Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun miehesi palaa yöllä firman pikkujouluista kännissä ja haluaa seksiä...annatko?

Vierailija
19.11.2011 |

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen että pyytäisin odottamaan aamuun... :D Mutta osaapa tuo humalassakin sen verran lämmitellä, että mokoma päätös saattaisi romuttua sen siliän tien.

Vierailija
2/25 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kännissä, sillä silloin en saa millään.

en pidä kännisten jyystämisestä yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja saan siinä itsekin.

Vierailija
4/25 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ota edes samaan sänkyyn nukkumaan. Mikään ei ole ällöttävämpää, kuin känninen mies, kun on itse selvinpäin.

Vierailija
5/25 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän saavani ihanan estotonta seksiä, kun mies on pikkuisen ottanut. Joten suostuisin ilomielin leikkiin!

Vierailija
6/25 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mieheni ei ole kaatokännissä, vaan hiprakassa, kun jostain iltamenoista tulee, joten voisinpa vaikka innostuakin. Meillä on monesti vauva samassa sängyssä, ja seksiä aika harvoin, siis kerran kahdessa viikossa ehkä, joten kaikki tilaisuudet kannattaa käyttää hyväksi..! Yöllinen herääminenkin on tuttua, kun vauvaa imetän pari kertaa yössä, eli ei se miehen mahdollinen vonkaaminenkaan haittaisi.

Vierailija
7/25 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee niin, että mies haluaa avautua miten kamalaa oli. Tulee kotiin jo puolenyön jälkeen eikä ole kauheassa kännissä. Yleensä ei anneta puolin eikä toisin. Hellitään kylläkin, vähän pussataan ja juorutaan mitä kamalaa on tapahtunut...

Vierailija
8/25 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee niin usein kotiin töistä kun olen jo nukkumassa, että tietää kyllä kännissäkin ettei kannata tulla herättelemään, vastaanotto on hyinen.

Tosin se tulee kännissä kotiin jostain ko. kaltaisesta tilaisuudesta ehkä kerran kolmessa vuodessa.

Vierailija
9/25 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katotaan, kuin käy, meillä molemmilla tänää pikkujoulut. Kumpi on kännissä ja kumpi haluaa sekstailla.

Vierailija
10/25 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää kyllä kännissäkin ettei kannata tulla herättelemään, vastaanotto on hyinen. Tosin se tulee kännissä kotiin jostain ko. kaltaisesta tilaisuudesta ehkä kerran kolmessa vuodessa.

Mies tulee kerran kolmessa vuodessa huppelissa kotiin, ja vaimo on tästä niin suivaantunut, että vastaanotto on hyinen??

Onneks mä olen NIIN paljon parempi vaimo miehelleni kuin tollanen pirttihirmu! Että kehtaakin poistua kotoaan kerran 3 vuodessa ja vielä kotiutua HUMALASSA!!

Vierailija
11/25 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee niin, että mies haluaa avautua miten kamalaa oli. Tulee kotiin jo puolenyön jälkeen eikä ole kauheassa kännissä. Yleensä ei anneta puolin eikä toisin. Hellitään kylläkin, vähän pussataan ja juorutaan mitä kamalaa on tapahtunut...

Vierailija
12/25 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu ihan siitä haluanko.

Vierailija
13/25 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä mies ei ole koskaan örvellyskännissä tiedän saavani ihanan estotonta seksiä, kun mies on pikkuisen ottanut. Joten suostuisin ilomielin leikkiin!

Tosin mies ei tule kännissä firman pikkujouluista, koska menee aina autolla, eikä muutenkaan yleensä käy missään ryypiskelemässä. Mutta silloin harvoin kun ottaa odotan innolla yöllisiä leikkejä.. ;)

Vierailija
14/25 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoja juttuja jos vaimoaan haluaa!

Vierailija
15/25 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä se olis vähän rentoutuneempi jos joskus ottais pienet kännit

Vierailija
16/25 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää kyllä kännissäkin ettei kannata tulla herättelemään, vastaanotto on hyinen. Tosin se tulee kännissä kotiin jostain ko. kaltaisesta tilaisuudesta ehkä kerran kolmessa vuodessa.

Mies tulee kerran kolmessa vuodessa huppelissa kotiin, ja vaimo on tästä niin suivaantunut, että vastaanotto on hyinen??

Onneks mä olen NIIN paljon parempi vaimo miehelleni kuin tollanen pirttihirmu! Että kehtaakin poistua kotoaan kerran 3 vuodessa ja vielä kotiutua HUMALASSA!!

... on juurikin syy miksi mun nyxä ei oo enää exänsä kanssa...jokaikisestä saunakaljasta piti nillittää ja ettäkö kavereiden kanssa ois joskus saanut käydä viihteellä? No way! No, mun voitto... Ihanampaa ja hauskempaa miestä ei oo ikinä ollu.

Vierailija
17/25 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti mies on jo saanut piparia

...tämäpä tuli mullekin mieleen...miksi se sitten menee niihin "kamaliin" pikkareihin jos ei ois jotain takana..?

Vierailija
18/25 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tulemme yhdessä,

lapset ovat hoidossa,

emmekä ole ympäripyörryksissä vaan mukavasti hilpeässä hiprakassa

Vierailija
19/25 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä tule vonkaamaankaan jos olen jo nukkumassa... eikä sillä sitäpaitsi seiso jos on paljon juonut.

Vierailija
20/25 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkuin muulloinkin, kun hän haluaa. Tai minä haluan. Yksinkertaista.