Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Pilkkoset-tuotteista?

Vierailija
22.11.2011 |

Tekstiilimyyntiä koulun suunnalta tulossa ja esitteen perusteella tuotteet vaikuttavat ihan laadukkailta. Etenkin nuo saunatekstiilit houkuttelevat. Varmaan näitä joiltain löytyykin, mielelläni kuulen hyviä ja huonoja puolia.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
22/25 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kompressiosukat, vastaavatko kokoaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni luokka myi Pilkkosia ennen joulua ja en voi kun kehua tuotteiden laatua! 

Bambusukkia olen joskus saanut lahjaksi ja nyt pääsi vihdoin ostamaan lisää 🥰

Vierailija
24/25 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostettiin tänä syksynä yksi paketti jotain bambuisia raitasukkia 3pr/10euroa. Päkiästä ja kantapäästä ovat jo selvästi ohentuneet, kohta varmasti jo reikä.

Vertailuna vaikkapa Halpahallista ostetut puuvillaiset sukat 2euroa pari, kestäneet jo vuoden eikä mitään kulumisia.

Bambusukat ei kestäkään, ne oikeastaan tarkoitettu ns. yösukiksi.  

Alpakka sukat on vielä heikompia.  Lämmittää mutta ei kestä kulutusta.

Vierailija
25/25 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kompressiosukat, vastaavatko kokoaan?

Yhtenä vuonna ostin niitä kaksi paria.  En pystynyt käyttämään, kun niissä oli niin kaidat ja tiukat varret, ettei mahtuneet mun jalkaan.  Mulla kumminkin ihan normaali vahvuiset jalat.

Ostin omaa kokoa, mistäpä olisin tiennyt ostaa suurempia, ja olisiko niissäkin ollut varsi yhtä tiukka, en tiedä.  Meni hyväntekeväisyyteen.

Halpiskaupasta ostamani kompressiosukat on parhaat mitä mulla on ollut ikinä.  Hinta oli alle 4 euroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi