Moni sanoo että elämän parhaat vuodet on 35-40v tai se on ikä mihin haluaisi palaavan
Johtuukohan tuo monilla siitä että on uransa huipulla? Kun itse olen ollut aina vain usein työtön mutta vasta tuossa päälle 30v tunsin oikeasti kuka olen ja sellainen olo ettei ole enää epävarma mistään. Niin vaikka ei ole ollut huippu uraa niin voisin sanoa että päälle 30v on ollut kivempaa kuin esim 20-vuotiaana.
Kommentit (12)
Olen itse 47vja elämä vain on parantunut. Nuoruus oli hirveää aikaa.
Mulla oli parhaat vuodet joskus 24-30-vuotiaana.
Parhaat vuodet 35-42. Tämän jälkeen alkoi esivaihdevuodet ja pelkkää alamäkeä
Joo paitsi ei oo töitä eikä rahaa, niin mitäpä sit tehdä?:D T.34v
Ei. Tuo on ikä jolloin teki vain töitä. Kuka sinne haluaa takaisin? Paras ikä oli alle 30 kun oli kavereita illanviettoja vapaus...
Vierailija kirjoitti:
Ei. Tuo on ikä jolloin teki vain töitä. Kuka sinne haluaa takaisin? Paras ikä oli alle 30 kun oli kavereita illanviettoja vapaus...
No itel ei oo koskaan ollut kavereita. Päälle 30v sain parisuhteen, ihanaa
En tiedä, mutta aika 14-vuotiaasta 19-vuotiaaksi oli ainakin omalla kohdallani erinomaista elämää. Koulua, bänditoimintaa, kavereita ja keikoilla käymistä. Ei huolta huomisesta.
Ehkä joskus n. 25v oli paras aika. Ekassa omistuskaksiossa omassa rauhassa, työt hyvällä alulla ja kuumia parikymppisiä misuja seurustelukumppaneina.
En ole tuollaista kuullutkaan. Miksi tuo ikävaihe?
Vierailija kirjoitti:
En ole tuollaista kuullutkaan. Miksi tuo ikävaihe?
Lukenut paljon vanhempien ihmisten foorumeja ja moni sanoo et paras ikä oli just tuo
Kun täytin 50 vuosi sitten tuntui että koko elämä alkoi mennä alamäkeen. Jotenkin elämänilo katosi
Parhaat vuodet on ne jotka olet terve ja toimintakykyinen.