Mieheni kertoi telakoituneensa saunaillassa
Mieheni tuli juuri kotiin saunaillasta. Hän kertoi minulle, että on "telakoitunut" siellä kaverinsa kanssa. Eli olivat asettaneet kalunsa vastakkain ja sitten vuorotellen vetäneet esarit toisten päälle.
Mitä tästä pitäisi ajatella? Olen järkyttynyt.
Kommentit (884)
Olen erittäin loukkaantunut. Ei Suomea puolustaneet mitkään hinaajat, sotaveteraanit eivät tällaisen Suomen puolesta taistelleet. Mannerheim ei varmasti olisi tätä hyväksynyt, nyt on kaikki niin vapaamielistä. Iljettää!
Tiesit varmasti jo otsikosta mikä tulee olemaan keskustelun sisältö ja millä varmuudella tähän vedetään veteraanitkin mukaan. Jos loukkaannuit, miksi otit riskin ja tulit tänne henkisesti murjottavaksi, arvon tiiliskivikonservatiivi?
Jos et kestä nykymaailmaa, niin aina löytyy ammattiapua. Jos apu ei kelpaa (ei yllättäisi) voit myös myydä ja irtisanoa kaikki modernin elämän mahdollistavat asiasi, kuten tietokoneen jolla itkuvirtesi tänne sävelsit, ja matkustaa vaikka Linkolan kanssa ryöstökalastamaan järville ja huutelemaan maailmanloppuanne.
Turkuses on aurjoen rantsul telakoi oike kauhiast.luntsiaikaan siin 11-12.30 kokoontuu kimppatelakoijat siihe Joutsene vierrehe,pikkusen mäennypylän taakse sessioimaan.Talvisin ei jäykistellä,kesäisin oon nähry yhren eroctin tässä kimppakivassa.Käsien pesu ons tosi tärkiää enne telkointiketjua-siin voi olla ympyräs 8 miästäki.tois viikolla joku uudel panoraamakameralla teki sessiosta kuvasetin.Se on tull eemeilis kotikoneelle.Joskus duunis kaupunkitalos kattelen sit sihteeriltä salaa ja samalla jännityskihelmöi kasseis.KÄSIPESU ON TÄRKIÄÄ!huutomerkki!
Siis voitteko uskoa, mä kerroin tästä telakoitumisesta miehelleni, sanoin et se on nyt uusinta uutta ja et pitäisikö sen kokeilla kans. Vaikka vaan kerran saunassa. Arvatkaa mitä se vastas?! Että hän ei oo mikään homo, mut jos testattaisiin mun nenään.
Sen terska mun NENÄÄN?! Onks niinku mitään alentavampaa ku muna nenässä?! Mä oon ihan pöyristynyt, tollasen miehenkö kanssa mä oon mennyt naimisiin ja tehnyt lapsiakin :-/. Mä sanoin sille kyllä et mun mielestä sen vastaus oli ihan sikatörkee, mut äijä on sitä mieltä et koko telakointijutun ehdottaminen oli multa pohjanoteeraus :(
[ja btw tää ei valitettavasti oo sit ees trolli]
Kuulen eka kerran tämmösestä. Ihanko oikeasti tämmöstä tapahtuu? EI VOI OLLA.
Varsinkin tämmösiä provoja maailmaan mahtuu, koko ketjuhan on vain eukkojen huijaamista:)
Tosimiehet puhuu pomon vaimosta tai tyttärestä, homot sitten on erikseen.
Lapsena sitten varmaan jotkut on kokeilunhalussaan koittaneet pari kertaa runkata kaveria tms., siitä ei pidä huolestua; ihan terveitä aikuisia heistäkin yleensä tulee.
Tapahan opetetaan miehille jo alokasaikana armeijassa ja se on vanha saksalainen perinne. Jääkärit toi sen Suomeen Saksasta tullessaan vuonna 1918, mutta sotahistoriassa on viitteitä, että Venäjän armeijassa se myöskin tunnettiin.
Tuosta tavasta voitte lukea lisää Pekka Leimun väitöskirjasta Pennalismi ja initaatio suomalaisessa sotilaselämässä.
Leimu Pekka Pennalismi ja initaatio suomalaisessa sotilaselämässä - Kansantieteellinen arkisto 33
Suomen Muinaismuistoyhdistys, 1985, 330 s., 1. painos
http://www.antikka.net/naytatuote.asp?id=568600
Herodotos kertoo Aleksanteri Suuren armeijassa taisteluparin olleen yleensä aina "intiimi telakkayhteisöön vihitty taistelupari" ja juuri siksi he taistelivat tavallista kiivaammin. Olihan puolustettavana telakkatoveri.
Arvatkaa mitä se vastas?! Että hän ei oo mikään homo, mut jos testattaisiin mun nenään.
Sen terska mun NENÄÄN?! Onks niinku mitään alentavampaa ku muna nenässä?!
Ei millään pahalla sinua kohtaan, mutta joko tässä niinku sinun sieraimesi on niinku aivan helvetin suuri tai vaihtoehtoisesti miehesi vehkeen kärki niinku helvetin pieni, mutta esari ihan helvetin suuri.
Voisin kyllä keksiä jotain vieläkin alentavampaa, jota miehesi voisi ehdottaa sinulle tekevänsä kalullaan, mutta taidan jättää väliin, jotta homma ei mene rikoksen puolelle.
Mä sanoin sille kyllä et mun mielestä sen vastaus oli ihan sikatörkee, mut äijä on sitä mieltä et koko telakointijutun ehdottaminen oli multa pohjanoteeraus :(
Mitäs niinku lähdit ehdottamaan asiaa, josta sinulla ei ole mitään muuta pohjatietoa, kuin suunnilleen tämän palstan tekstit - niinku - ja siltikään et tajunnut, että telakoitumiseen vaaditaan kaksi miehistä värkkiä, ei miehen värkkiä ja toisen gargantuamaista sierainta, niinku.
Aika monet ovat yrittäneet väittää, että telakoituminen olisi jotenkin homoeroottista. Ei ole. Telakoitumisrituaaliin kuuluu ainakin Ikurin, Tesoman ja Korson seudulla se, että kuunnellaan niin lujalla kuin kehdataan Popedaa. Eikä mitä tahansa Popedaa vaan nimenomaan tätä käyttötarkoitusta varten sävellettyä hymniä, jonka nimi on "Telakalle töihin".Sen on sanoittanut Pate Mustajärvi, joka nyt ei ainakaan ole homo. Olen pahoillani, että tämä salaisuus tuli nyt julki mutta totuus on jotenkin pelastettava. Sen sijaan pysyköön jatkossakin salaisuutena, mitä tarkoittavat laulussa hoetut "hitsaa, hitsaa!" ja "saumaa, saumaa!".
>>Eli esim 4 henkilöä telakoituu kerralla
Meilläpäin sitä kutsutaan junakoitumiseksi, jos vähintään 4 on kerrallaan letkassa.
Kun junassa on vähintään 10 miestä, saadaan aikaiseksi täydellinen, kosminen AURINKOYMPYRÄ, eli täydellinen takaisinkytkentä on tuolloin mahdollista.
Silloin kaikilla on yhtä hauskaa ja olo on kuin lastenlaulussa kerrotaan: "Häntä pannaan toiseen korvaan toinen kärsää käyttää..."
Seähän täs on ongelmana et mulla on ihan tavallinen nenä ja ihan normisierainkoko. Mut siis joo, on tol miehel ehkä pienehkö peniksen kärki ja esaria silleen reilusti.
Ja siis pelkästään tänä palstan ja näkemäni kuvan perusteella mä oon ehdottomasti sitä mieltä, että telakoituminen on mahdollista vaan jos on kaksi penistä. Toi sierainhomma on sit kyl jo jotain täysin häriintynyttä.
EI MEILLÄ PÄIN TUOMMOSTA HOMMATA !!! IHAN OKSETTAVAN KUVOTTAVAA !! LIEKKÖ ETELÄSSÄ ERI MEININKI........
Lapasen ulkopulella telakointi on tosinta totta. Todelliset telakka maisterit (tai telakkamestarit) tekee toki ns. lapasella harjoitteluita. Se helpottaa ja luonnollistaa esan kanssa toimimista, eli kauppareissut yms. yllättävät telakoitumiset hoituvat paremmin, kuin käden käänteessä.
mahdat olla? Olen nimittäin Ivalosta, ja täälläpäin on aika laaja telakoitumispiiri. Meitä on parisenkymmentä 17-50 vuotiasta miestä, joiden kesken saunoessa tätä tulee aina silloin tällöin tehtyä.
Etelään tämä tuli itse asiassa vasta myöhemmin, mikäli on tätä ketjua uskominen. Isoisoisäni nimittäin telakoitumisen "yleistytti" sekä Ivalossa että synnyinpaikkakunnallaan Muoniossa. Jo 1800-luvulla Lapissa oli siis jonkin verran telakoitumista, nykyisin se on jo oikeastaan yhtä yleistä kuin Tampereella (sieltä tunnen yhden melkein 40-henkisen saunaporukan, joille telakoituminen on todella tuttu juttu).
Suksikaa sekopäät vittuun! Kuka saatana tämmösenki on keksiny! ÄO NIINKU MAJAVALLA
Mikä sitä miestäs oikein vaivaa. Eikö ny prkl oo mitn muuta tapaa osoittaa toveruutta
Telakointi eli "dicking" ei ole ainostaan Suomen saunailtojen kohokohta vaan olen kokenut samanlaisia rituaaleja ympari maalimmaa. Esimerkiksi, meita oli Kurri, Tikkanen, ja mina kerran Las Vegasissa Bjorn Borgin polttareissa kun Borg pyysi etta joku telakoisi hanen kanssaan. Kurri ja Tikkanen ei suostunut ku Borg on ruotsalainen enka minakaan siihen kun en tunne Bjornia kovin hyvin. Mutta onneksi mukana oli Rahnaston Olli joka sitten telakoi oikein "munan" takaa Borgin kanssa. Kaverit sai paljon respektia muulta jengilta kylla sen jalkeen. Toisen tapauksen muistan kun olin Kiinassa Nykasen kanssa ihan vaan ostosreissulla ja jarjestettiin parin paikallisen kaverin kanssa Maggies'in alakerrassa pikku yksityisbailu vaikka siella ei saunaa ollutkaan. Siella oli oikein telakointimessut jos nyt totta puhutaan. Oli ihan mielenkiintoista seurata vieresta vaikka teki kylla pahaa kun Nykanen telakoi Yao Mingin kanssa....Ming ei nimittain ole mikaan millimetrikaveri. Ens viikolla oon lahdossa Romon ja Raikkosen kans Karibialle ja siella on tarkoitus telakoitua ainakin Barrichellon ja Ronaldinhon kanssa. Eli alkaa nyt todellakaan seksia ja homoilua sekoittako telakointiin!
Eniten tuossa hommassa huolestuttaa se, että sukupuolitaudit tarttuvat tuossa hommassa satavarmasti... Yhtä pahaa kuin uskottomuus siinä mielessä Tyhmiä olette, naiset, jos tuollaista miestä katselette...
Ei voi olla totta että joku oikeasti tälläistä "telakoitumista" voi vakavalla naamalla sanoa hetero toiminnaksi. Kyllä minusta jos muna on ollut perseesä ja itseltä samanlainen vehe löytyy on niin homo kuin olla voi.
Itse en ole edes koskaan kuullut tälläisestä homoilusta ja onneksi en... No minun puolesta telakoitukaa vaikka auton pakoputkeen ja luojan kiitos omassa kaveri porukassa tuollaiset pelleilyt ei ole tullut kenelläkään edes mieleen.
Ja uskallan kyllä väittää että tuollainen sekoilu ei kyllä tule ensimmäisenä metsästäjien mieleen paremminkin sopii puun halaajien ja kettutyttöjen (poikien) sekoiluksi.
Vai että telakoituminen... huh huh
Mies 32v ja HETERO
ei meilläpäin miehet tuommosta kyllä harrasta, siis heterosellaiset kuten ei myöskään heterotytöt saunailloissaan koskettele toisiaan millään lailla homoerotteisesti eli ei intiimipaikat kosketa kyllä toisiaan vaikka ns. pestäisiin toiset hiukset... heh.