kuinka monta päivää ihminen pystyy elämään pelkällä kaurapuurolla?
on tilanne vähän huono. ei rahaa tiedossa ku 25.p puurokin tosin loppuu jossain vaiheessa..
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Illalla turpoamaan veteen ja vähän suolaa. Elovena 2 kg säkki maksaa 4,55€. Aamulla hella päälle ja sekoitusta vispilälä. Muutama 3 minuttia sen jälkeen vaikka vähän margariinia ja veivaus. -> valmista ja heti lautaselle .Päälle voi laittaa vähän sokeria ja omenasosetta maidon kera. On kuin jälkiruokaa nauttisi.
Xtra-kaurassa kilohinta 0.78€,suomalaista.
Vierailija kirjoitti:
Kannatti taas nostaa vuosia vanha ketju. Huvinsa kullakin.
Mä nostan nyt🤣
Vierailija kirjoitti:
mäkin oon kaurapuurodieetillä parhaillaan. ei ole nälkä, laitan tosin suolaa reilusti, että tulee makua.
Suolan maustako sinä tykkäät? Ei puuro tarvitse mitään suolaa. Maistuu hyvältä kauralta kun muutaman kerran syö ilman suolaa.
Mulla aamut on alkaneet kaurapuurolla jo vuosia. Kunnon satsi raejuustoa, marjoja, pähkinöitä ja loraus oliiviöljyä päälle. Sillä jaksaa hyvin lounaaseen.
Illalla turpoamaan veteen ja vähän suolaa. Elovena 2 kg säkki maksaa 4,55€. Aamulla hella päälle ja sekoitusta vispilälä. Muutama 3 minuttia sen jälkeen vaikka vähän margariinia ja veivaus. -> valmista ja heti lautaselle .Päälle voi laittaa vähän sokeria ja omenasosetta maidon kera. On kuin jälkiruokaa nauttisi.