Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kertoi telakoituneensa saunaillassa

Vierailija
20.11.2011 |

Mieheni tuli juuri kotiin saunaillasta. Hän kertoi minulle, että on "telakoitunut" siellä kaverinsa kanssa. Eli olivat asettaneet kalunsa vastakkain ja sitten vuorotellen vetäneet esarit toisten päälle.

Mitä tästä pitäisi ajatella? Olen järkyttynyt.

Kommentit (884)

Vierailija
61/884 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kaikki miehet eivät tietenkään kuulu tähän telakoitujamiesten eliittiin, vaan on jätetty kai ihan tarkoituksella ulkopuolelle.

Jos jostain telakoituminen kuulostaa hauskalta leikiltä tai edes kokeilun arvoiselta, eikä ole vielä myöntänyt homouttaan, häntä kutsutaan kaappihomoksi. Muistaakseni se oli pari prosenttia miehistä. Tavallisessa saunaillassa tuollaisen ehdottaja saattaa joutua etsimään vaatteitaan saunatilojen ulkopuolelta. En ole vielä törmännyt niin solidaariseen väkeen saunailloissa, että miehet suhtautuisivat kevyesti saman sukupuolen osoittamaan seksuaaliseen häirintään. Kerran muistan yhdestä saunaillasta, että muiden vielä saunoessa kaveri alkoi huutaa suihkun puolelta oletko sä vittu homo. Tultiin muut tilanteeseen ja tosiaan se homo oli koskenut väärään paikkaan. Selitti jotain, että ei hän pahalla... Ei kestänyt kauaa, että homon kamppeet olivat pihalla ja se ukko juoksi lujaa siellä nurmikolla varaston taakse pukemaan. Vaikka kuinka suvaitsevaista saa olla, ei vähemmistökään saa syyllistyä häirintään.

Jos tuollaista olisi armeijassa ehdottanut aikanaan, olisi WC:n lattialla saattanut olla saippuapala juuri jalan alla. Ainakin vääpelin kuuleman kertomuksen mukaan.

Vierailija
62/884 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tuli juuri kotiin saunaillasta. Hän kertoi minulle, että on "telakoitunut" siellä kaverinsa kanssa. Eli olivat asettaneet kalunsa vastakkain ja sitten vuorotellen vetäneet esarit toisten päälle.

Mitä tästä pitäisi ajatella? Olen järkyttynyt.

:DD reps

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/884 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin tästä telakointujutusta eilen mun poikaystävältä ja se sano et ei oo kuullu mitää tollasest ni sit se oli tänää aamulla puhunu kavereidensa kaa ja ne oli ollu et "mitä vttuu, eks oo ikinä kokeillu?!?"

Mut ei mun äijä ooo vielä käyny armeijas ja ne sen kaverit on käyny ja oli sanonu et armeijas sit melkein väkisinkin oppii noi jutut ainaki ku ollaa joku kuukausi metsäleireillä ilman tytöystäviä.

Vierailija
64/884 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä vauhkoamista, ihan normaali käytäntö. Monesti kavereiden kanssa kokoonnutaan (asuvat eri kaupungeissa) ja harrastamme saunaillassa miekkailua. Sama tapa joka paikassa eikä kukaan ole vielä vieroksunut. Tuota toisen pyllyreikään munan työntämistä emme harrasta, kuulostaa kerettiläiseltä. Miekkailu on kumminkin ihan normaalia eikä siitä pidä huolestua.

Illan myötä kumminkin sammuneet henkilöt merkataan hieromalla terskaa sammuneen otsaan.

t. M32

Vierailija
65/884 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ukollani ja sen kaverilla on tapana standardina vastata, jos toinen pyytää jotain, palvelusta tms. - niin sanovat, että "ensin otat poskeen".

Vierailija
66/884 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkasta varalta näkyykö naimaviiva kasseissa? Selviää kerralla mitä muutakin ovat saunaillassa tehneet.

Vierailija
67/884 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla lapsuuteni kasvaneena ensimmäinen saunailta ja suomalaisten kavereideni telakoituminen tuntui todella oudolta! Sittemmin olen jo tottunut outoon tapaan. Miksi se pitää aina tehdä humalassa? Suomaiset eivät osaa kertoa tunteistaan koskaan ilman viinaa.

Kun olen englannissa kertonut tästä, yllättävän moni on halunnut kuulla lisää asiasta. Ovat antaneet telakoitumiselle nimen: "finning"!

Vierailija
68/884 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan, vakavoidutaanpas hieman. Kyllä se on nimenomaan niin, että turvallisuus ennen kaikkea. Että vaikka olis kuinka hyvä pelikaveri, niin kyllä mun mielestä pitää muistaa se turvallisuuskin, vaikka kuin olis epäseksuaalista ja vaan pili asetettu etu- tai takapuoleen ja vaikka olis ihan käsi kivestenkin suojana. Ei se sen kotona olevan vaimon vika ole, jos kaverilla on joku kuppa. Ja sitten hävettää mennä terveyskeskukseen.

Suurin riskihän on saada ns. PPP. Tämä ongelmahan vaivaa vain miehiä. Kyseistä juttuahan ei oikeastaan lasketa edes sukupuolitaudiksi. Tästä löytyy tietoa googlella, esim. kuvahaussa "Pearly Penile Papules" kertoo millaisista oireista tämän tunnistaa.

Tästä ei kannata sitten huolestua, nämä näppylät eivät tartu naisiin ollenkaan ja ovatkin pelkästään miesten vaiva. Kyseistä tautia ei kannata sekoittaa kondyloomaan, herpekseen tai muihin naisten levittämiin ikävyyksiin.

..oletteko muuten koskaan pohtineet edes mistä nämä sanat "Hännystelijä", "Häntäheikki" ym. ovat tulleet?

Ensimmäisenä valtamediaan taisi näiden duudsoneiden ja jack assien kautta päätyä tosiaan miekkailut ja ristipissimiset. Nyt näistä muistakin miehien kanssakäymisistä on näköjään joku mennyt vuotamaan nettiin jo juttua.. eikö mikään saa pysyä salassa internetin aikakaudella?

Vimeo.comissa on muuten video aiheesta otsikolla "Kaveri, A mate", siinä on vaan toimintaa lisätty vähän turhan paljon "Hollywood-tyyliin"

Vierailija
69/884 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"telakoituminen" ja kyllä se on vaan totta, että tätä oikeasti on siinä merkityksessä kuin täällä esitetään!

Vierailija
70/884 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun mieheni telakoitui Lapinjärvellä useamman uuden sivariystävänsä kanssa. Siellä oli kuulemma yllytetty sosiaalisesti varautuneitakin telakoitumaan. Edistää yhteisöllisyyttä väittävät.

Vierailija
71/884 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
72/884 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan, vakavoidutaanpas hieman. Kyllä se on nimenomaan niin, että turvallisuus ennen kaikkea. Että vaikka olis kuinka hyvä pelikaveri, niin kyllä mun mielestä pitää muistaa se turvallisuuskin, vaikka kuin olis epäseksuaalista ja vaan pili asetettu etu- tai takapuoleen ja vaikka olis ihan käsi kivestenkin suojana. Ei se sen kotona olevan vaimon vika ole, jos kaverilla on joku kuppa. Ja sitten hävettää mennä terveyskeskukseen.

Suurin riskihän on saada ns. PPP. Tämä ongelmahan vaivaa vain miehiä. Kyseistä juttuahan ei oikeastaan lasketa edes sukupuolitaudiksi. Tästä löytyy tietoa googlella, esim. kuvahaussa "Pearly Penile Papules" kertoo millaisista oireista tämän tunnistaa.

Tästä ei kannata sitten huolestua, nämä näppylät eivät tartu naisiin ollenkaan ja ovatkin pelkästään miesten vaiva. Kyseistä tautia ei kannata sekoittaa kondyloomaan, herpekseen tai muihin naisten levittämiin ikävyyksiin.

..oletteko muuten koskaan pohtineet edes mistä nämä sanat "Hännystelijä", "Häntäheikki" ym. ovat tulleet?

Ensimmäisenä valtamediaan taisi näiden duudsoneiden ja jack assien kautta päätyä tosiaan miekkailut ja ristipissimiset. Nyt näistä muistakin miehien kanssakäymisistä on näköjään joku mennyt vuotamaan nettiin jo juttua.. eikö mikään saa pysyä salassa internetin aikakaudella?

Vimeo.comissa on muuten video aiheesta otsikolla "Kaveri, A mate", siinä on vaan toimintaa lisätty vähän turhan paljon "Hollywood-tyyliin"

Nuo PPP:t on wikipedian mukaan ihan vain yksi mahdollinen ominaisuus peniksessä, ei mikään taudin oire. Aika jekun keksit kyllä ;)

Vierailija
73/884 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin harrastetaan tätä saunailloissa. Joskus myös uimahallien saunoissa, kikkelimiekkailu on parasta!

Vierailija
74/884 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavaa naisten kusetusta!

Vierailija
75/884 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan ainakin ite sillon intti aikoina harrastaneeni samaa veljien kanssa metässä. on ihan jatkunu avoimesti tähän saakka. ei siinä ole mitään homoa jos harrastaa ihan normaalia miesten välistä sosialisointia. tiataa olla vaan niin paljon tota perus suomalaista homo fobiaa liikkeellä nykyään että, huh huhh.

T: kolmen lapsen isä

Vierailija
76/884 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tää oli lehdessäkin jo

Vierailija
77/884 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos tää oikeesti on totta, niin hyi saatana. Mulla on homoja ja lesboja kavereina ja hyväksyn täysin, mutta ihan eri asia, jos "heterot" pettää vaimoaan miesporukoissa. Ällöttävää. Kysyin mieheltäni ja hän ei ole ikinä kuullutkaan, vaikka RUKissa, saunailloissa ym. ikänsä käynyt.

http://apina.biz/34887

Vierailija
78/884 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeehän naisetkin tota, mutta yleensä vaan frendin kanssa kahdestaan (harvemmin porukoissa, kun naiset ei niin diggaa joukkuehengestä). Siis hierotaan nännejä ja klittaa, suukotellaan ja kaikkee muuta mukavaa (saunassa esim.). Onhan se kivaa, mut ei kukaan tietääkseni siitä oo lesboksi muuttunut. Nykyään kai yleisempää, kun naisetkin on vapautunu. Tää on sitä tasa-arvoo!

Mä en ymmärrä, miks naisia haittaa miesten leikit, kun ei miehiäkään haittaa naisten leikit. Mun poikaystävä vaan innostu siitä, kun joskus kerroin.

Vierailija
79/884 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
80/884 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se voi olla homoa, jos nuolisuorat heteromiehet koskettelevat peniksiään täysin heterolla tavalla. :smoke: