Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään, joka ei ole käynyt ulkomailla?

Vierailija
18.11.2011 |

Vieläkö suomesta löytyy sellaisia?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en ole käynyt ulkomailla. Lähitulevaisuudessa kylläkin suunnitteilla. Pian 40 v.

Vierailija
22/27 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kärjistäen. Matkustelu sivistää. Oppii näkemään asioita muidenkin kuin itsensä kannalta, kun näkee miten muualla eletään. Ei tarvitse kauas mennä, kun yhteiskunta ja kulttuuri on jo täysin erilaisia kuin täällä meillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne hommat, joita kulloinkin on, ovat sellaisia, ettei niissä edellytetä matkustamista minnekään. Paitsi töihin, jos ei etänä onnistu. :)

Mutta noin muuten minulla ei ole tarvetta eikä mielenkiintoa käydä ulkomailla. Jos voittaisin lotossa muutaman miljoonan, asia ei muuttuisi miksikään. Se ei vain ole ns. minun juttuni millään tavalla. Suon sen mielelläni heille, jotka siitä tykkäävät, mikäpä sen hauskempaa että voi tehdä asioita, joista pitää.

Vierailija
24/27 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38 v.

En edes tallinnassa tai tukholmassa.

Asun Jyväskylässä.

Kerran käynyt Helsingissä, useasti Tamperella. Lisäksi isoista kaupungeista olen käynyt Kokkolassa, Vaasassa, Seinäjoella.

Vierailija
25/27 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kärjistäen. Matkustelu sivistää. Oppii näkemään asioita muidenkin kuin itsensä kannalta, kun näkee miten muualla eletään. Ei tarvitse kauas mennä, kun yhteiskunta ja kulttuuri on jo täysin erilaisia kuin täällä meillä.

Nimenomaan siis kärjistäen. Itse olen asunut ulkomailla ja matkustelu on rakkain harrastukseni. Lisäksi musta on upeaa opiskella kieliäkin edes vaikka sen verran, että kohdemaassa pärjää ainakin alkeellisissa palvelutilanteissa. Ennen matkaa otan alustavasti selvää maasta, kaupungista ja kulttuurista, jotta nauttisin sitten mahdollisimman paljon itse matkasta.

Arvaa mitä puoluetta äänestän?

Vierailija
26/27 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-84 syntynyt exäni väitti ettei hän eikä yksikään hänen sukulaisensa tai kaverinsa ole koskaan käynyt missään paitsi niillä risteilyillä missä ei edes käydä maissa.

Vierailija
27/27 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittääkö se? ja silloinkin pohjoismaissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän