+++++ENSIKOIDEN KESKIVIIKKO+++++
Kommentit (28)
..voi jessus,miten mä aina onnistun tuhraamaan ton;)
Laralei: Onnea!!!:) Tosi ihanaa että tulee noita plussia, tulee taas vähän toivoa tähän omaankin yritykseen:)
Pepsi ja Hemuli: juu, tiedänpä mäki ton tunteen..viime kierrossahan oli kuvotukset, nippailut, keltaset pissat, herkistynyt hajuaisti, palelu, täti pari viikkoa myöhässä ja mitä vielä..sitte se nega ja täti vaan tuli vaikka olin niiiiiiin varma..prkl:( en tahdo missään nimessä lannistaa piinailijoita, kyllähän ne oireet voi olla ihan " oikeitakin" ..mutta mulle tais tehä mielikuvitus ja vauvakuume yhdessä tepposet..ja kyllä keljutti.Mutta pepsillehän se täti ei ollu vielä kuitenkaan tullu? +++++++++piinailijoille!
Mulla on menossa nyt kp8 ja yhden ovistikun jo koekäytin eilen että osaan sitte toimia kun kohta alan tikuttelemaan:)..ekaa kertaa niiden kanssa sählään:)
Viime kierrossa pupuiltiin joka toinen päivä ja kyllä hommasta meinas maku mennä kun väsyneenä yritti touhuta, kaupan päälle tuli vielä pissatulehdus..lääkäri sanoikin että sen voi saada herkästi juuri vauvanteko puuhissa jos pupuilee ahkeraan ja varsinkin jos ei mene heti pisulle ja pesulle vaan jää panttaamaan simppoja sisälleen..niin pöpöt pääsee kiipeämään virtsaputkea pitkin rakkoon..ikinä ennen ei ole mulla kyllä tuota vaivaa ollut, ja inhottava oli! Nyt on joka tapauksessa ovistestit kokeilussa..voi sitten muun kierron ajan pupuilla oman fiiliksen mukaan;)
+++Piinailijoiden jännäilyssä mukana!++++
vieläkin hihityttää nuo kolmoset :) mutta onhan se oikeasti kyllä riski jos alkaakin sikiöitä olemaan yli kolmen.. mutta kuiten nyt tuntuu ettei sitä ovista ollut edelleenkään, niin tuskin sieltä kaksosia tulee, kun ei edes sitä yhtä. mutta silti alkaa taas piinailuttamaan kun terolutkuuri lähestyy loppuaan.. :) toivotaan parasta, pelätään pahinta.
täytyy kyllä myönnytellä Q! meidän mamma-paulineassa on tosi äidillisiä pirteitä noussu esiin :) ja mie sitä niin rakastan!! ehkä me muut voidaan ottaa vähä oppia paulinealta niin ehkä se plussaki tulis helpommin :) voi kun mieki niin haluaisin raskautua! ensiksi varmaan pyörtyisin onnesta ja sitten vetäytyisin paulinean linjalle: vaalisin salaisuutta viimeiseen saakka :)
tuskin maltan odottaa sitä aikaa :)
MOOLI ILMOITA ITESTÄS!!!
fio, kp 18
Huh,olipas tullu tekstiä :)En taia muistaa puoliakaan ;)Täällä v.tutus hieman laantunu,oon jo asennoitunu jotenkuten ottamaan sen tädin vastaan,vaikka tiiän että itkuhan siinä sit loppujen lopuks pääsee ku se tulee.Aina sitä piikkiriikkisen toivoa elättelee niin pitkään.Aika jännä ku testas negan niin eipä oo kuvottanu yhtää tänään...:)Kyllä mieli tekee kepposiaan ;)
Nyt mussutan sipsiä dipillä.....
On se vaa niin et eipä se meiän käsissä oo millo niitä nyyttejä tulee.Se on vaa uskottava että joku tietää paremmin millon on sopiva hetki omalle nupulle.Nupuks mä sitä sit kutsun kun se joskus mun massuun muuttaa!Hih!Sitä vaa haluis aina kaikki heti ja nyt!
Meiän mammahan on ihana(PauliNea).Sopiiks et tästä lähin kutsun sua Mammaks...?Ihanaa masunkasvatusaikaa sulle!!Iso halaus ja rutistus!!
Jaahas,juuri tuosta mittarin otin kainalosta ni näytti melkee 37,4!!!!!
Voi ei,älä anna mittari mulle liikaa toivoo....Mulla romahtaa lämmöt aina enne tätiä tohon 36.5-36.7...iha joka kerta on näin käyny ja sillo viim. tietää et se on menoa!
Kaikille tasapuolisesti plussa-ja ovisonnee!!!!!!!!
Täytyy kyllä ihailla wäiskin rauhallisuutta asian suhteen :)
Onko teillä muuten sitä mahaviivaa linea negraa?Mulla se on jo valmiina,se on iha haalee mut sellanen kyl löytyy.Kerran ku mä sen äkkäsin jossai alkuvaihees yritystä ni luulin jo että täähä on tässä,raskaana ollaan.Mut se olikin jo ollu siinä valmiina.Ku ei oo aiemmin tarkkaillu itseään näin tarkasti niin sitä ei oo tiennykkää mitä kaikkee itsestään löytää ;)
Nooh,nyt ei taas pää toimi,skriivaan sit lisää jos juttusuoni rupee sykkimään :)
-Pepsis (3 ½ h:n päästä kp26/24-26.......)
Kuulkaas nyt arvon neitoset....täällä yks yrittää olla kaikkea muuta kuin äidillinen!!!!Tai Mamma!!!!!! ;)
Hiukset just värjäsin ja bikinirajat silotin (kauhee punotus päällänsä) ja suihkussa kävin ja vuorossa olisi kulmakarvat!Mulla on itsenäinen naistenilta ja miehen aattelin ottaa myöhemmin avosylin vastaan (miehestä on uskomaton apu tuolla makkarissa....kyljen lämmittimenä,kun palelu alkaa).Ja lasissa on kuplivaa....makuvettä :( No... voin tunnustaa,et villasukat on jalassa ja pyjaman housut ja vähemmän seksikäs t-paita,joten jospa palais maanpinnalle....mamma kuvaa mua just hyvin,muumimamma ;)
Pepsi.....hyvältä kuulostaa...sormet ja varpaat pystyssä edelleen..... ja Fiorella toivon,et hoito ' puree' sua masusta!!Ja ihanainen Q!!!!
Mooli ja Oon@ ainakin on kadonnut ja Brooke ja tiedän et moni muukin,mut en saa nimiä päähäni!!!!
Mulla tuli linea negra yhdessä kierrossa kesällä, tosi selvästi se näkyi. Ja samalla oli tosi kipeet rinnat ja kaamea myllerrys vatsassa ja alaselässä. Olin ihan varma sillon, että raskaana ollaan, mutta silti testit näytti negaa. :( Ja siitäpä lähtien nää kierrot onkin alkanut pidentyä megakierroiksi ja mennä muutenkin ihan päin p:tä. Joku kummallinen hormonihäiriö silloin käynnistyi.
Mutta nyt on sekin viiva häippässyt, uutta odotellessa :)
Joskus on tosi hankalaa...ett vaikka yrittää, ei nyytti anna kuulua itsestään...mälsää!!!!!!! *tuhannesti haleja täältä pääkaupungista!*
Fio rakas, täällähän minä. Töissä kiirettä ja ei muutenkaan kauheesti asiaa:=) Mut teidän ihanien kuulumisia toki luen!!!
Hemu; ei voi olla totta...miksi se nyytti antaa odottaa??!!!! Ihan epistä. Sulle nyytti ja HETI!!!:=) Voimia hemuhamili!!:=)
Q; oon suht kartalla sun kuulumisista...siis jos täti on tullakseen - tulis heti eikä kiusais sua!!!!
Lupasin koko maailmalle, etten tikuta tässä kierrossa. No, tikutin toki eilen ja tänään ja tasavahvaa viivaa näyttää. Höh, miehen kanssa nyt sen verran viilettä, että tää kierto menee harakoille. Hassua, miten sitä kuvitteli lapsellisuuksissaan, että jouluna olis kiva kertoo perheenlisäyksestä veljelle ja äidille....höh, toiv, ees jouluna 2006!!
Enivei, terkkuja kaikille sulkuille, joiden nimiä en maininnut...ja +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++säteitä joka iikalle!!!!!
-mooli
p.s. Oon@ on muuten OIKEESTI kadonnut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ihanan viestin taas laitoit! Mutta äidithän onkin aina niin viisaita ja viksuja ja vilmaattisia! :)
Fiolle vielä kaksosista, että kyllä mäkin kaksosia toivoisin! Kolmoset olis jo sitten aika hurjaa menoa... Mutta jokatapauksessa tarkoitus ei ollut sanoa, että kaksosraskauksien estämiseksi pitäisi ultrata vaan siis siksi että ei tulis nelosia tai vitosia tms, mitkä on jo todellisia riskiraskauksia!
-Q-