Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

löysin miehen exän kuvia laatikostamme!

Vierailija
21.11.2011 |

pengoin laatikkoamme,ja yhtäkkiä käteeni osui valokuva mieheni exästä.pian niitä löytyi muutama enemmänkin,missä halivat ja puuhastelevat yhdessä.ei todellakaan tunnu kivalta.mitä mieltä olette,otanko asian puheeksi?jokaisella pitää saada olla menneisyytensä,mutta etä yhteisten tavaroidemme joukossa..onko edes normaalia säästää kuvia exästä????mitä tekisitte?)=

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 1m x 2m kokoinen iso maalaus musta ja exästä olkkarin seinällä. Exä on taiteilija ja sen tehnyt mulle synttärilahjaksi vuosia sitten, se on aivan upea, eikä tulisi mieleenkään pois heittää. Nykyinen ei ole muuta todennut kun että kannattaa varmaan sisustaa uusikin asunto sen mukaan, että maalaus sopii väreiltään olkkariin. Asutaan siis yhdessä, ja mies on kuulemma ihan ok maalauksen suhteen, pitää upeana. Ainoa toive oli, että mielellään maalaus ei muuta makkariin :D

Vierailija
42/57 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen varmaan sitten lapsellinen,kyllä.mies vaan on vielä suhteemmekin aikana haikaillut exäänsä,ehkä siksi tunnen itseni "turhan" mustasukkaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex on ex, osa miehen mennyttä elämää.

Tietysti, jos haluat rähjätä ja riidellä, niin ala nalkuttaa ja luennoida siitä mitä yhteisessä laatikossa saa pitää ja mitä ei.

Millaiset lapsuudentraumat on oikein takana näillä aika usein palstalla esiintyvillä naisilla, joille mehen entiset on jotain hirveitä mörköjä? Vähän itseluottamusta kehiin, niin voi luottaa toiseenkin.

Vierailija
44/57 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös vanha hääalbumumme. Ei mun nykyinen mies ole niistä moksiskaan. Se on osa mun menneisyyttä ja meillä on pari lastakin yhdessä.

Menneisyys ei todellakaan ole nykyiseltäni pois!

Vierailija
45/57 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvansa pois!ihan normaalia,jos ei halua nähdä toisen entisestä rakkaudesta kuvia,varsinkin jos ollut vielä teidänkin suhteessa tunteita häntä kohtaan!!

Vierailija
46/57 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin jokin aika sitten mieheni ja exäni suutelukuvan kehystettynä ja vetäisin tolkuttomat raivarit.

Pahalta se tuntui, kun tämä exä on meidän elämässä heidän yhteisten lapsien takia.

Mutta jotenkin helpottavaa kuulla, että olen ylireagoinut ja että on normaalia säilyttää niitä kuvia :)

Rupesin meinaan raskaushouruissa kuvittelemaan kaikkia salaliittoja yms :D

Vierailija
47/57 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laita miehen tavarat siihen.

Minusta olisi kamalaa, jos 28v iässä minut kohdannut mies ei olisi ennen minua halannut ketään!

Vierailija
48/57 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmilta.miehesi saa säilyttää kuvansa,voisi siirtää omaan talteensa.toisaalta,sinunkin reaktiosi on normaali,jos omaat huonon itsetunnon ja ongelmia exän kanssakin ollut.kyllä itsekin olisin varmaan pahalla mielellä..

Vierailija
49/57 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanot tottakai et haittaa sua,ei tartte pitää toisten naisten kuvia laatikoissa ei todellakaan

Vierailija
50/57 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies saa säilyttää täällä vaikka pilkkihaalareita vuodelta 1986, jos niin katsoo tarpeelliseksi tehdä. En ole ikinä ymmärtänyt ihmisiä, joilla on niin heikko itsetunto, että he eivät kestä puolisonsa aiempaa elämää. Pois pitää siivota äiti ja isä, sisarukset, kaverit, exät, koulu- ja opiskeluaika, aiemmat asuinpaikat jne. Pitää aloittaa täysin neitseelliseltä pohjalta ilman, että on koskaan ollut mitään elämää aikaisemmin.

Minusta olisi kamalaa, jos mieheni ratsaisi laatikoita ja tulisi mustasukkaiseksi provinssirock-lipusta vuodelta kirves ja kivi vain siksi, että lipussa on yhden Jaskan puhelinnumero ja sydämen kuva.

Vierailija
51/57 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heittää pois tai minä heitän, mitä hittoa säilytät jonkun kollin lankapuhelinnumeroita ja vielä sydän! HÄH! SYDÄN!!! Ja oot vielä olevinaan mun kaa parisuhteessa.! Prkle! Sanoit aina että se Jaska ei meinaa mitään mutta tässä se nähdään!!!!

Vierailija
52/57 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kuuntelisin vastauksen tarkkaan ja reagoisin sen mukaan. Luultavasti antaisin kuvat takaisin ja sanoisin etteivät mahdu munkaa samaan huusholliin.

Vierailija
53/57 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse kuviin tulee niin mielestäni elettyä elämää ei tarvitse piilottaa ja poistaa kun elämäntilanne muuttuu. Miehen ei tarvitse hävittää kuvia eikä sinulla ole oikeutta sellaista pyytäkkään. Sen sijaan kuvien sijainnista voitte keskustella, mieti mikä sinullekin olisi mukava sijoituspaikka niille ja sen jälkeen pysyt kuvista erossa.

Paljon suurenmpi ongelma teillä on mikäli mies edelleen haikailee exänsä perään, eikä sitä ongelmaa kuvien piilottaminen poista. Oikeasti sinulla on valinnan paikka, hyväksytkö miehesi kaipuun toisen luo ja jatkatte yhdessä vai olisiko aika kokeilla elämistä erillään. Itse en suostuisi toisen laastariksi ja sitähän sinä valitettavasti taidat olla.

Vierailija
54/57 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa (nuoruus)muistojen säilyttämisessä on?

Vierailija
55/57 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi nyt on niin sinut taulun kanssa ja varma sinusta:))

Vierailija
56/57 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En heitä kuvia pois. Siis mitää kuvia. Ne on mun kuva laatikossa jota harvoin katsotaan. Siellä siis kaikki kuvani. Sitten huolestutaan kun exän kuva on erillisenä yöpöydän laatikossa.

Vierailija
57/57 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksisin ihan helvetin lujaa jos joku pyytäisi minua poistamaan kuvat exästäni. Mustasukkaiset hullut ei oikein nappaa.