Minkä ikäisenä äitisi sai esikoisensa? Entä sinä itse?
Katsotaan korreloiko ollenkaan keskenään.
Minun äitini sai minut (esikoinen) 28v (1980) ja minä odotan nyt esikoista eli tulen olemaan 32v. Wanhoja siis molemmat omaan aikakauteemme nähden.
Kommentit (77)
Kumpikin muuten olemme akateemisesti koulutettuja, eli aina ei pitkä koulutus siirrä lasten hankkimista. Anteeksi, jos jotakuta loukkaa sana "hankkia".
minä olin juuri täyttänyt 22v kun sain esikoiseni. (-95)
Mutta äitinäiti oli 38v kun sai ainokaisensa, eli äitini. Vuosi oli -49
Myös isänäiti oli aikanaan vanha ensisynnyttäjä. Oli 33v. kun isäni syntyi. vuosi oli -48
Anoppikin oli jo 28 kun sai esikoisen, mieheni syntyessä sitten taas oli jo 41v.
Äitini sai kuolleena syntyneen esikoisensa 26v. Ensimmäisen elävän lapsen (minut) sai 27v:na.
Minä sain kuolleena syntyneen esikoiseni 32v:na. Ensimmäisen elävän lapseni sain 33v:na.
Äitini puhui minusta esikoisena. Minä en osaa puhua vanhimmasta elävästä lapsestani esikoisena, koska esikoinen on haudassa.
Äitini 23v
Minä 32 v
Äitini sai keskimääräistä nuorempana ja minä keskimääräistä vanhempana.
??
Muutenhan tämä on yhtä tyhjän kanssa tämä galluppi. Voihan olla, että mamma täällä on syntyny sisarussarjan vikana (jolloin äitinsä on ollu vanha). Ja sit vertaa sitä oman esikoisensa synnytykseen.
äitini 28 v esikoisen.
mä sain 30 v esikoisen
Eikö tässä pidä huomioida se, koska äti synnytti ESIKOISENSA JA KOSKA SÄ ESIKOISEN
?? Muutenhan tämä on yhtä tyhjän kanssa tämä galluppi. Voihan olla, että mamma täällä on syntyny sisarussarjan vikana (jolloin äitinsä on ollu vanha). Ja sit vertaa sitä oman esikoisensa synnytykseen.
Anoppi oli 16- v. ja mies sai esikoisensa 26- v.
mummo 42- vuotiaana. Eikä esikoinen ihan vielä silloin lisäänny (jos vaikka vielä itse saisi silloin iltatähden) toivottavasti! ;)
48
Äitini 24 v, isosiskoni 26/27 v, minä 29 v ja pikkuveljeni 31 v
saadessaan esikoisensa ja ainoan lapsensa, eli minut.
Itse olin 20v. saadessani esikoisen, nyt 23-vuotiaana minulla kolme lasta.
meni naimisiin 18-v. Alkoivat heti yrittää lasta, mutta meni muutama vuosi vuotta ennenkuin kolahti.. Äiti oli siis 21-vuotias kun synnyin. Ikäisenäni (olen 30-v)äidillä oli kolme lasta.
Itse sain esikoiseni 25-vuotiaana. Ei ollut suunniteltu raskaus, mutta olen maailman onnellisin että lapsen sain :) Enempää tuskin on tiedossa.
Oma äitini sai minut eli esikoisen 16-vuotiaana ja minä sain oman esikoiseni 24-vuotiaana.
Äitini sai minut 18v ja itse sain esikoiseni 29v.
17, minä 30