Onko sinulla iPad? Mitä sillä ei voi tehdä?
Kommentit (9)
sujuva tekstinkäsittely vaatii kyllä näppäimistön. Joten ei se edes matkalla mikään varsinainen työkone ole.
Toinen ongelma liittynee yhteensopivuuksiin. Mäkki on mäkki ja ipad sopii yhteen toisten mäkkien kanssa. Mut EI sitten pc-koneiden.
Ei sovellu työkoneeksi, mutta töitä teenkin työnantajan laitteilla. Kaikkeen vapaa-ajan käyttöön sopii minulle.
Mulla ei tuota kyllä ole, joten varma en ole, mutta näin luulisin. Siten esim. flash-pelit ei toimisi.
Joku jolla tuo vehje on, niin osannee kertoa, jos tuo pitää paikkansa.
samoin Areenan.
Flash-pelit toimii yhtä hyvin kuin nokian ja iphonen kännykällä, eli ei toimi. Ilmaisia ja maksullisia pelejä niin tuhannesti joten ei kaipaakaan. Adobe lopettaa muuten flashin mobiilituen nyt kokonaan.
Ipadilla ei käytännössä voi tehdä työjuttuja jos jos niihin vaaditaan erityisiä tietokoneohjelmia. Ei korvaa mulla tietokonetta.
Googleen pääsee helposti mutta ihan kaikki kuvalinkit eivät aukea.
Sähköposteihin vastaaminen onnistuu, mutta kirjoittaminen ei suju niin helposti kuin tietokoneella.
Ipad on vapaa-ajalla ihan loistava vehje näissä;
- Sähköpostien lukeminen
- lehtien nettisivujen lukeminen
- sähköisen Hesarin lukeminen esim. lomamatkalla tai illalla sängyssä
- boox tv:n kautta voi katsoa kaikki tv ohjelmat ja uutiset edellisen 2 viikon ajalta !!!
(tosi kiva matkoilla)
- lapsi voi katsoa automatkoilla Ipadista lastenohjelmaa , akku kestää pidempään kuin matka-dvd-laitteissa.
- lapsen voi ottaa vaikka kampaamoreilluslle ja antaa sen pelata Ibadilla Angry Birds peliä
Eli lomamatkoilla, mökillä , automatkoilla tai illalla sängyssä ihana viihdelaite.
Kätevä myös esimerkiksi talousuutisten seuraamisessa.
Hinta vaan saisi pudota jonnekin 100e paikkeille. Nyt maksaa vielä turhan paljon, mutta ennustan kyllä että kaikilla on Ipad tai joku vastaava laite parin vuoden kuluttua eikä kukaan lue enää paperilehtiä.
äskettäin juuri katsoin ylen areenalta iPadilla yhden jakson Poirota ja hyvin näkyi...
tekstin kirjoittaminen hankalaa, samoin esim. kopioiminen ja liittäminen. Mutta toki voi tehdä nämä asiat. iPad ei pyöritä kaikkea.