salilla treenaavat, näkeekö teistä päältä päin, että käytte salilla?
Kommentit (14)
Teen massatreeniä kolmesti viikossa ja kyllähän tuon näkee jo käsivarsista jos on tiukka paita päällä. Tuon lisäksi on 4-5 tuntia aerobista liikuntaa viikossa.
Näkee myös, jos päällä on tällainen toppi:
http://eu.neutral.com/data/neutral.com/products/O81200_S.jpg
Eli lähinnä kesäisin huomaa:)
Hauis, ojentajat ja olkavarten lihakset erottuu selvästi ja on isommat kuin keskivertomiehellä. Myös vaatteet päällä harteikas "kolmioylävartalo" erottuu.
Mutta, ikävä kyllä minulla on myös laardia, joka estää sen että alavartalon lihakset ei erotu selkeästi, el vaikka reidet ja pakarat on lihaksikkaat niin rasva siinä ympärillä saa ne näyttämään vaan "paksuilta". Eli rasva kertyy alas ja siksi näytän eripariselta, ylävartalo lihaksikas ja alavartalo "läski".
Mitään pömppöä ja makkaroita ei siis ole, mitat 164/70
Siis on vartalossa muotoa sen verran?
ap
Ilman vaatteita on helppoa nähdä kuka treenaa lihaksia ja kuka ei.
Urheilullisen ihmisen erottaa jo kaukaa ihmisjoukosta.
samaten en ole mikään luiruharteinen tai kananrintainen ;)
toki lihakset vois olla peräisin monesta muustakin lajista (ja osittain onkin).
Lähinnä sen huomaa "leveestä" selästä, olkapäistä ja käsistä, mulla myös reidet on ku pikaluistelijalla.
Mut on tän eteen tehty töitäkin.
Olen terveysliikkuja ja käyn salilla kahdesti viikossa. Se on niin vähän, ettei lievän ylipainon kanssa lihakset näy. Olen kyllä pirteä ja terve sekä hyväryhtinen, mutta en usko, että monikaan vieras ajattelisi, että urheilen 3 kertaa viikossa.
Käyn siis vielä kerran viikossa vesijumpassa. Varmaan vieras ajattelisi ennemminkin, että tuossa on normaali suomalainen plösö.:)
toki lihakset vois olla peräisin monesta muustakin lajista (ja osittain onkin).
Lähinnä sen huomaa "leveestä" selästä, olkapäistä ja käsistä, mulla myös reidet on ku pikaluistelijalla.
Mut on tän eteen tehty töitäkin.
Olen paljon treenaillut, mutta ei ole paljoa tulosta tullut.
Vaikka luulen, että näkee...Rasva % saisi olla vähemmän, näkyis paremmin.
ap
ap (suunnilleen...riippuu varmasti myös lihasten koosta.)
itse viihdyn farkuissa/reisitaskuhousuissa (=näkyy vaan paksut reidet) ja fleecetakissa (=roikkuu päällä).
Treenivaatteissa toki näytän hyväkroppaiselta :D
Käyn salilla pari kertaa viikossa. Sen lisäksi käyn 1-3 kertaa jumpassa. Läskiä on muutama kilo liikaa, joten lihakset eivät näy. Ryhdistä voi huomata...
mutta ei varmaan muuten. Olen maratoonari, joten mulle kuntosali on vain juoksun oheisharjoittelua. Tavoitteena on vahvistaa lihaksia, ei kasvattaa lihasmassaa.
en kyllä usko, että tuo on ainakaan kenenkään päällimmäinen ajatus minusta vaatteet päällä. Ja hyvä niin. Eipä se itsellekään tule mieleen muuten kuin todellisten ylitreenattujen bodarien kohdalla. Ja sellainen ei ole tavoitteeni.
Mutta toki kesällä, kun vedän päälleni hihattoman tai muuten tiukan t-paidan, niin kyllä silloin huomaa, että jotain on tullut tehtyä. Tosin yksin salin ansiota kroppani kurvit eivät ole, vaan harrastan liikuntaa varsin monipuolisesti: hiihtoa, lenkkeilyä, sauvakävelyä, sulkista, kahvakuulaa, perus-salitreeniä...