Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tajusin että mun on pakko laihduttaa, jos haluan löytää uuden rakkauden.

Vierailija
21.11.2011 |

Ylipainoa 30kg. Tämän painoisena/näköisenä en ikinä löydä ketään joka kiinnostuisi minusta, taitaa olla aika fakta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin että mun on pakko laihduttaa, jos haluan löytää uuden rakkauden. Ylipainoa 30kg. Tämän painoisena/näköisenä en ikinä löydä ketään joka kiinnostuisi minusta, taitaa olla aika fakta.

Kun mitat on 163 cm / 110 kg, ei kenellekään edes pääse esittelemään loistavaa persoonallisuuttaan :) Muutenkaan en ole mikään kedon kaunein kukka, joten painon pudotus on ainoa keino siihen, että olisi edes teoreettiset mahdollisuudet kumppanin löytämiseen.

Söin päivälliseksi kanasalaatin, ruisleivän juustosiivulla ja join lasillisen rasvatonta piimää. Nyt lähden käymään kävelyllä ja jos vielä ennen nukkumaanmenoa hiukoo, syön ompun. Tsemppiä meille!

Vierailija
2/12 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihonut parisuhteessani noin 30kg jo aiemman pulleuteni päälle, niin kyllä nyt ertessa on ahdistanut. Miehet katsovat ohi, läpi tai kohtelevat kuin kaveria tai mummoa. Ja vain pari vuotta sitten miehet kuolasivat perääni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vetää miehiä puoleensa.

Vierailija
4/12 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vetää miehiä puoleensa.

mutta merkittävä ylipaino taas on merkittävää ylipainoa vaikka olisi miten hyvä itsetunto. Mikä ei tarkoita että kaikkien pitäisi laihduttaa ja kukaan ei voi kiinnostua ylipainoisesta, on vain luultavasti niin, että suurempi osa miehistä pitää enemmän normaalipainoisista naisista, jolloin laihdutus lisää tarjontaa. Ja se itsetuntokin samalla kohenee terveydestä puhumattakaan (kaiken muun pahan lisäksi ylipaino aiheuttaa myös syöpää).

Vierailija
5/12 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei se laihuus tärkeintä kyllä ole.

Vierailija
6/12 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos naama on ruma ja kananpersetukka et löydä laihempanakaan kunnollista kumppania, lesbosuhteeseen voisit löytää.

Vierailija
7/12 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hoikempana puhkean kukkaan..hiukset ovat yli olkapäiden ja paksut..vaaleat ja silmät on sini harmaat. Uskoisin olevan monen miehen makuun..mutta nämä kilot. Ugh. Ap

Vierailija
8/12 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta monet miehet etsivät lähinnä kilttiä ja sopuisaa vaimoa. Hyvinkin vaatimattoman näköiset(esim. rumat ja lihavat) ihmiset ovat onnellisessa parisuhteessa.

Sekin auttaa, ettei ole liian älykäs, koska monet miehet pitävät naisen älyä uhkana.

Vierailija
9/12 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hoikempana puhkean kukkaan..hiukset ovat yli olkapäiden ja paksut..vaaleat ja silmät on sini harmaat. Uskoisin olevan monen miehen makuun..mutta nämä kilot. Ugh. Ap

jos olet nätti ja naisellinen niin ei siinä muutamat kilot vaikuta.

Vierailija
10/12 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen 100kg painava ja 166cm pitkä..kyllä ne kilot varmaan vaikuttaa..ja vaikuttaa ne itse tuntoon,fiilikseen,kuntoon ja terveyteen.Tuntuu ettei kukaan huomaa minua..vaikka iso olen,olen näkymätön.Ap

Vierailija
11/12 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se merkittävä ylipaino oikeasti vaikeuttaa parisuhteen muodostamista. Aina on tietty niitäkin keitä kilot eivät haittaa mutta he ovat kyllä vähemmistössä. Joten ihan taatusti flaksi paranee kun laihdut. Mutta ota ihmeessä ensin kunnolla selvää miten laihdutetaan pysyvästi, terveellisesti ja pitkäaikaisesti, siitä ei tule mitään että syöt kuukauden pelkkiä porkkanoita ja sitten alat ahmimaan taas kuten ennenkin. Äläkä unohda liikuntaa. Ei kannata aloittaa liian rajusti tai motivaatiosi katoaa heti.

Vierailija
12/12 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestarjonta laajenisi. Sulla on sen verran runsaasti noita ylimääräisiä kiloja, että niin ison ihmisen kohtaaminen on monen mielestä suorastaan pelottavaa.