Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka monta päivää ihminen pystyy elämään pelkällä kaurapuurolla?

Vierailija
19.11.2011 |

on tilanne vähän huono. ei rahaa tiedossa ku 25.p puurokin tosin loppuu jossain vaiheessa..

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla turpoamaan veteen ja vähän suolaa. Elovena 2 kg säkki maksaa 4,55€. Aamulla hella päälle ja sekoitusta vispilälä.  Muutama 3 minuttia sen jälkeen vaikka vähän margariinia ja veivaus.  -> valmista ja heti lautaselle .Päälle voi laittaa vähän sokeria ja omenasosetta maidon kera.  On kuin jälkiruokaa nauttisi.

Vierailija
22/26 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Illalla turpoamaan veteen ja vähän suolaa. Elovena 2 kg säkki maksaa 4,55€. Aamulla hella päälle ja sekoitusta vispilälä.  Muutama 3 minuttia sen jälkeen vaikka vähän margariinia ja veivaus.  -> valmista ja heti lautaselle .Päälle voi laittaa vähän sokeria ja omenasosetta maidon kera.  On kuin jälkiruokaa nauttisi.

Xtra-kaurassa kilohinta 0.78€,suomalaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatti taas nostaa vuosia vanha ketju. Huvinsa kullakin.

Mä nostan nyt🤣

Vierailija
24/26 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

87 vuotta.

Vierailija
25/26 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mäkin oon kaurapuurodieetillä parhaillaan. ei ole nälkä, laitan tosin suolaa reilusti, että tulee makua.

Suolan maustako sinä tykkäät? Ei puuro tarvitse mitään suolaa. Maistuu hyvältä kauralta kun muutaman kerran syö ilman suolaa.

Vierailija
26/26 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aamut on alkaneet kaurapuurolla jo vuosia. Kunnon satsi raejuustoa, marjoja, pähkinöitä ja loraus oliiviöljyä päälle. Sillä jaksaa hyvin lounaaseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi