Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin ammattiin päätyi teidän koululuokan pahin arkajalka?

Vierailija
19.11.2011 |

Toisen ketjun innoittamana tämä kysymys. Vai muistatteko heitä enää, oliko niin huomaamattomia?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojista kiltein luki ekonomiksi ja tietääkseni toimii IT-alalla kehityspäällikkönä.

No tytöistä se taisin olla minä, eli hallinto tradenomiksi olen joskus valmistunut, mutta hoitovapaalla jo viidettä vuotta olen ja lapsia kaksi.

Vierailija
22/33 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diplomi insinööri, autotarvikemyyjä ja pitkäaikaistyötön leipuri-konditori. Itsekään en mikään adhd ollut, minusta tuli keittäjä. Meillä oli kyllä kiva luokka, ja luokkakokous pitämättä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen kyllä, että mut muistetaan, koska olin luokan paras oppilas. Mutta muuten ihan näkymätön.

Vierailija
24/33 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/33 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä olin varmasti luokkani pahin kiusattu arkajalka. Tietojenkäsittelytieteen maisteri minusta tuli ja koodaan työkseni. Juuri sopiva ammatti arkajaloille, ei tarvi edes pelottavien ihmisten kanssa juuri olla tekemisissä!

Vierailija
26/33 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mielikuva, että sh tai lh. Meni peruskoulun jälkeen johonkin kristilliseen opistoon ja mielestäni on ajautunut hoitoalalle. Itse olin hänen kanssaan 9 vuotta samalla luokalla ja hohtimilla sai kiskoa muutaman sanan ulos. Hiljaa hiippaili, meni punaiseksi, jos kysyttiin jotain. Ei häntä mielestäni kyllä kiusattu, yritettiin välillä ottaa porukkaankin, mutta kun se oli oikeasti tosi vaikeaa, jos toinen ei kykene mihinkään kommunikointiin. Oli kuulemma kotioloissa normaali sisarusten mukaan. Sisarukset oli reippaita.

Vierailija
27/33 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietääkseni hän on rekkakuski nykyään :)

no persoonat muuttuu ja onneksi ikä tuo rohkeutta. olin minäkin hiljaisimpia tyttöjä joskus.

Vierailija
28/33 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aavistustakaan. En ole missään tekemisissä. Ala-asteelta muistan yhden todella pienen ja pullean ujon hissukan ja kun kävin kosmetologilla, oli yllätys kun vihdoin tunnistin hänet.

Vierailija
29/33 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi

Vierailija
30/33 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin ja olen arkajalka. Nuorisotyönohjaaja musta tuli isona. En pelkää lapsia tai nuoria.

Vierailija
31/33 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuli IT-asiantuntija.

Olin arka ihmisten kanssa, ja vihasin puhelimessa olemista. Teen puhelintyötä...

Vierailija
32/33 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopiston kävi ja nyt on kaupunginjohtaja, hyvä vissiin työssään kun on edennyt urallaan raketin lailla. Eniten esillä ollut toisen sukupuolen suosikki on nyt joku liikunnanohjaaja kun siihen ei tarvinnut paljon teoriaopintoja. Pätkätyöläinen kuulemma.

Vierailija
33/33 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinöörejä tuli parista ala-asteen ujosta tytöstä, yläasteella luokallani ollut ujo ja hiljainen poika opiskelee jotain humanistista alaa (kielen kääntäminen?) ja itse myös entisenä arkajalkana olen nykyään opettaja, tai siis syksyllä aloitan.

Lukioni pahimmat hissukat ovat sairaanhoitajia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä