Olettkos lukeneet Jussi Parviaisen blogia? Pieniä paljastuksia....
Kommentit (57)
-juorun mukaan teatterikouluaikana kävi klo 08 aikaan aamulla naisten pukuhuoneessa haistelemassa pikkuhousuja. Oli tyttöjen yleisin naurun ja säälin kohde.
- juorun mukaan alkoi itkeä, kun entinen miesoppilas antoi korvapuustin. Siis oikeasti itkeä! Sen jälkeen juoksi pakoon.
-Näitä kuulemma aletaan nyt levitellä. Aika ämmämäistä toimintaa kaikilta ja tietenkin etenkin Parviaiselta
karpela jutut uskon ilman jussiakin, se et spede ois drockilan isä vois kans olla tottakin ja se juttu jorma uotisesta, onhan sen nimikin jorma ja pervon näkönen naama.
edelleen hoidossa mielisairaalassa ja psykoosin tilan näkee noista päivityksistä. Eipä uskoisi, että av-mammat menevät nuo jutut uskomaan...
Näinköhän on. Ja mukava tilanne tosiaan jos on jäänyt nusasemisesta kiinni Virossa :)
ja hän on paljastanut luottamuksella useita julkkisedesottamuksia, joista ei ole missään puhuttu mitään... ja voin sanoa, että seiskan uutiset eivät ole mitään niihin verrattuna. Totuus on itseasiassa juoruja hurjempaa monessa tilanteessa.
Mitään en tietenkään aio koskaan paljastaa, koska en tahdo ystäväni joutuvan hankalaan tilanteeseen, mikä voisi vaarantaa työuransa. Julkisuuden ammateissa suhteet ovat kaikki kaikessa.
olleet tiedossa, Voisko päätellä siis, että muissakin on totuuden siemen ?
kului kaksi mukia kahvia ja puoli pakettia keksejä noita lukiessa. En mä hämmästyisi vaikka noi ois totta joka sana. Entinen kämppikseni oli julkkis, ja niitä juttuja kuunnellessa tuli selväksi, että seiskapäivä on pelkkää nyyrikkia todellisiin julkkisten tempauksiin verrattuna. :) Kavereitahan noi on kaikki, toimittajat ja julkkikset, eivät he riskeeraa työtään tai mainettaan oikeasti.
...kuten väittää olevansa, se ei sais käyttää nettiä, antaa haastatteluja toimittajille jne eli älkää nielkö joka uutista. t. ex-hoitsu
PS. Itsariayrittäneillä on 3 päivän pakkolepo ensi alkuun, tuskin soitteli vatsahuuhtelusta IL:ään
Niinku aikusten oikeesti? Lukekaa sen muita kirjoituksia ja miettikää sitten kuinka paljon noista sen "juoruista" on totta?
Jussihan on dramaturgi, ei ne sen muut tekstit tarkoita sitä että se on hullu...se vaan tulkitsee asioita omalla tavalla,kuten taiteilijat sun muut yleensäkkin.Eikä se että on joskus ollut hoidossa tarkoita sitä että kaikki jutut ois pelkkää paskaa...Miettikää hetki minkälaisessa pyörityksessä ja myllerryksessä sen elämä oli silloin kun se meni hoitoon, olis varmasti moni muukin joutunut siinä tilanteessa.
Ja kyllähän se sen verran tuntee noita piirejä ja on kulkenut monessa paikassa että en epäilis yhtään vaikka joka sana noista juoruista on totta.
että laittaa blogiinsa vuosien takaisia juoruja? Tyhmää se on ja naurettavaa, häiriintynyttä käytöstä ehkä myös, mutta rohkeus on siitä kaukana.
kunnianloukkausyytettä. Rohkea ja tyhmä tuo Parviainen..
Asia ei piile niissä juoruissa, vaan ne juorut vaan tukevat sita asiaa. Asiahan siis on se, että maailma ei todellisuudessa pyöri yhtään niin kuin meille uskotellaan.
ja sanoo ihan samaa: vain murto-osa ja kilteimmät pätkät tulee lehtiin. Todellisuus on se, että Seiskakaan ei voi kaikkea julkaista, kaikki tiedot todellakin tarkastetaan ja sen lisäksi joihinkin julkkuihin halutaan säilyttää suhteet julkaisemmalla B-luokan paljastuksia A-luokan paljastusten sijaan. Itse tarjoavat noita, kun haluavat pysyä lehdissä ja ne A-luokan jutut veisi homman ihan toiselle tasolle.
...esim Jipusta, Petri Kokosta, Jari Sillanpäästä jne... huh huh.
Jippu on tutun tutun tuttu ja joskus olen vuosia sitten tavannutkin. Jäi sellainen kuva mielenterveydeltään hauraasta ihmisestä. Vaikka jotain säpinää olisi Jussin kanssa ollutkin, niin aika julmaa kiusata tyttörukkaa.
...esim Jipusta, Petri Kokosta, Jari Sillanpäästä jne... huh huh. Jippu on tutun tutun tuttu ja joskus olen vuosia sitten tavannutkin. Jäi sellainen kuva mielenterveydeltään hauraasta ihmisestä. Vaikka jotain säpinää olisi Jussin kanssa ollutkin, niin aika julmaa kiusata tyttörukkaa.
Blogin pointtihan ei piile noissa juoruissa, mutta jos nyt tuota haluat ruotia, niin eikös tuossa tullut esille se, että Jipulla oli mukana myös ihan omat agendat. Onhan kaikki juorut ikäviä, oli ne sitten lehtien palstoilla, tai jonkun blogissa, tai kuulopuhetta. Todella ikävää, että ihmiset ei saa itse päättää, mitä heistä kirjoitetaan. Kumma juttu kuitenkin se, että jotkut vaikuttavat kuitenkin nauttivan koskemattomuudesta... Vain harvat ja valitut pääsevät turvaan, ja loput ovat vapaata riistaa. Lehdissä kirjoitetut jutut ovat kaikkea muuta kuin puolueettomia.
Puhuu asioista niiden oikeilla nimillä.
Samaa sanoisin Johanna Tukiaisesta. Ovat jo niin sairaita, että eivät itse ymmärrä. Enemmän pidän surullisina tapauksina. Toivottavsti läheiset ovat läsnä ja kyseiset henkilöt tajuaisivat itse hakeutua hoitoon.
Kyllä Parviainen tietää tasan tarkkaan, että osa kirjoittamistaan jutuista on totta. Osa tietenkään ei. Enkä minäkään ala teille kertomaan, mitkä... ;)
Niinku aikusten oikeesti? Lukekaa sen muita kirjoituksia ja miettikää sitten kuinka paljon noista sen "juoruista" on totta?