Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni kertoi telakoituneensa saunaillassa

Vierailija
20.11.2011 |

Mieheni tuli juuri kotiin saunaillasta. Hän kertoi minulle, että on "telakoitunut" siellä kaverinsa kanssa. Eli olivat asettaneet kalunsa vastakkain ja sitten vuorotellen vetäneet esarit toisten päälle.

Mitä tästä pitäisi ajatella? Olen järkyttynyt.

Kommentit (884)

Vierailija
81/884 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos tää oikeesti on totta, niin hyi saatana. Mulla on homoja ja lesboja kavereina ja hyväksyn täysin, mutta ihan eri asia, jos "heterot" pettää vaimoaan miesporukoissa.

Tässähän on jo moneen kertaan selitetty, että kyse ei ole mistään seksuaalisesta, vaan ihan miesten keskeisestä yhteenkuuluvuudesta. Ei sen kummempi juttu kuin lätkämatsissa käynti jne.

Vähän ihmetyttää, että tämä edes tulee naisille yllätyksenä. Pitää varmaan omalle rouvallekin joskus asiasta mainita...

Vierailija
82/884 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mieskään kertonut, ei kyllä käy saunailloissakaan. Jaa-a, taidetaan olla liian vanhoja tähän kulttuuriin muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/884 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on uutisia;

miehesi on bi-seksuell

Vierailija
84/884 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se voi olla homoa, jos nuolisuorat heteromiehet koskettelevat peniksiään täysin heterolla tavalla. :smoke:

Miten mies voi koskettaa toista miestä peniksellään heterolla tavalla? Mahdotonta.

Vierailija
85/884 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki :)

Itselleni tämä tuli aivan yllätyksenä kun olin toista viikkoa intissä. Eräänä iltana kessu tuli noutamaan minut ihan keskiyöllä punkastani ja sano että nyt opit miesten tavoille. Vei sitten minut saunatiloihin missä meitä odotti eversti ja monia muita korkea arvoisia miehiä. Olin aluksi vähän hämilläni, mtta osoitin miehille kuitenkin kunniaa jonka jälkeen eversti pyysi minua istumaan alas ja sitten hän selitti minulle mistä on kyse.

Oli iso pala niellä, everstille tämä oli jo opetettu pienenä ja oli pahoillaan, ettei omat vanhempani opettaneet näitä asioita minulle.

Kuitenkin nyt on opittu miesten tavoille ja onnellinen oon siitä :) kivaa on ollu aina siitä lähtien. Nykyään käyn vanhempien kavereitten kanssa saunomassa ja elämä tuntuu jotenkin värikkäämmältä :)

Älkääkä poijjaat huolestuko jos tulee teille uutena juttuna!

Vierailija
86/884 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tää oli lehdessäkin jo

Luulin, että tää on valtakunnallisesti kaikkien tiedossa. Itellä kokemuksia 1980-luvun alusta asti, ja sen verran yleiseltä tuo on vaikuttanut mitä miesten kanssa olen jutellut, että huhhuh. Tällainen äläkkä ikivanhasta jutusta!

Vierailija
87/884 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut naurussa pitelemistä tätä ketjua lukiessa, täytyy vain sanoa, että jotkut on vietävissä kuin pässi narussa...

Vierailija
88/884 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut naurussa pitelemistä tätä ketjua lukiessa, täytyy vain sanoa, että jotkut on vietävissä kuin pässi narussa...

ei naurata yhtään. Pysynyt hyvin "salassa" tämäkin pikkujuttu, juuri tämän takia. Kaikki tiesi että paskamyrsky tulee jos eukot saa tietää pienestä miehekkäästä eleestä.

Vierailija
89/884 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt se on kyllä epäonnistunut työssään. Kyllä telakoitumisen pitäisi pysyä täysin luottamuksellisena asiana.

Vierailija
90/884 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se voi olla homoa, jos nuolisuorat heteromiehet koskettelevat peniksiään täysin heterolla tavalla. :smoke:

Vierailija
91/884 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaastaava suoritus naisilla lienee häpyhuulten asettaminen limittäin jota voisi kutsua vaikkapa korttipakan sekoittamiseksi, pakan sekoitus tjsp?

Vierailija
92/884 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene ny vittuu täältä hinttari rölläämästä ihmisiä ja jos toi on totta nii miehes o umpihomo!

Vierailija
93/884 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, normitoimintaa - tai olis jos pystyis tähän. Mun esarini on liian ahdas, ei onnistu. Arvatkaa vaan mitkä traumat kun jää porukassa ulkopuoliseksi. Armeijassa kokeilin, kun porukan paine painoi ja piti osoittaa veljeyttä. Ei ois pitänyt, lopputulos oli kamala. Telakka lukkiutui. Erottamiseen tarvittiin lääkäriä. O

Oon kyllä kuullut että jossain päin tai aiemmin historiassa meitä lukkokulleja arvostettiin. Osoitti, että oli valtaa hallita.

Vierailija
94/884 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään nimeltä "telakoituminen" on vuosisatoja vanha miesten veljeysrituaali joka on pysynyt salassa naisilta. Suomessa telakoitumista harjoitetaan saunassa, ulkomailla mm. kalastusreissuilla sekä ennen metsälle menemistä. Aloittajan mies onkin tehnyt suuren rikkeen ja virheen kertoessaan tämän vaimolleen.

Rituaalissa ei ole mitään homoa ja se on miesten välinen riitti joka yhdistää heitä.

Vierailija
95/884 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen miehen penistä ilman homoksi leimautumista. ainoa rajoitus on että vähintään toisella oltava esinahka leikkaamaton. yleensä esinahan liikutus toistensa yli lopetetaan ennen seksuaalista kiihotusta ja eipä se sen jälkeen edes onnistu koska löysät on kokolailla silloin takana. muutamat saattaa ejakuloida ilman erektiota joten ns. "liukas telakointi" on myös mahdollinen mutta kuitenkin harvinaista

Vierailija
96/884 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa mitään uutta ole.Normitouhua tuollainen.Meillä töissä saunaillassa "uusien" kundien sisäänajo tapahtuu seuraavasti.Selät vastakkain toisissa kiinni alasti pöydällä seisten,kumarrutaan eteenpäin otetaan omien jalkojen välistä kädellä kiinni kaverin kasseista.Kun molemmilla tukeva ote niin laskusta aletaan vetämään ja noustaan suoraksi.Se kumpi helppaa ekana on häviäjä.Perussetti tuollainen kaikille uusille.Tästä on todisteena videokuvaa.

Vierailija
97/884 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä kuullu tollasesta ja nyt täällä tyypit kommentoi et se on yleistäkin että miehet tekee keskenään tollasta tai jopa työntää kalunsa toisen perseeseen??? Jooh. Jos mun mies tekis tollasta niin sanoisin et reiluuden nimissä mullakin pitäis sit olla oikeus hinkkailla sukuelimiäni kavereitteni sukuelimiä vasten tai harrastaa niitten kaa anaaliseksiä ihan vaan kaverimielessä. En tosin todellakaan kenenkään naisen kaa haluis tehä mitään vastaavaa.

Vierailija
98/884 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

poista tuo smoke

Vierailija
99/884 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia telakoiduttu miiniksen kaa. Sil venyy jo nii hyvin et onnistuu kahen kaa. Siksi se olikin aremijassa suosituin alikessu ehkä ikinä :x

Vierailija
100/884 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää näyttäkö lapsille tai miehellenne:

http://dl.dropbox.com/u/31333543/telakoituminen.jpg