Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti surmannut viime yönä kaksi lasta Kouvolassa :(

Vierailija
22.11.2011 |

Äiti surmasi kaksi lastaan Kouvolassa

Julkaistu 10:32

Äiti surmasi kaksi alaikäistä lastaan viime yönä Kouvolassa.

Kouvolan Sanomille asian vahvistanut poliisi jatkaa esitutkintaa, jossa selvitetään mitä on tapahtunut ja tapahtuman olosuhteet.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään ei ole oikeutta riistää toiselta elämäniloa. Vaihda koulua, tee poliisiasia!!!

Tsemppiä,älkää luovuttako!!!!!!!!!!!!

T:Kiusattu

koulukiusaamista jne jne vuosia jo... Koulun alkua odotettiin niin innokkaasti, ja kuinka sadistista menoa se onkaan ollut...

Ei, en tässä kohtaa ole valmis tappamaan häntä, vaikka miten pyytäisi, mutta sekin päivä voisi tulla... en tiedä, vaikka ennemmin uskon, että itse riistää... mikäli meno jatkuu

Vierailija
2/63 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 -vuotiailla ei ole mitään hyppytunteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAAS

Vierailija
4/63 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ihme saa ihmisen tappamaan omat lapsensa?????????????????????????????????????????????????????????????????? eikö se ole jokaisen suurin pelko että oma lapsi kuolee????????????????????????????? ja sitten joku vielä tekee sen todeksi?????????????????? en käsitä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
5/63 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrnävästä..tämä on painajainen. Näistä tiedottaminen pitää lopettaa ettei kaikki hullut saa yllykkeitä tappaa omat lapsensa.

Vierailija
6/63 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrnävästä..tämä on painajainen. Näistä tiedottaminen pitää lopettaa ettei kaikki hullut saa yllykkeitä tappaa omat lapsensa.

1900-luvulla ja 2000-luvulla vähentyneet valtavasti. Aiemmin, joskus 1800-luvulla, ne olivat huomattavan paljon yleisempiä, vaikka tiedotusvälineitä ei kansan ulottuvilla ollutkaan. Silti niitä lapsia tapettiin.

Vierailija
7/63 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauankohan kestää, että joku yliaktiivinen sekoboltsi av-ämmä ryntää paikalle hoilottaen että minne voi lähettää kukkia, omg en pääse koskaan tästä ylitse, mennäänks kaikki hautajaisiin?

Ei siinä mitään, paska mäihä lapsilla kun saivat hullun tappaja-äidin. Toivottavasti poltetaan mokoma kammotus roviolla.

Vierailija
8/63 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin itsellä, toivoo kuolemaa, sillä ei näe elämäänsä yhtään arvokkaana, ei ole mitään odotettavaa tms ja näin lapseni viimeksi eilen minulle puhui... Ehkä äiti ei halua heille valotonta tulevaisuutta?

Vierailija
9/63 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä näissä äitien tekemissä surmissa on yleensä kai syynä se, että äiti ei ole saanut apua ja tukea elämäänsä siinä määrin kun olisi tarvittu. Jokaisella meistä on omat voimavarat.

Mä en ole sanonut kuin miehelleni ääneen, että kun meidän keskimmäinen lapsi kuoli, niin kyllä mä silloin ajattelin, että tapan samalla itseni ja muunkin perheen. Mieheni oli ajatellut niin pitkälle, että ajaa meidät rekan alle. Onneksi saatiin apua ja ajatus selkeni. Silloin tuntui vain, että millään ei ole mitään mieltä.

Kun ihminen viedään voimiensa äärirajoille, niin ihminen voi kyllä reagoida ihan millä lailla tahansa.

Vierailija
10/63 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauankohan kestää, että joku yliaktiivinen sekoboltsi av-ämmä ryntää paikalle hoilottaen että minne voi lähettää kukkia, omg en pääse koskaan tästä ylitse, mennäänks kaikki hautajaisiin? Ei siinä mitään, paska mäihä lapsilla kun saivat hullun tappaja-äidin. Toivottavasti poltetaan mokoma kammotus roviolla.

paska..toivottavsti sulla on käyny parempi tuuri

Vierailija
11/63 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin itsellä, toivoo kuolemaa, sillä ei näe elämäänsä yhtään arvokkaana, ei ole mitään odotettavaa tms ja näin lapseni viimeksi eilen minulle puhui... Ehkä äiti ei halua heille valotonta tulevaisuutta?

mikä sun lapsella on? minkä ikäinen puhuu tuollaisia? tappaisitko sinä lapsesi jos hän pyytää kauniisti?

Vierailija
12/63 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole sanonut kuin miehelleni ääneen, että kun meidän keskimmäinen lapsi kuoli, niin kyllä mä silloin ajattelin, että tapan samalla itseni ja muunkin perheen. Mieheni oli ajatellut niin pitkälle, että ajaa meidät rekan alle.

Itku tuli :((((

Vierailija
13/63 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulukiusaamista jne jne vuosia jo... Koulun alkua odotettiin niin innokkaasti, ja kuinka sadistista menoa se onkaan ollut...

Ei, en tässä kohtaa ole valmis tappamaan häntä, vaikka miten pyytäisi, mutta sekin päivä voisi tulla... en tiedä, vaikka ennemmin uskon, että itse riistää... mikäli meno jatkuu

Vierailija
14/63 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä olette tehneet asian eteen?

koulukiusaamista jne jne vuosia jo... Koulun alkua odotettiin niin innokkaasti, ja kuinka sadistista menoa se onkaan ollut... Ei, en tässä kohtaa ole valmis tappamaan häntä, vaikka miten pyytäisi, mutta sekin päivä voisi tulla... en tiedä, vaikka ennemmin uskon, että itse riistää... mikäli meno jatkuu

Vierailija
15/63 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole ollut tuollasia ajatuksia kun keskimmäinen kuoli.

Ei terve ihminen tapa perhettään. Mutta ei kaikki masentuneet ja lohduttoman surullisetkaan ole vaaraksi muille tai itselleen.

Itse pelkäsin aikani päinvastoin että lastensuojelu tulee ja ottaa muutkin lapset pois koska en kyennyt pitämään yhtä elossa.

Ihminen voi myös käsittääkseni tehdä äkkipikasen teon, murhia ja tappoja on paljon ja onnettomia on nämä pieniin kohdistuneet. Silti tuskin se tekijä ajattelee tekoaan kuten me tässä tuomitaan.

Ja se on kyllä tosi että kopioijia riittää; on sitten kouluampuja tai mikä lienee.

Mutta silti se vastuu teosta on sillä joka teon tekee. Ei se että matkii muita.

Vierailija
16/63 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi kait tämä tuntuukin niin loputtomalta...

ja lohduttomalta.

Vierailija
17/63 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo en mäkään usko, että että kaikki kovia traumoja kohdanneet tuollaista ajattelee. Sanoin sen nyt tässä ääneen sen vuoksi, että vaikka muuten pidän itseäni selväjärkisenä ihmisenä, niin olen ollut kykeneväinen tuollaisen ajatuksen päähäni saamaan.

Mä taas en lastensuojelua osannut pelätä, mutta kyllä mä ymmärrän hyvin sen, ettätraumassa tulee pelänneeksi kaikkea ja jälkeenpäin ajatellen ihan hullujakin juttuja.

9

Vierailija
18/63 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olin koulukiusattu, 9-vuotiaasta 15-vuotiaaksi. Kammottava aika mitä ajattelen vain vihalla. En voi antaa anteeksi kiusaajille. Mutta en halunnut kuolla. Itkin kyllä silmäni melkein puhki ja vihasin koulua. Lomatkin menivät loman loppua pelätessä eli en voinut nauttia viikonlopuista enkä edes kesälomista, kun pelkäsin sitä päivää kun loma loppuu. Se oli hirveää aikaa. Teen kaikkeni, että omat lapseni eivät joudu kärsimään tuota samaa. Vaikka elämä olikin hirveää, en halunnut kuolla. Toivoin vain että se päivä koittaa, kun ei tarvitse nähdä enää niitä paskiaisia. Ja se päivä koitti. Lukiossa minua ei kiusattu enää. Eikä ammattikorkeakoulussa. Mutta opiskeluhaluni lähtivät tuon kiusaamisen myötä, en opiskellut myöskään mielelläni, inhosin sitä, pelkäsin alitajunnaisesti että minua kiusataan. Ei onneksi tehty. Mutta olin niin huojentunut kun valmistuin eikä tarvinnut enää kuulla sanoja KOULU tai OPISKELLA. Minulle ne ovat kirosanoja.

Tsemppiä sinulle lapsiparkasi kanssa! Vaihtakaa koulua! Muuttakaa! Kotiopettakaa! Tehkää kaikki että lapsi ei kärsi! Ihan kaikki.

Vierailija
19/63 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut rahaa eikä ehkäisyä.

Ei ole varaa kasvattaa lapsia. Ainoa vaihtoehto on poistaa henki.

Aikuinen tekee valinnan.

Nyt laman alla nämä lisääntyvät. Vasemmsito yritti kyllä, mutta kansa äänesti persuja?

No saiko köyhät apua? Ei

Lapsia kuolee. Taudit vilisee. Ihmiset sekoaa.

Osa porukasta ajaa mersuilla punaisia päin iso sikaari huulillaan. Kyllä me tiedetään keitä ne on. Turkishattutädit ja sedät. ME tiedetään ketä te ootte.

Vierailija
20/63 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauankohan kestää, että joku yliaktiivinen sekoboltsi av-ämmä ryntää paikalle hoilottaen että minne voi lähettää kukkia, omg en pääse koskaan tästä ylitse, mennäänks kaikki hautajaisiin?

Aivan, en ymmärrä mikä helkkarin joukkopsykoosi valtaa ihmiset kun jotain tällaista tapahtuu.... täysin vieraiden ihmisten takia ulistaan, ahdistutaan ja sit tosiaan toi kukkien ja kynttilöiden roudaaminen... ei ymmärrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä