Kokemuksia Pilkkoset-tuotteista?
Tekstiilimyyntiä koulun suunnalta tulossa ja esitteen perusteella tuotteet vaikuttavat ihan laadukkailta. Etenkin nuo saunatekstiilit houkuttelevat. Varmaan näitä joiltain löytyykin, mielelläni kuulen hyviä ja huonoja puolia.
Kommentit (25)
Jos asut pk-seudulla, niin minä voin myydä, pojan fudisjengi myy näitä parhaillaan!
meiltä löytyy laudeliina ja se on aivan ihana! Kestää hyvin käytössä. Ja ostaisin mielelläni niitä lisääkin, jos vain löytäisin jonkun, joka niitä myy :)
Valitettavasti asun Tampereella... hp
meillä tyttö myi niitä kaksi vuotta sitten ja ostimme useanlaisia sukkia, sukat ovat ihania jalassa, mutta eivät kestäneet käyttöä kovinkaan pitkään. Reikiintyivät mielestäni jopa nopeammin kuin jotkut halpissukat mitä meillä käytössä.
Harmittin, koska muuten sukat vaikuttivat ihanan pehmoisilta ja tosiaan istuivat jalkaan hyvin. Niin ja kun sukat tulivat, saimme vamiiksi reikäisiä sukkia, mutta kun palautimme rikkinäiset, saimme kyllä hyvityksenä yhdet ylimääräiset :)
Sukkia ostettu reilu vuosi sitten iso läjä ja nyt ostimme lisää :)
Samoin on kaksi käsi- ja kaksi kylpypyyhettä käytössä, tosi ihania! Aika ohut materiaali, mutta menevätpähän pienempään tilaan.
Minusta niissä on hyvä hinta/laatusuhde. Voin suositella.
Ostettiin tänä syksynä yksi paketti jotain bambuisia raitasukkia 3pr/10euroa. Päkiästä ja kantapäästä ovat jo selvästi ohentuneet, kohta varmasti jo reikä.
Vertailuna vaikkapa Halpahallista ostetut puuvillaiset sukat 2euroa pari, kestäneet jo vuoden eikä mitään kulumisia.
Noin vuosi sitten ostin valkoisia bambuisia käsipyyhkeitä sen kahden kappaleen setin, ja ovat parhaimmat pyyhkeet mitä olen koskaan eläissäni omistanut, johtuen juurikin tuosta materiaalista. Ei melkein tarvitse kuin katsoa niitä, niin kädet on kuivattu. ;D Enkä siis koskaan kehu mitään tuotteita, jos ei ole todella aihetta. Ulkonäkö on ihan ok, ja hintakin, kun otetaan huomioon materiaali (joka on kaiken lisäksi vielä ekologinen! Lisää plussaa siis. :) ) ja se, että tuotto menee osaksi esim. koululaisille jne. :) Parhaimpia rahankeräystuotteita nuo on minun mielestä, ja monenlaista on nähty. Nyt kun vielä löytäisi jonkun jolta voisi ostaa lisää niitä. :/
Aivan ihanat jalassa. Ja ne bambuiset polvisukat on ihan parhaat talvisukat. :)
Harmittaa, kun ei silloin ollut varaa tilata niitä bambupyyhkeitä, mutta jos tilaisuus vielä tulee tilata, niin niitä tilaan aivan varmasti.
meillä on ollut n. 5 myyjää ja ollaan saatu kuukauden myynnillä 400-600 euroa. joulun alla ollan myyty, osa ostanut lahjoiksi. pyyhkeistä en tiedä, laudeliinat ihan ok. rypistyvät mielestäni aika paljon.
Pari vuotta sitten tilasin sukkia koko perheelle.
Aikuisten sukat jäivät käyttämättä, sillä olivat liian isoja kokomerkintöihin nähden.
Lasten sukat sentään pystyi laittamaan kaappiin odottamaan jalkojen kasvamista.
Muuten ihan ok sukkia olivat, ainakin ne lasten joita sentään käytettiinkin :)
meiltä löytyy laudeliina ja se on aivan ihana! Kestää hyvin käytössä. Ja ostaisin mielelläni niitä lisääkin, jos vain löytäisin jonkun, joka niitä myy :)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2012 klo 02:45"]
Noin vuosi sitten ostin valkoisia bambuisia käsipyyhkeitä sen kahden kappaleen setin, ja ovat parhaimmat pyyhkeet mitä olen koskaan eläissäni omistanut, johtuen juurikin tuosta materiaalista. Ei melkein tarvitse kuin katsoa niitä, niin kädet on kuivattu. ;D Enkä siis koskaan kehu mitään tuotteita, jos ei ole todella aihetta. Ulkonäkö on ihan ok, ja hintakin, kun otetaan huomioon materiaali (joka on kaiken lisäksi vielä ekologinen! Lisää plussaa siis. :) ) ja se, että tuotto menee osaksi esim. koululaisille jne. :) Parhaimpia rahankeräystuotteita nuo on minun mielestä, ja monenlaista on nähty. Nyt kun vielä löytäisi jonkun jolta voisi ostaa lisää niitä. :/
[/quote]
minusta hyvä hinta-laatusuhde. Ostin siis sukkia 3 pr/10 euroa. Ovat bambusukkia, ja ei hiosta ! Pojalleni ostin myös, ovat sopivia, ohuita sekoitesukkia nyt noihin goretex-kenkiin.
Mielelläni tuen jotain koululuokkaa, ja menihän niistä lintusukista lisäksi osa hyväntekeväisyyteen.
Eli suosittelen sukkia ostamaan :)
ja nyt muutaman kuukauden perusteella ihan ok. Kestotesti siis on kesken, mutta ei ne ihan halpispaskaa ole.
Muista tekstiileistä en tiedä, ainakin näytekappaleet olivat ihan laadukkaan tuntuisia.
Tykkäsin kovasti bambusukista aikaisemmin, olivat pehmeitä ja ainakin itselläni kestivät hyvin (vieläkin löytyy n.2010-2013 ostettuja sukkia..) mutta kun olin hehkuttanut miehelle niiden laatua ja kestävyyttä ja lopulta tilasin hänelle ja itselleni nettikaupasta sukkia 2015-2016 olivat ne erilaisia, eivätkä lainkaan niin hyviä kuin aiemmin. Uudet sukat sisältävät enemmän keinokuitua ja ovat ”ihan tavallisia”, eivätkä pehmoisia ja kiristämättömiä. Asiakaspalvelusta kerrottiin sukkien muuttuneen ja uusien olevan kestävämpiä, mutta en kyllä allekirjoita kestävyysväitettä. Pinta kuluu enemmän ja jäljelle jää vain keinokuituinen tukiranka.
En enää sukkia tilaa :(
ps. Olisin mielummin tuolloin ostanut koulujen rahankeräystä tukeakseni, mutta tietoa lähikoulujen kampanjoista ei löytynyt helposti!
Monena vuonna olen tilannut itse, ainut sukka jossa kokomerkintä pitää eikä kutistu pesussa. Ei ole kuin hyvää sanottavaa.
Nyt ainoa harmitus on, että lasten kestosuosikit kettu ja pöllösukat ovat poissa valikoimassa, mutta parhaat sukat mitä olen ostanut!
Mies osti itselleen noita bambusukkia. Rakot tuli jalkohin heti ensimmäisellä käyttökerralla.
Onko kukaan tilannut sukkia nyt lähiaikoina? Ostanut joskus 10 vuotta sitten ja näihin päiviin asti kesti. Mutta jos koostumus on muutettu niin plääh.
Työkaveri myy noita joka vuosi, ja ovat tosi suosittuja. Urheilutoppi on ollut käytössä kolme kuukautta 2-3krt/vk, ja on kuin uusi. Bambuhipsterit ovat myös aivan ihanat. Pyyhkeet ja saunatekstiilit kestävät hyvin pesua ja imukyky säilyy. Bambusukat ovat ainakin meillä kestäneet hyvin, eikä hinta 3,33/ pari ole paha jos vertaa markettien bambusukkiin. Varmaan mukaan mahtuu maanantaikappaleitakin kuten kaikissa tuotteissa, mutta yleisesti ovat kyllä todella hyvälaatuisia. Bambu on pehmeämpi kuitu eikä ole kulutuksessa välttämättä ihan yhtä kestävä kuin puuvilla, mutta etu on hiostamattomuus ja juuri tuo pehmeys (eivät ole pesun jäljiltäkään koppuraiset).
Itse tykkään kovasti ja aion ostaa tulevaisuudessakin.