" joutavat alimpaan helvettiin. Täysin ihmisarvottomia, oikein oksettaa!
Siksi moni vanhempi tappaa lapsensa.
Liian vähän rahaa ja ei haluta jättää lapsia veronmaksajien maksettavaksi. Näin se menee.
joten älä mene naurettavuudenkin alapuolelle, sulla ei ole hajuakaan, mitä kaikkea on tehty...
ja pakko vähän kompata yläpuolelle, ajatukset näissä kiusaajissa ovat joskus melkoisia... totta.
Itsensä tappaminen ehkä normaalia, muttei se että ajattelee tappavansa muutkin tuskin on normaalia.
Kyllä on maapallo täynnä niitä jotka riistää henkensä kun rakas kuolee.
Eikä nuo perheensä tappaneet ole välttämättä menettäneet lasta, jonka jälkeen ajattelee tappavansa perheensä tottakai siihen on joku muu syy miksi ihminen väsyy eikä jaksa enää elää. Joku ihmisen sekottaa että teon voi tehdä mutta ysin pointti oli että pahakin kokemus ei tarkoita että ihminen alkaa ajattelemaan itsemurhaa ja vastaavasti että joku aika mitätön juttu taas saattaa laukaista ihmisen tekemään jotain kurjaa.
Minusta ei tälläisiä ihmisiä voida lähteä arvostelemaan tai ymmärtämään. Ei tälläistä tehdä normaalissa mielenterveydessä ja niin kamalaa kuin se on niin jokaisen mieli voi sairastua, ei sitä voi kuvitella että tappaa perheensä. Ehkä jossain vaiheessa joskus nämäkin "tappajat" ovat meidänlailla kauhistelleet tälläisiä tekoja?
ei ollut rahaa eikä ehkäisyä. Ei ole varaa kasvattaa lapsia. Ainoa vaihtoehto on poistaa henki. Aikuinen tekee valinnan. Nyt laman alla nämä lisääntyvät. Vasemmsito yritti kyllä, mutta kansa äänesti persuja? No saiko köyhät apua? Ei Lapsia kuolee. Taudit vilisee. Ihmiset sekoaa. Osa porukasta ajaa mersuilla punaisia päin iso sikaari huulillaan. Kyllä me tiedetään keitä ne on. Turkishattutädit ja sedät. ME tiedetään ketä te ootte.
Tyrnävän hirviöisänkin lapsensa polttamaan. Mene hoitoon..sulla on harhoja.. täällä ei käydä vaaleja.
Todella moni ajattelee näin. Siksi loogisinta on surmata lapsensa, kun ei itse jaksa.
Eihän veronmaksajien maksettavaksi voi sallia sitä. Eikä hyväksytä myöskään muita orpoja ja köyhiä jotka elelevät verorahoilla.
Tämä on yleistä tietyssä piirissä.
Maailma on vaan sellainen paikka missä vahvat pärjää.