Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan vain tytärtäni.

Vierailija
19.11.2011 |

Minulla on 3 lasta, 2v ja 6v pojat ja 9v tytär. Minä rakastan vain tytärtäni, koska hän on tyttö, poikiani en vain pysty rakastamaan, koska he ovat poikia. En voi sille mitään, enkä haluaisikaan rakastaa poikiani. Minusta on luonnollista, että minä rakastan tytärtäni, mutta en poikiani, koska tyttäreni on niin kiltti, kaunis, herttainen ja älykäs, kun taas poikani ovat rumia, tyhmiä, likaisia, ilkeitä, villejä ja mielestäni ihan vammaisia molemmat.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikasi käyttäytyvät ongelmallisesti koska hakevat rakkauttasi. Televisiossa pyörii hyvä lasten kasvatus ohjelma AVA-kanavalla. ("Kasvun paikka" jos muistan nimen oikein.) Ohjelma tulee myöhään mutta kannattaa katsoa, jos on noin suuria ongelmia rakastamisen kanssa. Kasvatat rikollisia ja väkivaltaisia poikia jos kasvatat heidät vailla rakkautta. HEidän elämänsä ongelmat eivät ole heistä lähtöisinjos kasvatus ympäristö on tarjoamasi rakkaudeton ympäristö. Olet äitinä todellinen epäonnistuja, jos on haluat olla hyvä äiti kannattaa korjata oma korvienväli kuntoon. Tyttäresi tulee todennäköisesti vihaamaan sinua aikuisena kun tajuaa miten tuhosit hänen veljet. Tuhoat teidän kaikkien keskinäiset suhteet. KYSY ITSELTÄSI HALUATKO OLLA RAKASTETTU VAI VIHATTU ÄITI? NIIN SE METSÄ VASTAA KUIN SINNE HUUTAA!

Vierailija
2/14 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuudessa ap:lla ei ole yhtään lasta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida psykologi riittää hakeudu ihan psykiatrin vastaanotolle.

Vierailija
4/14 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos jättäisit poikasi isänsä luo ja muutaisit sen tyttösi kanssa pois. Kukaan lapsi ei ansaitse sitä, että oma äiti ajattelee itsestä noi kuin sinä pojistasi. Lapset kyllä vaistoavat herkästi, vaikket tuota ikinä ääneen sanoisikaan.

Toivottavasti tää oli vaan joku purkaus, etkä ihan oikeasti tunne noin voimakkaasti.

Vierailija
5/14 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelehan asiasta jonkun psykologin kanssa. Olisi kuitenkin poikien tulevaisuuden kannalta, että teillä olisi jonkinlainen kiintymyssuhde ja he kokisivat olevansa rakastettuja ja hyväksyttyjä.Myös itselläsi saattaa olla helpompi olla jos vapaudut kielteisistä tunetistasi. Voi hyvinkin olla, että toisten lasten kanssa synkkaa paremmin kuin toisten tai on itse enemmän samankaltainen tms. Matka poikienkin maailmaan saattaa olla hieno kokemus myös sinulle ja ennen kaikkea lasten kannalta olisi tärkeää yrittää vahvistaa myönteisiä tunetita, koska ne heijastaa helposti kaikkeen yhdessäoloon.

Vierailija
6/14 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 3 lasta, 1 tyttö ja 2 poikaa! Minulla on oikeus rakastaa vain tytärtäni! En minä voi sille mitään, että en rakasta poikiani! Ei ketään voi rakastaa väkisin, ei edes omaa lastaan! Sitäpaitsi olen varma, että jokainen äiti, jolla on sekä poikia että tyttäriä, rakastaa automaattisesti enemmän tyttäriään kuin poikiaan. Ainakin niin jokainen tuntemani äiti, jonka kanssa olen tästä asiasta puhunut, on sanonut, että heille heidän tyttärensä ovat paljon rakkaampia kuin poikansa! T: ap ov

Vierailija
7/14 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyl oo ikinä moista kuullu! Taitaa olla tosiaan provo! Uskomaton provo kylläkin! :O

Jos ei provo,niin hanki itsellesi hoitoa, eihän toi oo lapsillekaan hyväksi jos äiti rakastaa vain yhtä lapsista!

Vierailija
8/14 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos jättäisit poikasi isänsä luo ja muutaisit sen tyttösi kanssa pois. Kukaan lapsi ei ansaitse sitä, että oma äiti ajattelee itsestä noi kuin sinä pojistasi. Lapset kyllä vaistoavat herkästi, vaikket tuota ikinä ääneen sanoisikaan.

Toivottavasti tää oli vaan joku purkaus, etkä ihan oikeasti tunne noin voimakkaasti.

Lapsieni isä kuoli 2 vuotta sitten ja siitä lähtien olen asunut lasteni kanssa nelistään. Poikani ovat alusta asti kasvaneet tietäen, että minä vihaan heitä ja rakastan vain heidän siskoaan, joten varmasti he ovat tottuneet siihen ajatukseen. Asia nyt vain on niin, että tyttäreni on minulle rakas, mutta poikani eivät ole, koska he ovat poikia. Sitäpaitsi he ovat niin ilkeitä, rumia, villejäkin ja käyttäytyvät kuin 2 vähämielistä vammaista apinaa. Jos he olisivat edes kilttejä poikia, niin voisin ehkä rakastaa heitä vähän. Mutta nytkin he vain huutavat, juoksentelevat huoneesta toiseen, rikkovat ja sotkevat paikkoja, kiusaavat siskoaan, kiroilevat minulle, tappelevat keskenään ja ovat koko ajan hakkaamassa, potkimassa, repimässä hiuksista ja muutenkin häiritsemässä minua ja siskoaan. AP ov.

Vierailija
9/14 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyl oo ikinä moista kuullu! Taitaa olla tosiaan provo! Uskomaton provo kylläkin! :O

Jos ei provo,niin hanki itsellesi hoitoa, eihän toi oo lapsillekaan hyväksi jos äiti rakastaa vain yhtä lapsista!

Olen puhunut tästä asiasta monien kymmenien äitien kanssa ja heistä lähes kaikki ovat kertoneet, että rakastavat lapsistaan vain yhtä tai muutamaa, eivät kaikkia lapsiaan tai sitten he rakastavat yhtä todella paljon, mutta muita vain vähän. ap ov

Vierailija
10/14 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsieni isä kuoli 2 vuotta sitten ja siitä lähtien olen asunut lasteni kanssa nelistään. Poikani ovat alusta asti kasvaneet tietäen, että minä vihaan heitä ja rakastan vain heidän siskoaan, joten varmasti he ovat tottuneet siihen ajatukseen. Asia nyt vain on niin, että tyttäreni on minulle rakas, mutta poikani eivät ole, koska he ovat poikia. Sitäpaitsi he ovat niin ilkeitä, rumia, villejäkin ja käyttäytyvät kuin 2 vähämielistä vammaista apinaa. Jos he olisivat edes kilttejä poikia, niin voisin ehkä rakastaa heitä vähän. Mutta nytkin he vain huutavat, juoksentelevat huoneesta toiseen, rikkovat ja sotkevat paikkoja, kiusaavat siskoaan, kiroilevat minulle, tappelevat keskenään ja ovat koko ajan hakkaamassa, potkimassa, repimässä hiuksista ja muutenkin häiritsemässä minua ja siskoaan. AP ov.

Tiedätkö ollenkaan, mitä tuollainen tekee lapsen kehitykselle? Miten pojistasi edes voisi kasvaa normaaleja? Joo, pojat on villimpiä (usein) kuin tytöt, mutta jos et saa heihin kontaktia/kuria, niin ehkä kyseessä on huonon kasvatuksen ja rakkaudettomuuden tulos?!?! Eli katsopas sekoboltsi peiliin!

Vierailija
11/14 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ongelmasi sitten mikä tahansa.....

Vierailija
12/14 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks niitä lapsia sit pitää tehdä enemmän kuin se yksi, jollei kaikille riitä rakkautta?? Kyl kaikki äidit keitä mie tunnen, rakastavat kaikkia lapsiaan!! :O En ikinä oo moista kuullu!

Itselläni tyttö ja poika.. Rakastan molempia aivan älyttömästi! Ei sitä voi sanoin edes kuvata!

kovasti on AP ainakin puolustus kannalla tuossa asiassaan!

JA Onko se nyt ihme että pojat riehuvat, jos äiti on kerran kertonut suoraan, ettei rakasta heitä, ja vihaa heitä! sossuhan sinne kuuluisi lähettää ottamaan pojat huostaan kerta äiti ei osaa heistä huolehtia!

Uskon silti yhä että tämä koko juttu on provo...

Vierailija
13/14 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no miksi hankit vielä kolmannen lapsen jos tiesit ettet pysty huolehtimaan edellisistäkään tasapuolisesti?

Turha syyttää lapsia, olet itse kasvattanut poikasi huonosti, joten ei ihme jos heistä tulee katkeria riiviöitä jotka janoavat huomiota keinolla millä hyvänsä. Sitä paitsi 2v. on niin pieni että hänestä voisi vielä kasvaa oikein kultainen ja hyväkäytöksinen pikku poika, mutta et ilmeisesti pysty siihen. ihan oma vikasi. Tytölläkään tuskin on mikään loistava tulevaisuus edessä. Vaikka hän olisikin saanut rakkautta enemmän kuin veljensä, niin tuskin olet hänellekään kyennyt tarjoamaan sitä riittävästi, vaikka niin kuvittelet.

Vierailija
14/14 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sitten totta tai ei? Meillä on kolme lasta, kaksi poikaa ja tyttö. Vaikka keskimmäinen lapsi, poika, on mulle läheisin lapsista, niin rakastan kuitenkin kaikkia lapsiani, jokainen on tärkeä ja kaikki saavat samanlaisen kasvatuksen ja kohtelun, ennenkaikkea rakkautta.

Ap vois hankkia apua itselleen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan