Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***KESÄKERTUT PINOON***

09.11.2005 |

Huomenta!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikkoja siis tasan kymppi! :)

Vierailija
22/33 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä on ollut hunoa oloa ja väsymystä,niin ei ole jaksanut edes raahautua koneelle.

Tänään voin sitten paremmin kuin moneen päivään. Sain jopa jotain syötyä. Yökkäsinkin vain kerran aamulla. Hurraa

Jo valitteli kun on tullut näppyjä. Pakko myöntää,että sama täälä. Näppyjä on naamassa ja rinnoissa.Ennen ei ole buberteetin jälkeen ollut yhtään näppyä missään :/ Ja muutenkin olen ollut aivan yliherkkä kaikkille mille olen vähänkin allerginen. Join vain 1dl greippi limskaa,niin voi sanonko mitä kun kutisi koko päivän.

Joku jutteli seksielämästä. Täälä tosiaan seksielämä sujuu ihan ok. Varsinkin viikonloppuisin.Paitsi silloin tietysti kun oksettaa.

Tänään tuli myös ensimmäinen todellinen himo. Hernekeittoa oli pakko saada ja heti. Onneksi oli purkkihernekeittoa kaapissa,muuten olisi pitänyt lähteä kauppaan hakemaan.

Jaksamista kaikille!

Lilli 10+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miona: Meillä jouluna lahjotaa vain ja ainoastaa kummilapset sekä omat lapset ja molempien vanhemmille laitettiin tänä vuonna kalenterit lasten valokuvilla. Tehtiin tuo päätös viime vuonna, kun rahat oli joulun alla tiukalla. Nyt ei niin tiukkaa, mutta päätimme pysyä viime vuotisessa käytännössä silti. Kukaan sukulaisista ei ainakaan näyttänyt, jos oli loukkaantunut. Joulua meillä vietetään kotosalla myös tänä jouluna kuten viime vuonnakin. Pääsee paljon vähemmällä kun ei tarvitse lähteä kolmen alle kouluikäisen kanssa mihinkään mummolaan raahautumaan. Vielä lahjojen lisäksi kun tuolle kuopukselle pitäisi erikko eväät kuljetella mukana, kun ei joulupäydästä mitään sopivaa suuhunpantavaa löydy.

No joo, sit omaa napaa (lisää)

Pahaolo ei ole tänään illasta lähellekään yhtä paha kuin eilen. Tänään otin pienen hörpyn kahvia illalla eikä päätäkään särje niin kamalasti! Kahvi pisti kyllä ykän kylään, mutta meni ohi yhtä nopeasti kuin tulikin. Kummasti auttoi kun sain nukuttua iltapäivällä pienet päiväunet ja syönyt olen pakolla..pelkkää ruisleipää, ilman päällysiä! Kylmä maito tuntuu myös auttavan minulla tuohon öklötykseen.

Saas nähdä millainen yö tulossa, esikoinen on saanut flunssan ja ahdistellut on illasta jo aikalailla..voi tietää taas itselle katkonaisia unia, kun pitää yölläkin lääkitä =( No tätä tämä meillä on!

Oikein mukavaa keskiviikkoiltaa kaikille!!!

Hattara 7+0 (tarkistettuna kalenterista ;oD )

Vierailija
24/33 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

noihin hormooninäppyihin kommentoida, että erittäin tuttu vaiva on! Kasvot, hartiat ja käsivarret kukkivat..toivottavasti rauhoittuu tuokin toiselle kolmannekselle käännyttäessä *peukutttaa*

Tsemppiä ja jaksuja kaikille!

Vierailija
25/33 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kuvotus jatkuu ja ruoka ei maistu!! Satsumat numero yksi, jollekin muullekin näkyi maistuvan. Esikoista (poikaa) kun odotin niin samallalailla satsumat upposi, onkohan odotettavissa toinen poika?!! Tyttöä kun odotin söin jugurttia..

Vähän on tänäänkin huimannut, saunassa en ole uskaltanut nyt käydä, kun isännällä iltavuoro viikko. Meinaan et jos taas alkais huippaan ja olen yksin muksujen kans saunassa.

Seksielämä... Välillä hiljaista, mut ei nyt sentään täysin pohjamudissa eli eikös silloin ole ihan ok. Näin kun isäntä on ilta/yövuorossa niin en jaksa kyl valvoa tuonne puolilleöin..No way!!

Maanantaita edelleen odottelen, et pääsis neuvolaan!!!

Illan jatkoja kaikille!!!!

Vierailija
26/33 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei,

ilmoittaudun kesäkerttuihin mukaan la on 0606 ja lapsi on neljäs!

Muut mukelot: poika 97, tyttö 00, tyttö 02. Tällähetkellä työelämässä ja opiskeluissa kiireinen, on ihanaa taas jäädä kotiin ja pitkä kesäloma tiedossa! Ikä 34 vuotta

Vierailija
27/33 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

täälä yks joka ei onneks oo viime yön oksentelun jälkeen oksennellu. Joskaan ei o tarvinnu paljoa syödäkään =) pari teekuppia, yks riisipiirakka ja kupillinen kauramuroja =) siinä mun tän päivän syömiset. Ja paljon pepsimaxia ja satsumia =) kun suussa on koko aika olo ettei oo pessy hampaita ts. sellanen krapulainen olo niin pakko lappaa purkkaa tai jotain terveellistä suuhun =/ toivon tosiaan ettei viime yö toistu taas ihan heti...

Ryhdistäydyin tänään oikeen, ja pesin kylppäriä, imuroin ja pesin lattiat.. ukko katto ihmeissään vieressä mut älys sitten painella haravoimaan pihaa ja pesemään autoa =)

Rupespa mokoma puhumaan että kun ens tiistain neuvolassa hän saa varmuuden tästä raskaudesta niin sitten vois kertoa hänen vanhemmilleen ja sisaruksilleen.. Sanoinkin että kerro vaan mutta hän haluaa varmuuden.. no onko enempiä varmuuksia kun kaikki nää oireet.. paha olo, kuvotus, palelu, erilaiset intohimot (punajuuri,satsumat, jätski) ,arat tissit, illalla pömppö alamaha.. ? ja

ennen kaikkea se plussa tikussa :D

No ehkä hälle tulee todelliseks sitten kun neuvolassa vahvistuu että todella ootetaan pienokaista :)

Kesä06 8+5

Vierailija
28/33 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naureskelin ja mies nauro ku sanoin seksielämägallupin... Se sanoki asian ite et ku plussa tuli,seksi hävis....Noin kerran viikossa on yritetty hommat hoitaa....

Ja joulujutuista...Meillä on nyt eka joulu et aikuisille ei osteta lahjoja. Ja vaan kummilapsille ostetaan. Ja veljen lapsille.. Mut niistäki kertyy melkonen joukko. Mut oonpa ostanu jo kaikille lahjat,joilleki vaan pieni lisä pitäs vielä keksiä.. Viime jouluna (pojan eka joulu siis!) alotettiin myös jouluaaton vietto tai siis pukin käynti meillä,molempien vanhemmat ja pojan kummisetä paikalla. Ihanaa pienellä porukalla olla,ei tartte pahemmin valmistella jos jonkinlaista...

Ja joo,koko ajan on paha maku suussa. Kolmesti oon pessy hampaat jo tänään ku ei voi napostella pitkin päivää,poika ei kyllä vinkus mut hoitolapsista tyttö 5v kysyy heti -mitä suussa?

Mut ihanata ku voi syyä,sämpylät keittokinkulla ehoton yhistelmä nyt.. Koko ajan on nälkä,varsinki näin illasta... Ja vettä pitää saada keskellä yötäki ja sekös ramppaututtaa...Ja sit ei saa nukuttua enää...

Mun mielestä taas nopeeta menee aika,aina uus viikko alkamassa.... Ehkä nyt on niin paljo tekemistä ja juhlia mitä suunnitella...

Suhmura 9+6

Vierailija
29/33 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

. .[color=violet]Ultrassa ei sitten näkynyt ketään. Verta ja kai istukkakudosta mikä ei oo viel tullu pois. Se siittä taas. Ei voitu sanoa etes onko tuulimuna vai mikä, mutta samapa tuo, kun yhtä kaikki on surkee olo.

Meille ei sitten saatu vauvaa tälle vuodelle etes alulle. Ja voi olla ettei vähään aikaan tuu etes " yritystä" . Rankkaa kokea tällanen useamman kerran peräkkäin. Aika näyttää miten tästä eteenpäin.

Sain sitten suun kautta otettavan Mifegyne tabun mikä pehmittää paikkoja. Huomenna lekuri soittaa HCG:n tuloksen. Jos se on alhainen niin perjantaina lääkkeellinen tyhjennys. Jos arvot korkeat niin huomenna kaavinta. Haluavat arvojen ollessa " liian" korkeat ottaa näytteen istukkakudoksesta.

Kaikkea hyvää teille.

Zatu

Vierailija
30/33 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella pahoillani. Miten meitä kesiksiä näin koetellaan nyt?? Ei tällaisiin löydy sanoja mutta itsekkin km kokeneena tiedän mitä käyt läpi.

Oikein paljon voimia sinne ja lohdutuksia vaikka tuskin tällä hetkellä ne auttavatkaan :(

Toivon että teillekin pian se pikkuinen suotaisiin, tavalla tai toisella :)

Marieela

Vierailija
31/33 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sanoja ei ole mut mielessä olet....

Vierailija
32/33 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kailille. Käyn täällä näköjään aika harvoin.... Yritän silti pysyä mukana!

Zatulle suuret pahoittelut ja osanotot. Todella kurjaa! Mä pelkään, että mulle tulee käymään samoin. Mä olen vaan niin vainoharhainen edelleen, että pelkään, ettei mitään vauvaa edes ole. Ihan vaan siksi, ettei mulla ole mitään oireita. Koita jaksaa! Aika ei vielä ollut, mä uskon myös kohtaloon!

Tosiaan ei mitään oireita. Paitsi ne arat rinnat. Mä luen teidän pahoinvointi ja väsymys tarinoita ja ajattelen, että olispa mullakin edes hetken pahaolo, että voisin kuvitella olevani raskaana.

Mä sain ekan neuvola-ajan vasta joulukuun alkuun!!! Mulla on silloin menossa jo viikko 12. Eikö ole ihan tosi myöhäinen aika?? Vai onko normaalia. Siihen asti täytyy sinnitellä tässä epätietoisuudessa, ellei sitten ala vuoto...

Seksielämä... mitä se on? Mun ei vaan tee mieli. Ehkä mä tavallaan pelkään, että sitten viimeistään alkaa vuoto??!! Vaikka todellakin tiedän, ettei siitä ole vaara. Ja jos menis seksin takia kesken, niin ei siitä olisi muutenkaan eläjäksi! Yritän kyllä ajatella miestänikin ja meinaan yllättää hänet positiivisesti tässä lähipäivinä! =)

Eikö kukaan muu ole näin skeptinen ja epäile koko raskautta? Ravistakaa mut uskomaan tämä ihana onni! =)

Nyt täytyy mennä suihkuun ja nukkumaan. Aamulla on töitä!

Kesäheinä rv 7+6....

Vierailija
33/33 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti siellä neuvolassa ei tule varmuutta raskaudelle. Ainoa millä vois tulla on sydänäänet, mutta ne kuuluu todella harvalla tossa vaiheessa mahan päältä. Itse kävin eilen neuvolassa ja halusin edes yrittää kuunnelle sydänääniä. Terkkari kokeili aikanasa ja sanoi, että hiljaista on niin kuin pitääkin. Yleensä kuulemma vasta viikolla 12 saa hyvin kuulumaan sydänäänet sillä niitten laitteella.

Sain ultra-ajan kuukauden päähän. On se taas pitkä aika odotella sitä, että onko kaikki kunnossa. Kyllähän sitä miettii, että oireet on vahvat eikä oo menkat alkanut ja tietty testit näyttää plussaa, että luulis olevan raskaana. Ja alkuraskauden ultrassa todettiin kaverin kasvamassa oikeassa paikassa. Mut silti olo on mullakin epävarma... Tosin koko suku tietää jo, mut mummokin on kyllä kertonut eteenpäin.