Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua hävettää ihan kauheesti mutta

Vierailija
22.11.2011 |

mulla tuli just vähän löysää kakkaa housuihin ja en voi mennä pesulle ku mies on just pesulla ja lupasin sille et oon sängys sitte valmiina (tiiätte kyllä) ku se tulee. mä inhoon tälläsia tilanteita, minkä tekosyyn tähänki nyt keksis ,joudun olee koko aja seisaaltee paskat housus ja voi vaa kuvitella mikä lemu sitteku mies pääsee pesuhuoneest...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ole ilman housuja kun mies tulee.

Vierailija
2/9 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tuli just vähän löysää kakkaa housuihin ja en voi mennä pesulle ku mies on just pesulla ja lupasin sille et oon sängys sitte valmiina (tiiätte kyllä) ku se tulee. mä inhoon tälläsia tilanteita, minkä tekosyyn tähänki nyt keksis ,joudun olee koko aja seisaaltee paskat housus ja voi vaa kuvitella mikä lemu sitteku mies pääsee pesuhuoneest...

*REPS*

Paska juttu, todella!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä inhoon tälläsia tilanteita, minkä tekosyyn tähänki nyt keksis

No tekosyyn kirjoittaa tänne ainakin keksit. Ehkä kannattaa kertoa miehellesi, että sinulla on kirjoitusripuli joka haisee pitkälle. Tai todeta ennemmin, että olet puutteessa.

Vierailija
4/9 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ole ilman housuja kun mies tulee.

ja eikse ois aika epähygieenistä keittiössä sittehä keittiö haisee?

Ja ei ole minkää näköistä ongelmaa muuten mieheni kanssa.

ap

Vierailija
5/9 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneks toi mies viihtyy aina kauan pesulla, taitaa täytyy kokeilla tota keittiö juttua sitten kuitenki...

Vierailija
6/9 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eikse ois aika epähygieenistä keittiössä sittehä keittiö haisee?

Käytät Fairya pyllyysi ja desinfioi pikkarisi mikrossa. Pitäisi tulla puhdasta.

Vierailija
7/9 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen ihminen rupeaa tuollaista asiaa naputtelemaan tänne keskustelupalstalle. Eikös tommosen voisi sanoa puolisolleen - sattuuhan sitä paremmissakin perheissä...

Vierailija
8/9 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jouduin kertomaan koko jutun miehelleni... No mies sano et haluu mennä vaa nukkumaan ja nyt ei sitten ookkaa seksiä tiedossa,(huokaus). sitä tais ällöttää liikaa

Vierailija
9/9 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit mennyt vessaan ja heittänyt likaiset kalsarisi roskiin. Jos teillä vessa samassa kun kylpyhuone, jossa ukkosi oli pesulla niin oisit livahtanut sinne heti kun mies tulee sieltä pois. Vai etkö saa käydä vessassa ilman lupaa?

Ääliömäinen trollihan tämä oli, mutta vastasimpa nyt kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi