Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi meidän uuteen ihanaan ruokapöytään jää mukeista jäljet , jotka ei lähde kunnollla

Vierailija
21.11.2011 |

pyyhkimällä? Jouduin ostamaan tabletit, enkä oikein tykkäis niitä käyttäää. :/

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostettiin korkeakiiltopintainen pöytä ja jouduttiin myös pian huomaamaan, ettei kannata käyttää jatkuvasti ilman liinaa. Siihen tulee helposti pieniä naarmuja, jotka ei periaatteessa edes näy hyvin, mutta ärsyttää kyllä.

Vierailija
2/19 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut massiivipuiset pöydät on lakattu sellaisella lakalla, johon kuuma muki jättää renkaan. Mitä jos hankkisit lasinalusia? Ei tarvitsis käyttää niitä tabletteja? Mä laitoin pöydälle kaitaliinan ja kuuma muki laitetaan siihen tabletin päälle niin ei tulisi niitä renkaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on koivua. Tykkäisin käyttää kaitaliinoja, mutta enpä oikein voi :/ Lasialuset on myös jotenkin hankalat arkikäytössä, varsinkin lapsilla. -ap

Vierailija
4/19 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä vaikeeta on muka lasialusissa? käsket vaan laittaa sihen aina lasit tai mukit, että ei jää niitä jälkiä. Siinä se. En ymmärrä mitä vaikeeta siinä on??

Vierailija
5/19 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sovi teidän perheelle, niin sitten olet valinnut vääränlaisen pöydän.

Vierailija
6/19 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi olla sellainen pinnaltaan, ettei ihan heti normaalikäytössä jää jälkiä. Onko joku halpispöytä?

Vierailija
7/19 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on koivua. Tykkäisin käyttää kaitaliinoja, mutta enpä oikein voi :/ Lasialuset on myös jotenkin hankalat arkikäytössä, varsinkin lapsilla. -ap

Silleen että pöydän vastakkaisilla puolilla istujilla on aina yhteinen liina.

Vierailija
8/19 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kun ei edes ole mikään ikean halpispöytä. -ap

Vierailija
9/19 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat vaaleita, on kyseessä pöydän pintalakan reagoimisesta lämpöön. Eli aika huonoa lakkaa käytetty. Itseasiassa melko yleinen ongelma ruokapöydissä. Itselläni on vanhasta Martelan kokouspöydästä tehty ruokapöytä (levy siis sama) ja se on uskomattoman kestävää ja kovaa materiaalia!!

Vierailija
10/19 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kannattaako ostaa kallista pöytää jos lapset eivät osaa käyttää lasinalusia tai pitää lasiaan kaitaliinan päällä. Ihmettelen edelleen.

Vierailija
11/19 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai karkaistu lasi. Suojaa pöytää hyvin ja pöytä näkyy läpi.

Vierailija
12/19 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin kaikki pöydät jotain vanhoja romuja, mutta mitään rinkuloita ei ole ikinä minnekään jäänyt.

Joten huono tuuri teillä, että tuli noin huono ostos tehtyä. Mutta lohduksi voi sanoa, että jos se pöytä nyt ihan huonoksi menee, niin ainahan sen voi hioa ja lakata uudelleen paremmalla lakalla. Ei ole iso homma, koska vain pöytälevyn pinta kaipaa uusimista. Mutta toki epäreilua, että uusi pöytä on susi.

Vierailija
13/19 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kannattaako ostaa kallista pöytää jos lapset eivät osaa käyttää lasinalusia tai pitää lasiaan kaitaliinan päällä. Ihmettelen edelleen.

ostohetkellä tiennyt että mukeista jää renkaat pöytään. -ap

Vierailija
14/19 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

peitellä uutta pöytää,kun siihen jää jälkiä normaalissa käytössä.Kysyisin pöydän myyneeltä liikkeeltä neuvoja,tai peräti hyvitystä.Ja lasinaluset...siis OMG,myydäänkö niitä vielä jossain ja kuka niitä käyttää?

Vierailija
15/19 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasinalusia. Jouluna kaupoissa näkee esimerkiksi huopaisia lasinalusia. Meillä käytetäänkin semmoisia kun juodaan teetä tmv. sohvapöydällä. Kesällä lasinalunen on kylmän juoman alla kätevä kun lasi hikoilee ja pöytään jää märkää. Ei meillä toki arkena ruokapöydällä niitä käytetä.

Vierailija
16/19 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ostaa laatua niin kestää, olen jopa vahingossa laittanu kuuman pellin uunista tohon ruokapöydälle kun sormia poltti eikä jääny jälkeekään.

Kaveri teki saman ostomokan kuin sinä ja ratkaisi asian laittamalla, tai siis teettämällä sisustukseen ja pöytään sopivan irtolasilevyn siihen päälle.

Vierailija
17/19 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasinalusia. Jouluna kaupoissa näkee esimerkiksi huopaisia lasinalusia. Meillä käytetäänkin semmoisia kun juodaan teetä tmv. sohvapöydällä. Kesällä lasinalunen on kylmän juoman alla kätevä kun lasi hikoilee ja pöytään jää märkää. Ei meillä toki arkena ruokapöydällä niitä käytetä.

lasinaluset eivät ole ratkaisu huonolaatuiseen pöytälevyyn.Perusoletus kaupankäynnissä on juuri se että saa rahoilleen vastinetta,vai sanoikohan pöydän myynyt myyjä ettei pöydälle saa laittaa kuumaa mukia?

Tee ap reklamaatio,pyydä uusi pöytä tai rahat takaisin.

Vierailija
18/19 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle on ollut aina selvää että kuumasta mukista voi jäädä rengas pöytälevyyn. Olin itseasiassa yllättynyt kun ikeasta ostettuun halpisruokapöytään ei jäänyt jälkeä kun kerran siihen hätäpäissäni heitin kuuman paahtoleivän kun se poltti kättä. Ja pöytä on ihan massiivista puuta, ei kalustelevyä. Meillä on erikseen iso ruokailupöytä olohuoneen yhteydessä olevassa "ruokailutilassa". Tämä on iskusta ostettu kallis ns. kunnon pöytä ja tähän kyllä jäi jälki kuumasta mukista.

Harmi ap kuitenkin että pöydässänne on jälkiä, mutta luulen että reklamaatio ei mene läpi. Ainakin itse pidän sitä niin selvänä asiana että liian kuuma muki voi jättää jäljen.

Vierailija
19/19 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos jäljet pöydässänne ovat kuuman mukin aiheuttamia ja jälki on siinä lakkapinnassa niin ainakin mä olen saanut jälkeä hieman häivytettyä kun hankasin siihen pehmeällä sienellä ruokaöljyä.

-19

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä