Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen menossa palkattomaan työharjoitteluun päiväkotiin. Olisiko kohtuullista, jos

Vierailija
19.11.2011 |

pyytäisin, että saisin tehdä vain n. klo 8-16 vuoroja, en siis sitä aiempia enkä sitä myöhempiä?

Mitä luulette, suostuuko päiväkoti tähän, kehtaako edes kysyä, vai saanko heti "hankalan maineen"?

Syynä on se, että harjoittelu kestää vain 6 viikkoa (koulusta), ja mulla on oma lapsi toisessa päiväkodissa, joka on auki vain klo 7.30 - 17.30.

Eli mikäli joutuisin tekemään aikaisempia tai myöhempiä vuoroja työharjoittelussa, joutuisin vaihtamaan lapseni vuoropäiväkotiin tai toiseen päiväkotiin, ja siinä taas menisi lapseni sekaisin, eihän hän ehtisi edes kunnolla sopeutua 6 viikossa uuteen paikkaan ja sitten vaihtaisi taas takaisin entiseen (vai onko se edes mahdollista? menettäisiköhän lapsi paikkansa vakipäiväkodistaan, jos on 6 viikkoa muualla, tietoa kenelläkään?)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei sitten tee omalla työpaikallaan

Vierailija
22/25 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse opiskelen myös ja harjoittelua yhteensä lähes vuosi opintojen aikana. Mies matkatöissä enkä todellakaan ala vaihtamaan lapsen päiväkotia harjoittelun vuoksi. Tähän asti on joka paikassa saanut itse määrätä harjoitteluajat. Ne vain pitää ilmoittaa etukäteen eikä muutella esim päivän varoitusajalla. Eikä missään ole suhtauduttu muun mitenkään nihkeästi. Töihinkin on kysytty :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes vuoropäiväkotipaikkaa lapselle opiskeluun liittyvän harjoittelun takia? Epäilenpä ettei välttämättä järjesty.

Vierailija
24/25 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkattoman työharjoittelun takia. Vuoropäiväkodit on yleensä aika täynnä.

Kyllä työharjoittelupaikan tulee joustaa. Jos sovit ohjaavan opettajan kanssa, että teet vaan tuota päivävuoroa, niin työharjoittelupaikan tulee siihen suostua.

Yleensäkkin opiskelijana koulu on se jonka kanssa asiat pitää sopia.

Vierailija
25/25 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvität asian vain samalla tavalla kuten tännekin kirjoitit.

Sinähän olet siellä ylimääräisenä työntenkijänä/ apuna ja harjoittelijana.

Muu henkilökunta on töissä aivan kuten muutenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi